حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3336 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • سی هزار جایزه در هشتمین  جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا
    ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۶
    شناسه : 17663
    بازدید 151
    1
    مدیر شعب بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر خبر داد دریا نیوز// مدیر شعب بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر از برگزاری هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در این بانک خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز// مدیر شعب بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر از برگزاری هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز در این بانک خبر داد.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ ابوالقاسم قاسمی در این زمینه گفت: هشتمین جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا با بیش از سی هزار جایزه مختلف آغاز شد.قاسمی خاطرنشان‌کرد : این بانک به منظور ایجاد زمینه‌های افزایش مشارکت عمومی در امور عام‌المنفعه، ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه و همچنین قدردانی از سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه، هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را اجرایی کرده است.

    وی اظهارداشت: ترویج سنت قرض‌الحسنه برکات بسیار زیادی دارد و همه بانک‌ها باید به این سمت بروند که سنت پسندیده قرض‌الحسنه در جامعه رواج بیشتری پیدا کند.قاسمی درباره بازه زمانی این جشنواره بیان کرد: همه افرادی که در فاصله زمانی اول مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ دارای حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا با حداقل موجودی یک میلیون ریال باشند، در این جشنواره شرکت داده خواهند شد.وی به موجودی حساب جهت کسب امتیاز برای شرکت در هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا اشاره و عنوان کرد: جهت شرکت در قرعه‌کشی، به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال موجودی در هر روز، یک امتیاز در نظر گرفته خواهد شد.

    قاسمی در خصوص جوایز این دوره از قرعه‌کشی یادآور شد: جوایز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل دویست جایزه نقدی هر یک به ارزش ۲میلیارد و پانصد میلیون ریال، پنج هزار جایزه نقدی هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال و ۲۵هزار جایزه نقدی هریک به ارزش پنج میلیون ریال می‌باشد.وی آخرین مهلت جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی جهت شرکت در این جشنواره را پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد. مدیر شعب بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر درباره برگزیدگان هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا در این منطقه تصریح کرد: در استان‌های هرمزگان و بوشهر ۷۶۲جایزه شامل کمک هزینه سفر به دور ایران، هزینه خرید موتور سیکلت، کمک هزینه تحصیلی، سفر به عتبات عالیات، هزینه خرید صنایع دستی و جوایز نقدی به دارندگان حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه در هفتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز اعطا نمود.

    این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت تسهیلات ازدواج در این بانک اشاره کرد و گفت: این بانک با توجه به تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر تسهیل پرداخت وام ازدواج، همواره بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و همچنین لزوم تسریع دسترسی به آن، اهتمام ویژه‌ای دارد.قاسمی ادامه‌داد: بانک سینا در سال ۱۴۰۲ به بیش از پنج هزار و ۴۰۰ متقاضی مبلغی بالغ بر یازده هزار و ۸۲ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

    وی اظهارداشت: در استان هرمزگان نیز ۲۹۴فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، ۲۷۵فقره تسهیلات فرزندآوری و ۲۹۶فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته‌امداد در سال گذشته به ارزش هزار و ۲۲میلیارد ریال توسط بانک سینا پرداخت شد. قاسمی به عملکرد این بانک در چهار ماهه نخست امسال اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا پایان تیرماه سال جاری، بانک سینا در استان ۱۲۲فقره تسهیلات ازدواج، ۶۳فقره تسهیلات فرزندآوری و ۳۵فقره تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته‌امداد با مبلغ ۴۶۸میلیارد ریال پرداخت نموده‌است.وی در پایان در خصوص پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در بانک سینا عنوان کرد: بانک سینا در این منطقه در سال گذشته ۴۲فقره تسهیلات ودیعه مسکن و در سال جاری ۱۳۳فقره تسهیلات در این زمینه پرداخت کرده‌ است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.