حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 31 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3495 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • ظلم به هرمزگان در سطح کلان
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
    شناسه : 18758
    بازدید 136
    0
    نماینده مردم هرمزگان در مجلس از عدم حضورهرمزگانی ها در کابینه انتقاد کرد دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:رهبر معظم انقلاب اولویت دولت را مسائل اقتصادی دانسته‌اند از این رو باید در اشتغال و اقتصاد تلاش‌های بیشتری صرف شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:رهبر معظم انقلاب اولویت دولت را مسائل اقتصادی دانسته‌اند از این رو باید در اشتغال و اقتصاد تلاش‌های بیشتری صرف شود.

    احمد مرادی در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان عنوان‌کرد: هرمزگان به لحاظ تعاملاتی که بین مسؤولان استان وجود دارد جزو استان‌های برتر است و در این دوره نیز این تعامل به خوبی ادامه داشته است.

    وی افزود: در جشنواره شهید رجایی میزان رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه‌های اجرایی مشخص می‌شود و دستگاه‌هایی که باید تلاش بیشتری برای ارتقای شاخص‌ها داشته باشند شناسایی می‌شوند.نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان حدیثی از امام حسین علیه‌السلام مبنی بر اینکه حوائج مردم نعمت‌های الهی هستند، گفت: باید برای رضایت خداوند و مردم تلاش کنیم و مردم به دستگاه‌های اجرایی بالاترین امتیاز را دهند.

    مرادی عنوان‌کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت در دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم را مسائل اقتصادی دانسته‌اند از این رو باید در اشتغال و اقتصاد تلاش‌های بیشتری صورت گیرد تا این مشکلات مرتفع شود.وی ادامه داد: برای من خیلی سخت است که نرخ بیکاری ۸.۷ درصد استان را قبول کنم و باور کنم از هر ۱۰۰ نفر ۸ نفر بیکار هستند از این رو باید بیشتر تلاش کنیم تا سطح اشتغال نیروهای بومی را افزایش دهیم.

    نماینده مردم هرمزگان بیان کرد: در سطح کلان به استان هرمزگان ظلم شده است و هر گاه می‌خواهند وزیری را منصوب کنند هیچ سهمی از استان هرمزگان در کابینه وجود ندارد؛ من خواهش دارم خودمان را دست کم نگیریم و بهانه دست کسی ندهیم و از زیر بار مأموریت‌های وزارتخانه شانه خالی نکنیم. وی تاکید کرد: اگر مدیران استانی همدیگر را پشتیبانی کنند خواهیم توانست سهم بیشتری از منابع کشوری داشته باشیم چرا که بیش از ۵۰ الی ۴۰ هزار میلیارد تومان از استان هرمزگان روانه خزانه می‌شود.

    به گزارش مهر، احمد مرادی بیان کرد: طبق قانون هر استانی که۵۰ درصد مازاد بر درآمد تکلیفی داشته باشد این ۵۰ درصد به خود استان محقق می‌شود اما هیچ سالی این مازاد درآمد به استان اختصاص نیافته است از این رو از مدیران استان درخواست داریم که اطلاعات دقیق استان را به ما بدهید تا بتوانیم حق استان را بگیریم چرا که هر وقت اطلاعات دقیق بوده است موفق شده‌ایم به صورت نقطه‌زنی موفق عمل کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.