حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3242 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لزوم تشدید اجرای طرح نور در اماکن
    ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۴
    شناسه : 16058
    بازدید 1101
    6
    دریانیوز// درحالی طرح نور درحال اجراست و اقشار مختلف نیز با برگزاری تجمع هایی ،حمایت خودر را از مجریان این طرح و بخصوص نیروی انتظامی اعلام کرده و خواستار تداوم و افزایش گسترش چتر اجرایی طرح هستند که نیاز است در برخی حوزه ها اجرای طرح تشدید شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// درحالی طرح نور درحال اجراست و اقشار مختلف نیز با برگزاری تجمع هایی ،حمایت خودر را از مجریان این طرح و بخصوص نیروی انتظامی اعلام کرده و خواستار تداوم و افزایش گسترش چتر اجرایی طرح هستند که نیاز است در برخی حوزه ها اجرای طرح تشدید شود.

    اماکن یکی از بخش هایی که ضرورت دارد اجرای طرح نور در آن گسترش یابد. همچنان در برخی اماکن تجاری، ورزشی و… شاهد کشف حجاب هایی هستیم که در گام نخست بایستی به متصدیان این اماکن تذکرات جدی داده شود تا هم خودشان و هم استفاده کنندگان از خدمات شان به موضوع حجاب توجه داشته باشند.

    برخی از اماکن ورزشی که در ساعاتی سانس آقایان و ساعاتی سانس بانوان است، همچنان مشاهده می شود که برخی خانم ها بدون حجاب وارد این مراکز شده و یا خارج می شوند که ضرورت دارد از تمامی این اماکن ورزشی بازدید های محسوس ونامحسوس صورت گرفته و تذکرات لازم داده شده و درصورت عدم توجه ، اقدامات قانونی صورت گیرد.

    برخی از صنوف نیز نسبت به حجاب بی تفاوت هستند و ضرورت دارد از این صنوف در حوزه های مختلف بازدید شود و تذکرات لازم به متخلفان داده شده و از کسانی که قوانین را بطور کامل رعایت می کنند، تجلیل شود. البته طرح نور بخوبی در هرمزگان در حال اجراست و فرمانده انتظامی هرمزگان هم در مورد شیوه اجرای طرح نور و مراحل برخورد با کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، گفت: بنای نیروی انتظامی بر تذکر است و اگر فرد خاطی به حرف نیروی انتظامی توجه کند، دیگر کاری با فرد خاطی نداریم.

    سردار جاودان افزود: در اصناف فروشنده‌ای که پروانه بهره برداری گرفته تا خدماتی به مردم ارائه دهد، اگر ارزش‌های اسلامی را زیر سوال ببرد، در مرحله اول شامل تذکر همراه با تعهد کتبی می‌شود، در مرحله دوم یک هفته، مرحله سوم دو هفته از فعالیت آنها جلوگیری می شود و مرحله چهارم اگر تمکین نکند با پرونده قضایی به دستگاه قضا معرفی می‌شود و مجازات قانونی هم اعمال می‌شود.

    وی گفت: در داخل خودرو هم اگر سرنشین یا راننده حجاب را رعایت نکنند، بعد از تذکر در مرحله بعدی ۱۵ روز به صورت سیستمی این وسیله نقلیه در سیستم راهور توقیف شده و هیچ فعالیت نقل و انتقالات نمی‌توانند کنند و در مرحله بعد توقیف فیزیکی خودرو است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.