حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • صدها خودرو، جایزه صرفه‌جویی در مصرف برق
    ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
    شناسه : 16287
    بازدید 1137
    1
    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: مشترکینی که در تابستان امسال مصرف خود را کاهش بدهند مشمول دریافت جوایز مختلفی از این شرکت خواهند شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: مشترکینی که در تابستان امسال مصرف خود را کاهش بدهند مشمول دریافت جوایز مختلفی از این شرکت خواهند شد.

    محمد کریمی افزود: این هدایا شامل چند صد دستگاه خودروی سواری، لوازم برقی و پاداش صرفه‌جویی خواهد بود.

    کریمی خاطرنشان کرد: مشترکین برق خانگی می‌توانند با صرفه‌جویی حداقل ۱۰ درصد نسبت به سال‌های قبل از این جوایز و پاداش‌ها برخوردار شوند.

    وی اظهارداشت: تمام تلاش ما این است که مشترکین خانگی دچار خاموشی نشوند و اگر همراهی آنها با شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه پیدا کند قطعا شاهد بروز خاموشی‌ها در بخش خانگی نخواهیم بود مشارکت خانواده‌ها در این زمینه موجب کمک به منافع ملی نیز می‌شود.

    کریمی به بخش صنعتی نیز اشاره و عنوان کرد: در بخش صنعت شرکت‌هایی که در شهرک‌های صنعتی قرار دارند یک روز در هفته باید نود درصد صرفه‌جویی را اعمال نمایند.

    وی ادامه‌داد: شرکت‌هایی که در خارج از شهرک‌های صنعتی قرار دارند، صنایع کوچک که زیر ۳۰ کیلووات مصرف دارند برای آنها خاموشی اعمال نخواهد شد و تنها در ساعت پیک مصرف باید ۲۰ درصد از مصرف خود را کاهش دهند.

    کریمی درباره شرکت‌ها و صنایع بزرگ بیان کرد: شرکت‌های بزرگی که در خارج از شهرک‌های صنعتی قرار دارند و مصرف آنها بالای ۳۰ کیلووات می‌باشد نیز باید یک روز در هفته مدیریت مصرف برای آنها اعمال شود و صنایعی که بیش از ۲ مگاوات مصرف دارند در خرداد و شهریور از ساعت ۸ تا ۲۴ باید ۳۵ درصد و در تیر و مرداد ماه ۵۵ درصد از مصرف خود را کاهش دهند.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در خصوص مشترکان کشاورزی اذعان کرد: مشترکین کشاورزی که پنج ساعت در زمان پیک مصرف از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۶:۳۰ مصرف آنها به صفر برسد در ۱۹ ساعت دیگر از برق رایگان برخوردار خواهند شد.

    وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۵ درصد از مشترکان بخش کشاورزی هوشمندسازی شده‌است گفت: تلاش داریم تا یک ماه آینده تمامی این مشترکان را هوشمند نماییم.

    کریمی به بخش اداری اشاره و بیان کرد: مشترکان اداری نیز از پانزدهم خرداد ماه که با کاهش ساعت کاری مواجه خواهند شد و از ساعت شش صبح تا ۱۳ مشغول به کار هستند باید مصرف خود را در ساعت اداری ۴۰ درصد و در ساعات غیر اداری تا ۷۰ درصد کاهش دهند.

    وی درباره مراکز آموزشی و مدارس نیز عنوان کرد: آموزش و پرورش همکاری نماید تا مدارسی که اکنون در آنها دانش‌آموز وجود ندارد کاهش مصرف را داشته باشند تا در سطح مدارس نیز این مدیریت مصرف را شاهد باشیم.

    این مسئول با اشاره به ملزم بودن ادارات به استفاده از انرژی تجدید پذیر خاطرنشان کرد طبق برنامه هفتم توسعه ادارات باید ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق انرژی‌های تجدید پذیر تامین نمایند که این امر از امسال به مدت ۴ سال و سالیانه ۵ درصد باید انجام شود همچنین صنایعی که مصرف آنها بالای یک مگاوات می‌باشد نیز سالانه یک درصد از انرژی خود را از طریق انرژی‌های تجدید پذیر باید تامین نمایند و این مصرف را به پنج درصد باید برسانند.

    کریمی به تعداد مشترکان این شرکت در استان اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر در استان هرمزگان شرکت توزیع نیروی برق دارای ۷۸۰ هزار مشترک می‌باشد که در سال گذشته ۲۲ هزار مشترک به مشترکان ما افزوده شده‌است و ۱۸درصد به مشترکان ما اضافه شد.

    وی اضافه کرد: بیش از ۶۳درصد از مشترکان ما در بخش خانگی هستند و خط قرمز ما برای تابستان امسال نیز همین مشترکان بوده که باید دارای برق پایداری باشند و این موضوع با همکاری و صرفه‌جویی ۱۰درصدی مشترکان خانگی محقق خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در ادامه به عملکرد این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از کارهایی که در سال گذشته انجام شد، اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده فشار ضعیف می‌باشد که در سال گذشته هزار کیلومتر انجام شد و هزار کیلومتر دیگر آغاز شده‌است و بنا داریم تا بهمن ماه سال جاری این هزار کیلومتر را نیز به سرانجام برسانیم.

    وی درباره طرح نهضت ملی مسکن نیز یادآور شد: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های برق برای نهضت ملی مسکن نیز استان هرمزگان با جذب بیشترین اعتبارات و عملیات اجرایی توانست رتبه اول را در سطح کشور کسب نماید.

    کریمی به یکی از چالش‌های این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: برق‌رسانی به شهرک‌های مسکونی بنیاد مسکن در شهرها و روستاها یکی از کارهایی است که باید به سرعت انجام شود و در سال گذشته به ۳۵شهرک مسکونی برق‌رسانی انجام شد و تعداد دیگری نیز در دست اقدام است.

    وی به ارائه خدمات به جزیره‌نشینان در جزایر ابوموسی، تنب کوچک و بزرگ، هنگام و لارک نیز بیان کرد: از سال گذشته و امسال کارهای خوبی در این جزایر برای خدمات‌رسانی به اهالی این جزایر انجام شده‌است.

    وی به روشنایی معابر در سطح استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته کارهای خوبی در سطح استان در زمینه روشنایی معابر انجام شده است که در شهر بندرعباس ۲۶ میلیارد تومان برای نوسازی و تعویض پایه‌های فرسوده و چراغ‌های آن هزینه شده و چراغ‌ها از گازی به ال‌ای‌دی تغییر پیدا کرده‌است.

    کریمی در پایان اظهارداشت: در سال جاری نیز با توافقات صورت گرفته بین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان و شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس اقدامات خوبی در روشنایی معابر در محلات انجام خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.