حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3726 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • فولاد کاوه ناجی بیماران تنفسی
    ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۴۲
    شناسه : 20450
    بازدید 146
    0
    انعقاد تفاهم نامه تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های هرمزگان دریانیوز// تفاهم نامه تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان با شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منعقد شد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// تفاهم نامه تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان با شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منعقد شد.

    این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر پژمان شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی هرمزگان و جمعی از مدیران و معاونان این واحد تولیدی در سالن کنفرانس شرکت فولاد کاوه برگزار شد.حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقاوم لبنان و غزه، اظهار کرد: قطعاً کسانی در این راه استقامت می‌کنند پیروز هستند.

     

    تولید و اقتصاد نقش مهمی در زندگی مردم دارد
    وی در ادامه با بیان اینکه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی را در زندگی مردم ایفا می‌کند،‌ افزود: این موضوع از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است.نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان قسم خورده این مرز و بوم هستند.ابراهیمی گفت: بنده بنا بود در کمیسیون اجتماعی مجلس خبرگان ورود کنم؛ اما باتوجه به نیاز حال حاضر جامعه و دغدغه مهم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در موضوع اقتصاد، احساس تکلیف کردم که به کمیسیون اقتصادی خبرگان ورود کنم.

    مدیرعامل فولاد کاوه مدیری متخصص و متعهد است
    نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش را مدیری متخصص، متعهد و ارزشی دانست و بیان داشت: امیدواریم این فرد بتوانند با راهبری و مدیریت جهادی به شکوفا شدن هر چه بیشتر این مجموعه تولیدی کمک کند. وی در پایان با بیان اینکه شرکت فولاد کاوه یکی از صنایع مهم و تاثیرگذار استان است، ابراز کرد: این صنعت خوشبختانه علاوه بر رسالت اصلی که بر عهده دارد در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت زدایی گام‌های خوبی برداشته است.

     

    اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از شهریورماه در فولاد کاوه
    جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز در این مراسم، گفت: یکی از موضوعاتی مهمی که در سال‌های گذشته در این مجموعه مغفول واقع شده بود عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بود که خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان توانستیم بعد از سنوات متمادی این دغدغه پرسنل را مرتفع کنیم.وی در ادامه افزود: طرح طبقه بندی از شهریورماه سال‌جاری در شرکت اجرا شده و امروز مجموع پرداختی به کارکنان در زمینه‌ حقوق و رفاهیات همتراز با سایر شرکت‌های مجاور و مشابه در این منطقه ویژه اقتصادی است و این امر نوید بخش این است که قطعا پرسنل زحمت کش این مجموعه از آثار و برکات این طرح طبقه بندی در ماه‌های آتی بهره‌مند خواهند شد.

    مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با بیان اینکه مسئله‌ای که شاید این مجموعه را متمایز از سایر صنایع کرده است، خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت در گذشته حقوق و مزایا دریافت می‌کردند نسبت به سایر صنایع مشابه دیگر در حد ۵۰ یا ۶۰ درصد بود؛ اما هیچ گاه این پرسنل ذره‌ای در کار خود کوتاهی نکردند و همیشه با دل و جان در انجام وظایف محوله کوشا بودند که این خود نماد ایثار و رشادت کارکنان در این واحد تولیدی است.حاتمی با اشاره به اینکه به جرات می توان گفت که تنها واحد فولادی هستیم که در بخش احیا، بالای ظرفیت اسمی تولید داشته‌ایم، بیان داشت: این امر بنا به نظر مهندسین و متخصصان این حوزه جزء اتفاقات نادری است که با تلاش همکارانم در قسمت‌های مختلف صورت گرفته است.

    اقدامات فولاد کاوه برای تامین انرژی خود
    وی، به محدویت ‌ها و ناترازی‌های حوزه انرژی ( برق و گاز) در این مجموعه پرداخت و ابراز کرد: کمبود انرژی ضرر و زیان هنگفتی به این صنعت وارد می‌کند که تبعات آن همچون کاهش چشمگیر تولید و درآمدزایی را در پی دارد.مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، افزود: برای رفع و کاهش ناترازی انرژی در مجموعه که یکی از دغدغه‌ها اصلی بود اقدامات خوبی را انجام دادیم که در این راستا تفاهم نامه‌ای را با شرکت صبا در ذیل هلدینگ برق بنیاد مستضعفان منعقد کردیم که در نیروگاه خرم آباد مشارکت داشته باشیم.

    حاتمی در همین رابطه، اضافه کرد: این موضوع در مراحل پایانی است که امیدواریم با عقد این تفاهم‌نامه بتوانیم درخرداد ماه سال آینده ۱۸۰ مگاوات برق را برای استمرار تولید پایدار دریافت کنیم.وی به موضوع ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر خورشیدی اشاره کرد و گفت: اقدامات اجرایی آن در هفته‌های گذشته انجام گرفته است تا ۸۰ مگاوات برق را از این طریق به دست آوریم و این مسئله کمک شایانی در مواقع محدودیت و اضطراری به مجموعه خواهد کرد.

    مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به احداث نیروگاه اختصاصی شرکت پرداخت و تصریح کرد: اراضی آن در سنوات گذشته واگذار شده و در دو ماه گذشته مجوز زیست محیطی آن را دریافت کردیم و در ماه های آتی فرآیند انتخاب پیمانکار و عملیات اجرایی نیروگاه را آغاز خواهیم کرد.

    حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود به ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد کاوه اشاره کرد و عنوان داشت: این مجموعه تولیدی علاوه بر وظیفه اصلی که برعهده دارد و با توجه براینکه سهم سود این شرکت به محرومیت زدایی در کشور تخصیص و هزینه می‌شود اقداماتی را در سنوات گذشته و ماه‌های قبل انجام داده‌ایم. وی افزود: ما مستمراً در تامین اکسیژن بیمارستان دولتی نقش قابل توجهی داریم و این کار از پنج سال قبل در جریان است.مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از ایجاد یک باشگاه فرهنگی ورزشی خبرداد و گفت: در حال برنامه ریزی مقدمات این امر هستیم تا بتوانیم علاوه بر فعالیت در حوزه محرومیت زدایی در اجرای موضوعات فرهنگی هم پیشگام باشیم.

    حاتمی، احداث مجتمع آموزشی حضرت فاطمه زهرا (س) با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان و تجهیز اتاق عمل بیمارستان امام سجاد (ع) با اعتباری چهار و نیم میلیارد تومان در شهرستان سیریک و تامین و اهدای اکسیژن مورد نیاز بیمارستان دولتی هرمزگان را آخرین اقدامات صورت گرفته در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی ذکر کرد.

    کمک شایان فولاد کاوه به احیای نفس‌های بیماران در دوران کرونا
    دکتر پژمان شاهرخی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری در تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ‌های دولتی استان، اظهار کرد: اکسیژن اهدایی این واحد تولیدی در دوران کرونا و در ماه مبارک رمضان به احیای نفس‌های بیماران در بیمارستان های استان کمک شایانی کرد. وی در ادامه افزود: در این تفاهم نامه قرار است این مجموعه تولیدی اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های بستک، بندرلنگه، پارسیان، میناب و بندرعباس را تامین کند.

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در سال گذشته این شرکت ماهانه ۷۰ تن اکسیژن بیمارستان ها را تامین کرده است، خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تخت‌های بیمارستانی دانشگاه این رقم به ۸۰ تن در ماه افزایش پیدا کرده است. دکترشاهرخی، بیان داشت: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش علاوه بر تأمین اکسیژن، در سال گذشته مبلغ هشت میلیارد تومان در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در بیمارستان‌های سیریک و رودان مشارکت داشته است. وی ابراز کرد: این همکاری ها به ارتقا و کیفیت خدمات درمانی و بهبود شرایط بیماران در سطح استان کمک شایانی می‌کند و انتظار می‌رود دیگر صنایع استان در حد توان یاری گر ما باشند.

    قدردانی مدیریت درمان تامین اجتماعی از فولاد کاوه
    دکترغلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان نیز در این مراسم با تشکر و قدردانی از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، اظهار کرد: این مجموعه تولیدی در تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در دوران کرونا نقش کلیدی داشته است.وی در پایان به ارائه گزارشی از اقدامات و مشکلات حوزه درمان تامین اجتماعی استان پرداخت.لازم به ذکر است، در پایان این مراسم میهمان ها از واحدهای کارخانه‌ شرکت فولاد کاوه بازدید کردند و در پایان به پاس تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند این واحد تولیدی با دانشگاه علوم پزشکی و تأمین اجتماعی هرمزگان لوح سپاسی به جوادحاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه اهدا شد.

    گفتنی است، قرار است شرکت فولاد کاوه ماهانه ۸۰ تن اکسیژن به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جمعا ( ۹۶۰ تن) و ماهانه ۱۵ تن ( جمعا ۱۸۰ تن) به بیمارستان‌های مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی تامین و اهدا کند. یادآور می‌شود، رتبه دوم عرضه کننده برتر شمش فولادی در بورس با سهم ۱۳ درصدی، رتبه سوم شرکت برتر در معاملات‌ شمش فولادی با سهم ۱۱ درصدی، رتبه سوم تولیدکننده برتر بریکت کشور با سهم ۷.۷ درصدی، رتبه چهارم تولید کننده برتر آهن اسفنجی با سهم ۶ درصدی، رتبه چهارم بهره‌برداری از ظرفیت آهن اسفنجی با ۹۹ درصد ظرفیت و کم نوسان ترین سهم بورس و چهارمین ناشر برتر در بازار سرمایه بخشی از افتخارات چندین ساله شرکت فولاد کاوه جنوب کیش است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.