حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3242 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مردم‌رئیس جمهوری  در تراز شهیدان رئیسی ورجایی می خواهند
    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۰
    شناسه : 16269
    بازدید 1100
    5

    دریانیوز// شهادت غمبار آیت ا… سیدابراهیم رئیسی و همراهانش باعث شد که بر اساس قانون بایستی تا ۵۰ روز پس از این فقدان ، انتخابات برگزار شود و رئیس جمهور با رای مردم انتخاب شود و به همین دلیل هم ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز شده است.اما موضوع مهم این است که کسانی […]

    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// شهادت غمبار آیت ا… سیدابراهیم رئیسی و همراهانش باعث شد که بر اساس قانون بایستی تا ۵۰ روز پس از این فقدان ، انتخابات برگزار شود و رئیس جمهور با رای مردم انتخاب شود و به همین دلیل هم ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز شده است.اما موضوع مهم این است که کسانی بایستی کاندید و توسط مردم انتخاب شوند که بتوانند راه رئیس جمهور فقیدمان را ادامه دهند و در بین مردم باشند و در یک کلام رئیس جمهور مردمدار ودر میدان می خواهیم.

    شهید رئیسی سفرهای هفتگی به استان ها داشت و به مناطق شهری و روستایی برای رصد مشکلات و خواسته های مردم سفر می کردند و خودشان هم بصورت رسمی اعلام کرده بودند که در دو هفته گذشته نیز بارها از رسانه ملی نیز پخش شد که گفته بودند برای رفع مشکلات مردم حتی اگر لازم باشد ۳۰تا ۴۰ مرتبه بجای سه یا چهار مرتبه نیز به آن منطقه می روند تا مشکل مردم را حل کنند .

    ایشان مردم را باور داشت و برای رفع مشکلات شان از هیچ تلاشی فروگذار نبود و به همین دلیل هم مردم رئیس جمهوری در تراز شهیدان رئیسی و رجایی می خواهند تا راه آن شهیدان والامقام ، حاج قاسم سلیمانی ، بهشتی و… را ادامه دهد . رئیسی جمهوری بایستی انتخاب شود که ولایت مدار باشد و در خط امام (ره) و رهبری باشد و پاسدار و حافظ آرمان های شهدا بوده و از نظام اسلامی ایران دفاع کند.

    بایستی رئیس جمهوری زمام امور را بدست بگیرد تا طرح نهضت ملی مسکن را ادامه دهد تا اقشار مختلف و بخصوص محرومان جامعه خانه دار شوند و طرح هایی مانند مسکن مهر و… را مزخرف نخوانند و به نساختن خانه در دولت شان افتخار نکنند. بایستی رئیس جمهوری به میدان بیاید که مقتدرانه در مقابل زیاده خواهان جهان بایستد و از آرمان های مان و حقوق مردم مان کوتاه نیاید‌.بایستی رئیس جمهوری امورات مملکت را به دست بگیرد که خودش هم استاد اخلاق باشد و در مقابل انتقادات بقول معروف از کوره درنرود و … .

    انتظار می رود شورای نگهبان هم کسانی را تایید کند که امتحان شان را در عرصه های مختلف پس داده اند و مردمداری و ولایتمداری شان را ثابت کرده باشند و بتوانند ادامه دهنده راه شهیدان خدمت باشند واز مسیر شهدا و امام(ره) و رهبری خارج نشوند ودغدغه شان فقط رفع مشکلات مردم بوده و فسادستیز باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.