حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3609 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 105×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • مقدمات انجام سرشماری عمومی کشاورزی استان مهیا می شود
    ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۱
    شناسه : 19134
    بازدید 148
    3
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی کشاورزی بر آماده سازی مقدمات اجرای این طرح آماری تأکیدکرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت سرشماری عمومی کشاورزی بر آماده سازی مقدمات اجرای این طرح آماری تأکیدکرد.
    به گزارش خبرنگار دریا، مهدی دوستی استاندارهرمزگان، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، که باحضور سعید عباسی نماینده مرکز آمار ایران برگزارشد، ضمن تأکیدبر اهمیت سرشماری در برنامه ریزی و تخصیص منابع، گفت: آمار به دست آمده در مسیر تأمین امنیت غذایی و افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی استان بسیار تأثیرگذار است.

    استاندار هرمزگان، عنوان‌کرد: برای اجرای طرح سرشماری، تمامی تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز به تفکیک شهرستان‌ها مهیا و درصورت نیاز از مرکز استان نیز تأمین می شود. گفتنی ا‌ست سرشماری عمومی کشاورزی کشور هر ده سال انجام می شود و پنجمین دوره آن در سال ۱۳۹۳ در کشور انجام شده، براساس این سرشماری در هرمزگان آمارهای مختلف کشاورزی شامل سطح زیرکشت، تولید ۵۰ نوع محصول زراعی، مساحت باغ‌ها و قلمستان‌ها، تعداد درخت ۳۷ نوع محصول باغی و محصولات نادر دارای اهمیت استان همچنین آمار پرورش دام و طیور، تولیدات گلخانه‌ای، استخرهای پرورش ماهی و میگو، سیستم های آبیاری به روش مراجعه حضوری و با تکمیل پرسشنامه‌های الکترونیکی از ۱۲ آبان‌ماه بمدت یکماه انجام می شود.
    لازم به ذکراست در این نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان،تعیین کاربری اراضی حریم شهرها و خارج از حریم شهرهای رودان، سیریک،جاسک، بستک، بندرلنگه و بندرعباس مربوط به طرح‌های مختلف تولیدی، صنعتی، گردشگری و توسعه ای مطرح و جزییات هرکدام مورد بررسی قرارگرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.