حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • قطع برق برای مراکز تولید و عرضه موادغذایی زیان‌آور است
    ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۵:۱۴
    شناسه : 16484
    بازدید 162
    2
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// استاندار هرمزگان باتوجه به طرح‌ ملی مصوب برای صرفه‌جویی در مصرف برق، قطع برق واحد‌های تولید و عرضه موادغذایی را زیان‌بار برشمرد و مدیریت مصرف برق در این بازه را به شهرک‌های صنعتی سپرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان باتوجه به طرح‌ ملی مصوب برای صرفه‌جویی در مصرف برق، قطع برق واحد‌های تولید و عرضه موادغذایی را زیان‌بار برشمرد و مدیریت مصرف برق در این بازه را به شهرک‌های صنعتی سپرد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، مشکلات کارخانه‌های فرآورده‌های آرد، تولید کود مایع و کشت گونه‌های گرمسیری جدید را بررسی کرده و گفت: از طرح‌های نوین به ویژه کشت‌ محصولات جدید که می‌تواند تولیدات کشاورزی استان را اقتصادی‌تر کند حمایت می‌کنیم و در رفع مسائل و موانع این طرح‌ها نهایت همکاری را خواهیم داشت.

    وی با اشاره به مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای قطع برق صنایع و شهرک‌های صنعتی به میزان ۲۴ ساعت در هفته، گفت: این طرح می‌تواند به واحد‌های تولید وعرضه موادغذایی واقع در شهرک‌های صنعتی به ویژه سردخانه‌ها آسیب بزند.دوستی عنوان‌کرد: شهرک‌های صنعتی هرمزگان با شهرک‌های صنعتی تهران و یزد و سمنان متفاوت هستند و نمی‌شود با یک فرمول برای همه این‌ها تصمیم گیری کرد چرا که در شهرک‌های صنعتی استان فرآوری ماهی و میگو انجام می‌شود که به شدت فساد پذیر هستند‌.

    استاندار هرمزگان، تأکید کرد: شرکت توزیع برق موظف است نهایت همکاری را برای کاهش ساعات قطعی برق کارخانه‌های آرد، سردخانه‌ها و مراکز تولید و عرضه مواد غذایی داشته باشد و لازم است طی هفته آینده مدیریت مصرف برق به خود شهرک ‌های صنعتی سپرده شود تا خودشان بتوانند به اندازه مصوب صرفه جویی کنند.

    گفتنی است در پی بازدید روز جمعه ۱۸خردادماه، استاندار هرمزگان از کارخانه‌های فرآورده‌های آرد و تولید کود مایع بندرعباس، مقررکرده بود برای بررسی و رفع مسائل آن‌ها کارگروه تشکیل جلسه داشته باشد که در این جلسه موارد تسهیلات،مجوز ها و پروانه‌های لازم،آب، برق و ارز موردنیاز آن‌ها توسط اعضاء بررسی و برای رفع شأن تصمیم‌گیری شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.