حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۱ بهمن , ۱۴۰۳ Thursday, 30 January , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4274 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 130×
  • تقویم شمسی

    دی ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • علی وجدانی نشان اعتماد ملی را کسب کرد
    ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۴:۲۲
    شناسه : 24460
    بازدید 132
    2
    درخشش ایزوبلوک در چهارمین کنگره سراسری برند ملی دریانیوز// مدیرعامل هلدینگ کوثر خلیج فارس- ایزوبلوک نشان برتر برند ملی و اعتماد ملی در چهارمین کنگره سراسری را کسب کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل هلدینگ کوثر خلیج فارس- ایزوبلوک نشان برتر برند ملی و اعتماد ملی در چهارمین کنگره سراسری را کسب کرد. چهارمین کنگره سراسری برند ملی، اعتماد ملی همراه با تجلیل از یکصد واحد پیشرو در کیفیت و نوآوری و با حضور دبیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و صادقی معاون رئیس قوه قضائیه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

     

    در این کنگره از علی وجدانی به عنوان واحد پیشرو در جلب اعتماد ملی تجلیل شد و به این هلدینگ نشان برند ملی، اعتماد ملی اعطا شد.مدیرعامل هلدینگ کوثر خلیج فارس در گفت‌وگو با روزنامه دریا، اظهار کرد: با بیان اینکه ایزوبلوک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ با هدف تولید محصولی نوآورانه، مقاوم و سازگار با محیط زیست آغاز کرده است، اظهار کرد: این مجموعه با همکاری مهندسین مجرب و اساتید دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و شیراز، پس از یک دهه تحقیقات و آزمایش‌های مداوم، موفق به تولید محصولی استراتژیک برای صنعت ساختمان شد.

     محصولات تولیدی
    وی در ادامه، تولید بلوک های سبک ایزوبلوک، تولید انواع فونداسیون های بتنی از قبیل برج های نور ، روشنایی معابر ، پایه دوربین، تولید انواع پست های برق پیش ساخته بتنی، تولید انواع پایه های فلزی روشنایی گرد، تولید انواع ملات های آماده، تولید انواع پایه های بتنی برق محصولات تولیدی این مجموعه نام برد.

    مدیرعامل هلدینگ کوثر خلیج فارس در پایان حفظ جایگاه برترین ،با کیفیت ترین ، خوش نام ترین و خلاق ترین در عرصه منطقه ای و فرا منطقه ای از طریق بکارگیری فناوری نوین، استاندارد سازی فرایندها، بهبود شاخص های عملکرد داخلی و کسب و کار،توسعه متنوع محصولات و خدمات همگون و ناهمگون، مدیریت برندهای جانبی، انتقال این جایگاه به نسل های بعد را چشم اندازهای این مجموعه عنوان کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.