حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3436 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فولاد کاوه همراه‌ سرای بیمار بسازد
    ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
    شناسه : 17809
    بازدید 164
    4
    دریانیوز// در محوطه بیمارستان کودکان بندرعباس که خانواده های هرمزگانی ، جنوب کرمان و.... فرزندان شان را برای درمان آورده‌ و بستری کرده اند ، در آلاچیق ها شب و روزهای زیادی را می مانند تا بیمارشان ترخیص شود که در تابستان ماندشان در این آلاچیق ها و محوطه بیمارستان غیرممکن است .
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در محوطه بیمارستان کودکان بندرعباس که خانواده های هرمزگانی ، جنوب کرمان و…. فرزندان شان را برای درمان آورده‌ و بستری کرده اند ، در آلاچیق ها شب و روزهای زیادی را می مانند تا بیمارشان ترخیص شود که در تابستان ماندشان در این آلاچیق ها و محوطه بیمارستان غیرممکن است .

    دو آلاچیق در این محوطه بیمارستان به نمازخانه آقایان و خانم ها تبدیل شده اند و یک دستگاه کولر در آنها نصب شده اند ، اما بدلیل گرمای شدید بندرعباس ، برخی از همراهان بیماران در نمازخانه ها می مانند و نمازخانه ها شرایط مناسبی را برای اقامه نماز ندارند. البته این موضوع نشان مي دهد که ضرورت فوری است تا همراه سرای بیمار در این بیمارستان احداث شود.

    پالایشگاه نفت بندرعباس ساختمان جدید بیمارستان کودکان را ساخت و بهمن سال گذشته با حضور رئیس جمهور شهیدمان افتتاح شد. اتاق بازرگانی هرمزگان قرار است همراه سرای بیماران در بیمارستان شهید محمدی را احداث کند و پیشنهاد می شود شرکت فولاد کاوه کیش وابسته به نهاد انقلابی بنیاد مستضعفان هم احداث و تجهیز همراه سرای بیماران در بیمارستان کودکان بندرعباس را دستور کار قرار دهد تا بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب محقق شود که تاکید دارند بیماران به غیراز رنج بیماری نباید رنجی داشته باشد و بایستی شرایط به گونه ای باشد که بیماران و همراهانشان برای استقرار و سکونت موقت در زمان درمان بیمارشان در بیمارستان دغدغه ای نداشته باشد.

    برخی از خانواده ها که محروم هستند و توان رفتن‌به هتل و مسافرخانه و… را ندارند و چندین هفته مجبورند بیماران را در این بیمارستان بستری کنند و خودشان مکانی مناسب را برای ماندن ندارند که اگر همراه سرای بیماران در بیمارستان داشته باشیم، بخشی از دغدغه بیماران وهمراهان‌شان برطرف می شود که انتظار می رود صنایع و به ویژه شرکت فولاد کاوه کیش در این بخش مشارکت داشته باشد تا این دغدغه و کمبود در استان برطرف شود.

    در استان هرمزگان برخی بیماران و بخصوص بیمارانی که از سایر مناطق استان و حتی استان های دیگر برای درمان به این بیمارستان می آيند ، با مشکلات فراوانی مواجهند و بخشی از آن هم مرتبط با اسکان شان است که بایستی این دغدغه برطرف شود و با توجه به وجود صنایع و بنگاه های اقتصادی در این استان، انتظار می رود در راستای مسئولیت های اجتماعی ، مشارکت شان افزایش یابد و در حوزه احداث همراه سرا ، تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی ، آمبولانس و….مشارکت کنند که اگر صنایع در این بخش ها مشارکت کنند ، بطور حتم روند درمان نیز بهبود می یابد و رضایت بیماران وخانواده های شان افزایش می یابد .

    باتوجه به اینکه شرکت فولادکاوه کیش در هرمزگان فعالیت دارد و از آن طرف زیرمجموعه یک نهاد انقلابی است، انتظار می رود در رسیدگی به امورات محرومان و مستضعفان در حوزه های مختلف مشارکت گسترده تری را در استان داشته باشند وحتی به الگویی برای سایر صنایع تبدیل شود که تاکنون میزان مشارکت های مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد کاوه در استان چشمگیر و محسوس نیست و مردم و محرومان و مستضعفان انتظار دارند این شرکت مشارکتش را در حوزه مسئولیت های اجتماعی افزایش دهد و احداث همراه سرای بیماران در بیمارستان کودکان بندرعباس که ضرورت فوری دارد ، یکی از پیشنهادات برای شرکت فولاد کاوه کیش است که مردم و‌بیماران و خانواده های شان می توانند از آن استفاده کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.