حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فردا؛ روز انتخاب اصلح
    ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۵۵
    شناسه : 17171
    بازدید 117
    1
    دریانیوز// از امروز ساعت۸صبح تبلیغات رسمی دو کاندید راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم پایان یافته و از ساعت۸صبح فردا جمعه انتخابات شروع می شود و مردم رای خود را به صندوق ها می اندازند .در این هفته نیز این دو کاندید و ستادهای شان به تبلیغات گسترده پرداختند و حال نوبت مردم است تا با مشارکت حداکثری به کاندیدای اصلح رای دهند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// از امروز ساعت۸صبح تبلیغات رسمی دو کاندید راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم پایان یافته و از ساعت۸صبح فردا جمعه انتخابات شروع می شود و مردم رای خود را به صندوق ها می اندازند .در این هفته نیز این دو کاندید و ستادهای شان به تبلیغات گسترده پرداختند و حال نوبت مردم است تا با مشارکت حداکثری به کاندیدای اصلح رای دهند.

    در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها از عملکرد و برنامه های شان در حوزه های مختلف گفتند ومناظره کردند و تبلیغات میدانی توسط کاندیداها، ستادهای شان و هواداران شان صورت گرفت و مردم تا فردا فرصت دارند درمورد کارنامه و برنامه دوکاندید ریاست جمهوری تجزیه و تحلیل نموده و کاندید اصلح را بدون تعصب سیاسی و حزبی و فقط براساس کارآمدی، توانمندی ،تخصص، تعهد و تدین انتخاب کنند.

    علاوه بر کارنامه و برنامه کاندیداها ، حتی عملکرد افراد حاضر در ستادها و اعضای اصلی ستادهای کاندیداها در تصمیم گیری مردم وانتخاب اصلح اثر دارد؛ چون طبق روال گذشته از اعضای ستادها در دولت چهاردهم نیز استفاده می شود و کسانی که کارنامه مناسبی در گذشته نداشته اند، بطور حتم نخواهند توانست عملکرد مناسبی را در آینده داشته باشند.

    مردم بایستی عملکرد و برنامه های واقعی و نه شعاری کاندیداها را در حوزه های مختلف از جمله مسکن، اشتغال، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست، رسیدگی به امور محرومان ،سیاست خارجی و داخلی ، ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان و تحریم ها ، بهداشت ودرمان، بنزین و آب وبرق وانرژی ، استفاده از ظرفیت های دریا، اقتصاد دریامحور، مقابله با فساد،رانت و تبعیض، رسیدگی به روستاها و محلات حاشیه ای و مناطق محروم ، صنایع، کشاورزان ، صیادان ،احیای بافت فرسوده ، مدرسه سازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم ، اشتغال بومیان در صنایع و بنگاه های اقتصادی و… مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و بعد تصمیم بگیرند به چه کسی رای دهند.

    اگر می خواهیم مشکل مسکن در کشور برطرف شود، بطور حتم بایستی طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم در دولت چهاردهم با سرعت بیشتری ادامه یابد واگر ساخت مسکن انبوه از برنامه های دولت بعدی حذف شود، بطور حتم مردم خانه دار نمی شوند و خانه روز به روز گران‌تر واجاره ها بیش از پیش سربه فلک می کشد.

    بایستی بررسی شود که کدام کاندید ریاست جمهوری برای مسکن مردم برنامه دارد. برای اشتغال جوانان کشور کدام یک برنامه بهتری دارد که عملیاتی باشد؟ کدام یک از کاندیداها عملکرد بهتری تاکنون داشته و برنامه های کدام کاندیداها امیدوارکننده و عملیاتی شونده هستند ؟ کدام کاندید متدین تر است که به وعده ها و قول هایش عمل کند و بعد از جمعه انتخابات، وعده هایش به مردم را فراموش نکند ؟بایستی بررسی شود کدام کاندید به آرمان های انقلاب و راه شهدا پایبندتر است؟

    بایستی انتخاب اصلح را داشته باشیم تا از انتخاب مان پشیمان نشویم که آنگاه دیگر حق اعتراض به انتخاب خودمان نداریم و بایستی شرایط سخت وسخت تر را تحمل کنیم. بایستی شخصی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که برای عزتمندی ایران اسلامی و رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف تلاش نموده و راه شهید رئیسی عزیز را ادامه دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.