حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3726 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • ضرورت آموزش مهارت های زندگی برای شهروندان
    ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۱۶
    شناسه : 20467
    بازدید 122
    0
    شهردار بندرعباس در جشن‌بزرگ سیمرغ تاکید کرد دریانیوز // شهردار بندرعباس با قدردانی از موسس و مدیر آموزشگاه فن بیان و مهارت های زندگی سیمرغ در برگزاری کلاس های مهارت های کلامی و زندگی در بندرعباس؛ تاکید کرد: بیشترین مشکلی که در جامعه داریم، در حوزه مهارت های زندگی است که به شهروندان توصیه موکد دارم فرزندان شان را در این آموزشگاه ثبت نام کنند و از دوره های فن بیان و مهارت های زندگی آموزشگاه سیمرغ استفاده کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // شهردار بندرعباس با قدردانی از موسس و مدیر آموزشگاه فن بیان و مهارت های زندگی سیمرغ در برگزاری کلاس های مهارت های کلامی و زندگی در بندرعباس ؛ تاکید کرد: بیشترین مشکلی که در جامعه داریم، در حوزه مهارت های زندگی است که به شهروندان توصیه موکد دارم فرزندان شان را در این آموزشگاه ثبت نام کنند و از دوره های فن بیان و مهارت های زندگی آموزشگاه سیمرغ استفاده کنند.

    مهدی نوبانی در جشن بزرگ سیمرغ با ابراز خرسندی از استقبال خانواده های بندرعباسی و هرمزگانی از دوره های آموزشی سیمرغ گفت: خانواده ها همانطور که فرزندان شان را در کلاس های زبان، فیزیک ، شیمی و…. ثبت نام می کنند، ضرورت دارد که حتما در دوره های مهارت های زندگی که ضرورت دارد، نیز ثبت نام کنند که آموزشگاه سیمرغ این فرصت را برای والدین فراهم کرده است تا کودکان، نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان بتوانند از آموزش های مهارت های زندگی و فن بیان و ارتباطات کلامی بهره مند شوند که از این اقدام مسئولان موسسه آموزشی سیمرغ قدردانی می شود.

    وی افزود: بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز بدلیل ضعف ارتباطی، فن بیان و روابط عمومی برای استخدام با مشکل مواجه می شوند که می توانند با شرکت در دوره های فن بیان و مهارت های زندگی به توانمندی های لازم دست یابند و افزایش درآمد را هم داشته باشند.وی با اشاره به چالش ارتباطی بین همسران ، والدین با فرزندان و فرزندان با والدین، همسایگان و… با همدیگر بدلیل عدم داشتن مهارت های لازم در زندگی ، تصریح کرد: ضرورت دارد همگان مهارت های زندگی و کلامی و گفتاری را بیاموزند تا چالش های کمتری را در جامعه داشته باشیم.

    وی بر بهره مندی اقشار مختلف از آموزش های مهارت های زندگی و‌فن بیان تاکید کرد.شهردار بندرعباس در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به خدمترسانی شهرداری به شهروندان گفت: ده پارک راه اندازی شده است و تا پایان سال ده پارک جدید به فضای گردشگری بندرعباس افزوده می شود.

    افزایش تعداد مربیان مجرب سیمرغ
    مدیر آموزشگاه فن بیان و مهارت های زندگی سیمرغ نیز با قدردانی از حمایت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان ، شهرداری و شورای شهر بندرعباس، امورمالیاتی، اداره کار و….، گفت : پرسنل و خانواده های برخی از صنایع و نهادها مانند فولاد هرمزگان ، پارک علم و فناوری، تامین اجتماعی، شرکت گازسرخون وقشم ، نفت ستاره ، دانش آموزان مدرسه دانا و…. از دوره های فن بیان و مهارت های زندگی سیمرغ استفاده می کنند.سعید عابدی گفت: با استقبال صورت گرفته از دوره های آموزشی سیمرغ، تعداد مربیان سیمرغ از ۱۳نفر در سال گذشته به بیش از ۵۰ نفر در سال جاری افزایش یافته است.

    وی بابیان اینکه آموزشگاه سیمرغ برای دومین سال پیاپی آموزشگاه برتر مهارتی در استان شده است ؛ اظهار داشت : سیمرغ اولین دپارتمان مهارتی ویژه کودکان سنین سه تا شش ساله را در بندرعباس راه اندازی کرد.عابدی از راه اندازی اولین مرکز تخصصی استعدادیابی هرمزگان توسط آموزشگاه سیمرغ در یک سال اخیر خبرداد که ۱۶جلسه پروسه استعدادیابی طول می کشد و بیش از ده ساعت مصاحبه با والدین و فرزندان در این‌مرحله انجام می شود.وی با اشاره به آغاز دوره های جدید آموزشی سیمرغ از جمله تولیدمحتوا، مغزپلاس ، تندخوانی ، صداسازی ، مهارت های زندگی بزرگسال و نوجوان ؛ اظهار داشت : کارگاه های مختلفی نیز با همکاری تیم متخصص روانشناسی سیمرغ برگزار می شود.

    عابدی از خانواده ها خواست برای اثربخشی بیشتر دوره ها، والدین نیز فرزندان شان را همراهی بیشتری داشته باشند و با صبر و حوصله ،بتدریج اثرات دوره ها را در رفتارها و زندگی هنرجویان مشاهده کنند. وی تصریح کرد: سیمرغ تنها آموزشگاهی است که هر ماه دوره آموزشی بازآموزی برای مربیانش برگزار می کند و تنها آموزشگاهی است که هسته مشاوره دارد و بایستی مربیان نیز تست ارزیابی ورود به آموزشگاه دهند.

    وی افزود: همچنین ارزیابی اولیه برای هنرجویان داریم و در شش رده سنی آموزش ها برگزار می شود.وی از استفاده از اساتید برتر کشوری در شش ماهه دوم سال جاری در آموزشگاه سیمرغ خبر داد و افزود: چندین کارگاه روانشناسی ، نویسندگی ، فن بیان و…نیز خواهیم داشت و دوره چهارم تربیت مربی نیز از اواخر آبان ماه آغاز می شود که علاقمندان می توانند ثبت نام کنند.عابدی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی سیمرغ برای برخی از سازمان‌ها و نهادها گفت: بعضی از شرکت کنندگان در این دوره ها اذعان داشتند که اگر در چنین دوره هایی چندسال زودتر شرکت می کردند، از بسیاری از تنش های شغلی و زندگی شان کاسته می شد.

    وی از آمادگی آموزشگاه سیمرغ برای برگزاری دوره های آموزشی فن بیان ومهارت های زندگی و… برای صنایع ، سازمان‌ها و ادارات دولتی و نهادهای غیردولتی و… با حضور اساتید و مربیان مجرب ، روانشناسان و مشاوران سیمرغ خبر داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.