حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3244 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ضرورت ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی
    ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
    شناسه : 16359
    بازدید 175
    3
    استاندار هرمزگان در بازدید از بیمارستان ابن سینا تاکید کرد دریانیوز// مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان با هدف رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی استان از بیمارستان ابن سینا، تنها بیمارستان تخصصی اعصاب و روان استان هرمزگان، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های این مرکز درمانی قرار گرفت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان با هدف رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی استان از بیمارستان ابن سینا، تنها بیمارستان تخصصی اعصاب و روان استان هرمزگان، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های این مرکز درمانی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ استاندار هرمزگان در این بازدید ضمن تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی در حوزه روانپزشکی، اولویت دانشگاه علوم پزشکی را رفع مشکلات و کمبودهای بیمارستان ابن سینا و توجه بیشتر به نیازهای بیماران روانپزشکی و خانواده‌های آنان دانست.در این بازدید گزارشی از وضعیت،مشکلات و نیازمندی‌های بیمارستان ابن سینا توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارائه و درخصوص نوسازی و بهسازی بخش های روانپزشکی، افزایش فضای فیزیکی با توجه به تعداد پذیرش بیماران، سیستم خنک کننده و تجهیزات سیستم سرمایشی بحث و گفتگو شد.

    همچنین استاندار هرمزگان در خصوص تأمین مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه و صدور مجوز راه اندازی خیریه بیمارستان ابن سینا جهت کمک به بیماران نیازمند این بیمارستان قول مساعدت داد. گفتنی است باهمراهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری، مدیرکل حوزه استاندار، رئیس مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم(ص)، رئیس بیمارستان ابن سینا و جمعی از مسئولان استانی و مدیران دانشگاه، استاندار هرمزگان با بیماران، کادر درمان و پرسنل بیمارستان گفت‌وگو کرد و از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید به عمل آورد.

    لازم به ذکر است بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همچنین بازدید از قرارگاه مردم کوی آیت الله غفاری از دیگر برنامه‌های استاندار هرمزگان بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.