حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3244 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدیرکل جدید اوقاف هرمزگان معرفی شد
    ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
    شناسه : 8805
    بازدید 1474
    8
    دریانیوز// حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی مدیرکل جدید اوقاف وامورخیریه هرمزگان شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی مدیرکل جدید اوقاف وامورخیریه هرمزگان شد.
    در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین «نوری زاده» معاون امور مجلس واستان های سازمان اوقاف و امور خیریه و « هوشیار» معاون توسعه و مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه وجمعی از مدیران استانی، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعباس مسعودی» به عنوان مدیرکل اوقاف وامورخیریه هرمزگان معرفی و از حجت الاسلام «حسین مهدیان» مدیرکل سابق اوقاف وامور خیریه هرمزگان قدردانی شد.
    حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده معاون امور مجلس واستان های سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم با قدردانی از مدیرکل سابق اوقاف هرمزگان، بر تدوام اجرای طرح های قبلی و اجرای طرح های جدید در اوقاف هرمزگان توسط مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه هرمزگان تاکيد کرد.
    نوری زاد افزود : سه هزار پست ومنصب مهم در کشور داریم و از آن طرف هم ۲۳۰ هزار شهید در کشور داده ایم که برای هر منصبی ۷۲ تا۷۳ شهید داده ایم و بایستی خودمان را پاسخگوی شهدا بدانیم.
    وی گفت: اوقاف منشاء اثرات وخدمات و محرومیت زدایی، تقویت اعتقادات دینی و… است و نهادی فرهنگی و اعتقادی و فنی وتخصصی است. معاون امور مجلس واستان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ۸۷۶۹ امامزاده و بقعه و یک ونیم رقبه در کشور داریم که ظرفیت و سرمایه بزرگی را دراختیار داریم. نوری زاد افزود: ماموریت های اوقاف با توجه به نیازهای جامعه در حال تغییر است.

    وی گفت: واقفین سرمایه های شان را در اختیارمان قرار داده اند که بایستی حافظ و امانتدار خوبی برای این سرمایه ها باشیم. معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: درصورتیکه طرح وبرنامه درکنار نیروی انسانی کارآمد و متخصص قرار گیرد، منشاء خیر وبرکت می شود.

    نوری زاد افزود: حفظ عین، اجرای امینانه نیات واقفین و افزایش منافع بایستی مورد توجه باشد و در حوزه های مختلف سرمایه گذاری با طرح وبرنامه داشته باشیم. وی گفت: اوقاف بایستی در حوزه مولدسازی، رفع آسیب های اجتماعی و نیازهای مردم منشاء اثر باشد. معاون امور مجلس واستان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اجرای امینانه موقوفات باعث افزایش اعتماد وباورهای مردمی می شود.
    نوری زاد افزود: با نماینده ولی فقیه در استان درمورد گزینه های داخل وخارج استان برای انتصاب مدیرکل جدید اوقاف هرمزگان صحبت کردیم و در نهایت با انتصاب مدیرکل فعلی موافقت شد. امام جمعه موقت بندرعباس و نماینده طلاب استان با انتقاد از عدم نیروسازی در اوقاف استان هرمزگان، اظهار داشت: انتظار بود مدیری از استان، مدیریت اوقاف را در دوره جدید برعهده می گرفت.

    حجت الاسلام و المسلمین میرزاده بر نیروسازی، ارتباط بیشتر با نهاد رهبری و استانداری، حمایت از دانشکده علوم قرآنی و خارج شدن قرآن از مهجوریت بخصوص حوزه تفسیری در دوره جدید مدیریت کل اوقاف تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.