حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3763 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • صنایع برای عدالت ورزشی بیایند
    ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۴:۵۲
    شناسه : 20745
    بازدید 120
    0
    دریانیوز// مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان روز گذشته در نشست خبری از صنایع استان خواست در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی شان در توسعه زیرساخت های ورزشی استان مشارکت کنند و در راه اندازی باشگاه‌ها و تیم های ورزشی و حمایت از ورزشکاران سهیم شوند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان روز گذشته در نشست خبری از صنایع استان خواست در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی شان در توسعه زیرساخت های ورزشی استان مشارکت کنند و در راه اندازی باشگاه‌ها و تیم های ورزشی و حمایت از ورزشکاران سهیم شوند.

    متاسفانه هرمزگان که در فقر و فلاکت و محرومیت صدرنشین استان های کشور است، حوزه ورزش نیز مشمول این محرومیت می شود . این محرومیت را هرمزگان در حالی دارد که همین‌استان بدلیل داشتن صنایع، معادن ، بنگاه های اقتصادی و… به عنوان قطب اقتصاد کشور خوانده می شود و از آن طرف هم قطب فقر،فلاکت ،محرومیت و بیکاری است که نشان می دهد توازن لازم بین ثروت صنایع استان و محروم ماندن این استان مرزی وجود ندارد‌.

    در حوزه ورزش نیز شرایط مساعدی نداریم و بسیاری از کودکان، نوجوانان و جوانان این استان شرایط مناسب برای ورزش ندارند و‌ به همین دلیل هم میزان آسیب های اجتماعی در هرمزگان بالاست و ضرورت دارد در حوزه توسعه اماکن ورزشی و حمایت از تیمداری و ورزشکاران در تمام رشته ها و راه اندازی باشگاه های ورزشی حمایت های لازم توسط خیرین و صنایع و نهادهای انقلابی صورت گیرد تا هرمزگانی ها عدالت ورزشی را داشته باشند و لمس کنند و به سمت بزه ، موادمخدر، مشروبات و…. نروند و‌ آسیب دیده اجتماعی نشوند.

    محلات حاشیه ای و بافت های فرسوده و مناطق روستایی در هرمزگان با کمبود اماکن ورزشی مواجهند و از طرفی دیگر فرصت استفاده از اماکن ورزشی موجود برای همه نوجوانان و جوانان و کودکان در این مناطق وجود ندارد. در این حوزه ضرورت دارد بنگاه های اقتصادی و صنایع در ایجاد زیرساخت های ورزشی در این استان محروم سهیم شوند تا سهم هرمزگانی ها از صنایع فقط دود و آلودگی ،بیماری، ترافیک و گرانی مسکن نباشد و این صنایع در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی شان در احداث و راه اندازی اماکن ورزشی ، باشگاه ها و تیم های ورزشی و همچنین حمایت از ورزشکاران سهم داشته باشند و مشارکت نمایند .نهادهای انقلابی نیز ضرورت دارد در این حوزه مشارکت جدی تری داشته باشند تا جوانان و نوجوانان هرمزگان بدلیل کمبود اماکن ورزشی و تفریحی در باتلاق اعتیاد، بزه و آسیب های اجتماعی غرق نشوند‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.