حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مردم در انتظار تحقق وعده های آقای فرماندار
    ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
    شناسه : 10172
    بازدید 1224
    8
    دریانیوز// فرماندار بندرعباس هفته قبل در نشستی مطبوعاتی وعده هایی را به مردم و رسانه ها داد که تحقق آنها باعث می شود بخش زیادی از مشکلات مردم بندرعباس برطرف شود که به مرور بخشی از این وعده ها می پردازیم واز آقای فرماندار نیز انتظار می رود پیگیری کنند تا هرچه زودتر این وعده ها و قول های شان محقق شود .
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار بندرعباس هفته قبل در نشستی مطبوعاتی وعده هایی را به مردم و رسانه ها داد که تحقق آنها باعث می شود بخش زیادی از مشکلات مردم بندرعباس برطرف شود که به مرور بخشی از این وعده ها می پردازیم واز آقای فرماندار نیز انتظار می رود پیگیری کنند تا هرچه زودتر این وعده ها و قول های شان محقق شود .

    فرماندار بندرعباس در جمع خبرنگاران از عرضه ماهی با ۳۰درصد زیرقیمت بازار در سه منطقه شهر بندرعباس در روزهای آینده توسط شیلات خبرداد و گفت: بزودی مکان های عرضه ماهی در شهر بندرعباس جهت تنظیم قیمت آبزیان اعلام می شود.مرودی همچنین از توزیع مرغ و گوشت منجمد در ایام خاص و در زمانی که کمبود این اقلام در بازار وجود داشته باشد، خبرداد وافزود: همچنین بزودی در ۱۲ نقطه شهر توسط شهرداری بندرعباس میوه وتره بار با ۱۵تا۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می شود که غرفه ها بصورت رایگان در اختیار متقاضیان توزیع میوه و تره بار قرار می گیرد.

    وی درخصوص مشکلات مردم برای دریافت سیلندر گاز بدون ثبت نام در سامانه سدف؛ با درخواست از شهروندان برای ثبت نام در این سامانه اظهار داشت : البته تا زمان تکمیل ثبت نام، به شهروندان سیلندر داده می شود و از طرفی در مناطقی که گازکشی شده است، هم ساکنان از گازشهری استفاده کنند که تسهیلاتی نیز برای گازکشی منازل توسط بانک ها اعطاء می شود. فرماندار بندرعباس از تعویض تیربرق های چوبی قدیمی و اصلاح ۳۰ نقطه حادثه خیز با همکاری راهور و شهرداری خبرداد و افزود: ساماندهی و پاکسازی قلیان از ساحل بندرعباس را دربرنامه داریم.

    فرماندار بندرعباس با اشاره به کسب رتبه نخست هرمزگان در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور؛ اظهار داشت : ۳۲ هزار واحد مسکن در سطح شهرستان بندرعباس در حال اجراست. مرودی با اشاره به ضرورت تسریع در پالایش متقاضیانی که سال گذشته در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و بررسی مجدد کسانی که درخواست شان رد شده است؛ اظهار داشت : بصورت مکتوب درخواست بازگشايي سایت را برای ثبت نام متقاضیان جدید دادیم که امکان ثبت نام در شهرستان به جز شهر بندرعباس هم اکنون وجود دارد و ثبت نام از متقاضیان شهر بندرعباس نیز بزودی آغاز می شود.

    بسیاری از شهروندان بندرعباسی در حال حاضر برای تامین گوشت ومرغ وماهی و میوه بدلیل گرانی این اقلام با مشکل مواجهند و برخی از آنها حتی ماه‌ها و سالها نمی تواند در سبد و سفره های شان این موادغذایی را ببینند که اگر در مکان هایی که آقای فرماندار وعده داده اند ماهی و میوه با تخفیف و گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی عرضه شود، بخشی از شهروندان می توانند این اقلام را تهیه کنند و برای بخشی دیگر از شهروندان محروم و بی بضاعت هم نهادهای حمایتی و انقلابی و خیرین بایستی خرید و توزیع‌ این مواد غذایی و پروتئینی را متقبل شوند. در حوزه نهضت ملی مسکن نیز از یک طرف بایستی پالایش متقاضیان سال گذشته زودتر به اتمام برسد تا آنها نیز بتوانند سهم آورده شان را واریز کنند و از طرفی دیگر بایستی سایت ثبت نام از متقاضیان جدید باز شودتا آنها نیز بتوانند ثبت نام نموده ودر دولت سیزدهم خانه دار شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.