حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3223 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • صنایع برای شهروندان هم خیری داشته باشند
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۳
    شناسه : 16690
    بازدید 150
    5
    درخواست شهردار بندرعباس از بنگاه های اقتصادی: دریانیوز// شهردار بندرعباس گفت: از مدیران صنایع خواهش می کنم برای مردم شهر بندرعباس هم خیری داشته باشند و خدماتی از خودشان برجای بگذارند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// شهردار بندرعباس گفت: از مدیران صنایع خواهش می کنم برای مردم شهر بندرعباس هم خیری داشته باشند و خدماتی از خودشان برجای بگذارند.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ مهدی نوبانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: صنایع می توانند در بازگشایی معابر ، احداث پارک و…. مشارکت کنند و آن پروژه را هم به نام خودشان نامگذاری می کنیم.نوبانی اظهارداشت : این صنایع حتی می توانند ماشین آلات شان را در اختیار شهرداری قرار دهند تا برای اجرای پروژه های عمرانی و… از آنها استفاده کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: اگر صنایع همراه مدیریت شهری باشند، بخش زیادی از مشکلات شهر برطرف می شود ودر عمران و آبادانی شهر تسریع می گردد.شهردار بندرعباس گفت: پرسنل صنایع هم در همین شهر زندگی می کنند و اگر اقداماتی را صنایع در بندرعباس انجام دهند، کارکنان خودشان نیز از این خدمات بهره مند می شوند.وی افزود: چرا بایستی سهم شهروندان از این صنایع فقط ترافیک ، آلودگی و….باشد؟ صنایع بایستی در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی شان، اقداماتی را برای شهر و مردم این شهر داشته باشند‌.

    نوبانی گفت: در حالی که گل گهر برای احداث یک پارک در سیرجان تاکنون ۸۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و قرار است تا ۸۰هزار میلیارد تومان هزینه کند و در احداث خیابان و معبر، آسفالت و….مشارکت کرده و بصورت اهدایی به مردم آن شهر اقدام می کند، اما در بندرعباس حتی پلی که به سمت صنایع می رود را باید شهرداری بندرعباس احداث کند و صنایع در پروژه های شهری مشارکت نمی کنند که انتظار داریم برای شهروندان هم خیری داشته باشند.

    وی با بیان اینکه برخی از معابر مانند آزادگان و…. را بعد از سالها معطلی بازگشایی کردیم که باعث ارتقای امنیت، خدمات رسانی، زیباسازی ،افزایش ارزش افزوده املاک و… در محلات قدیمی و بافت فرسوده می شود، گفت : برای بازگشایی هر معبری در محلات بین ۷۰تا ۱۰۰میلیارد تومان نیاز داریم که صنایع در این بخش هم می توانند مشارکت کنند.نوبانی گفت: یک میلیون مترمکعب آسفالت را در طرح نهضت آسفالت محلات داشته ایم وی گفت: زیباسازی املاک در بافت های قدیمی با مشارکت ساکنان را در محلات در حال اجرا داریم.

    شهردار بندرعباس تاکید کرد: طبق وعده ای که داده ایم ، هر هفته یک پروژه را افتتاح می کنیم.نوبانی گفت: سه پل روگذر و زیرگذر در بندرعباس بانام سه شهید مدافع حرم استان در بندرعباس در حال اجرا هستند وبه بهره برداری می رسند.وی گفت:چینی ها اعلام آمادگی کرده اند در آبان ماه که هوا خنک تر است ، جشنواره های چینی را با همکاری شهرداری در بندرعباس اجرا کنند.شهردار بندرعباس گفت: باغ پرندگان فعالیت دارد و شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.

    وی با اشاره به برنامه شهرداری برای جلب رضایت شهروندان و قدردانی از حمایت های شورای شهر، استاندار، فرماندار ، امام جمعه ، رئیس کل دادگستری و دادستان بندرعباس ؛ تاکید کرد: در صورتی که صنایع فعال در بندرعباس مانند صنایع سایر شهرهای کشور در اجرای پروژه های عمرانی و شهری مشارکت کنند، بطور حتم میزان خدمات‌رسانی و رضایت شهروندان نیز افزایش می یابد.وی با اشاره به مشکل حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس گفت: ۲۴ دستگاه اتوبوس خریداری کرده ایم که تاکنون ۱۴ دستگاه تحویل گرفته ایم، همچنین از ۵۰ دستگاه ون خریداری شده ، ۲۸ دستگاه داده اند که برخی نیز مشکلاتی دارند‌.

    نوبانی گفت: شهربندرعباس اتوبوس های زیادی نیاز دارد.وی خواستار مشارکت بنگاه های اقتصادی در رفع مشکل شهر و شهروندان شد و گفت: برخی از شهروندان برای پرداخت عوارض توانایی ندارند وشهروندی برای قسط بندی ۳۰۰هزار تومان عوارضش به من مراجعه کرده بود.وی گفت: خودم سوار اتوبوس و تاکسی ها می شوم و با رانندگان شان صحبت می کنم تا از مشکلات شان بیشتر آگاه شوم و برای رفع دغدغه های شان و تحقق درخواست های شان تلاش می کنم.

    وی افزود: کشتارگاه نیمه صنعتی بندرعباس در هفته دولت به بهره برداری می رسد.گفتنی است کلنگ زنی احداث میدان عرضه دام نیز در جوار کشتارگاه بندرعباس برگزار شد و شهردار بندرعباس وعده داد این میدان نیز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.