حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 19 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3719 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰  
  • سفری بی دغدغه به پاتایا با خرید هتل های لوکس از بوکینگ
    ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۰۵
    شناسه : 20441
    بازدید 127
    0
    دریانیوز// هتل های پاتایا، ساحل چشم نواز و خیره کننده این شهر، تفریحات هیجان انگیز ساحلی، دریای فیروزه‌ ای و آفتاب طلایی، جاذبه‌ های دیدنی و غیره سبب شده ‌اند که سفر به پاتایا یکی از سفرهای رویایی و خیال انگیز به شمار برود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// هتل های پاتایا، ساحل چشم نواز و خیره کننده این شهر، تفریحات هیجان انگیز ساحلی، دریای فیروزه‌ ای و آفتاب طلایی، جاذبه‌ های دیدنی و غیره سبب شده ‌اند که سفر به پاتایا یکی از سفرهای رویایی و خیال انگیز به شمار برود. آیا تاکنون از مزرعه تمساح کده، فیل ‌های دریاچه نقره ‌ای و یا ساحل دل انگیز پاتایا، دیدن کرده ‌اید؟ اگر شما نیز به دنبال خلق یک سفر تکرار نشدنی برای عزیزان خود هستید، قطعاً انتخاب پاتایا به عنوان مقصد سفر، بهترین گزینه خواهد بود. برای تجربه سفری رویایی به پاتایا می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان خبره در سایت بوکینگ استفاده کنید.

    پاتایا را بشناسید

    یکی از مهمترین فاکتورها قبل از رزرو هتل های پاتایا شناخت دقیق این شهر و پی بردن به اطلاعات گردشگری آن، می باشد. پاتایا در ناحیه شمال شرقی تایلند قرار گرفته است. این جزیره شگفت انگیز با برخورداری از فرهنگ غنی، جاذبه ‌های طبیعی و تاریخی شگفت انگیز و … توجه هر مسافری را به سمت خود جلب می کند. از ویژگی‌ ها و خصوصیات این منطقه می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    فرهنگ مردم پاتایا

    درست است که منطقه پاتایا از جمله منطقه‌ های قدیمی، جذاب و افسانه‌ ای به شمار می ‌رود اما از نظر فرهنگ و آداب و رسوم مردم، می‌ توان به مدرنیته بودن آنها اشاره کرد. از این منطقه با عنوان سرزمین لبخندها یاد می ‌کنند. چرا که بیشتر مردم این منطقه همواره در حال جشن و شادی بوده و با روی خوش پذیرای مهمانان هستند. اغلب مردم این منطقه به زبان تایلندی صحبت می ‌کنند. البته لازم به ذکر است که در بسیاری از هتل های پاتایا، فروشگاه ‌ها و رستوران ‌ها از زبان ‌های اروپایی نیز استفاده می ‌شود.

    جاذبه های گردشگری

    اگر بخواهیم به جاذبه ‌های گردشگری پاتایا اشاره کنیم، می ‌توان از: خیابان واکینگ استریت، باغ استوایی نانگ نوچ، بازار شناور پاتایا، گالری هنر در بهشت هنر، زیپ لاین پرواز میمون دست دراز (Flight Of The Gibbon)، ساحل کوه لارن، جنگل فیل‌ های پاتایا، ساحل بن آمفور و غیره یاد کرد.

    تفریحات آبی

    از تفریحات آبی در این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • پارک آبی رامایانا
    • پارک آبی کارتونی آمازون
    • پارک آبی اسپلش داون
    • پارک آبی پاتایا

    غذاهای محلی

    در بسیاری از هتل های پاتایا می ‌توان شاهد سرو انواع غذاهای محلی بود که از جمله آنها می‌توان به: یام وون سن، سام تام، خائو پات، تام یام گونگ، مرغ سبز و … اشاره کرد.

     

    بهترین هتل پاتایا کجاست؟

    یکی از نکات بسیار مهم قبل از اقدام به سفر به پاتایا، انتخاب هتل های پاتایا با کیفیت بسیار بالا و خدمات ایده آل، است. اگر در این زمینه از دانش و تخصص کافی برخوردار نیستید بهتر است رزرو انواع هتل های خارجی در سایت معتبر بوکینگ را مورد بررسی قرار دهید. با این روش می توانید کیفیت سفر خود را با انتخاب بهترین هتل تضمین کنید. از بهترین هتل ها در پاتایا عبارتند از:

    انواع هتل ها ستاره هتل خدمات هتل
    هتل گراند سنتر پوینت پاتایا ۵ ستاره برخورداری از تقریبا ۴۰۰ اتاق و سوئیت

    پارک آبی

    رستوران در پشت بام

    مرکز ورزشی

    هتل موج پاتایا ۵ ستاره استخر بزرگ

    کافه کادیلاک

    برگزاری برنامه های مفرح و شاد ۲۴ ساعته

    هتل آمبر ۴ ستاره پارکینگ

    استخر روباز

    وای فای رایگان

    هتل لند ریزورت اند اسپا ۴ ستاره استخر روباز

    باشگاه بدنسازی

    رستوران

    کافی شاپ

    هتل یونیکس پاتایا بای آلوین ۳ ستاره اتاق های تجهیز شده

    باشگاه تناسب اندام

    چرا از خدمات بوکینگ استفاده کنیم؟

    امروزه شاهد فعالیت بسیاری از آژانس‌ های مسافرتی هستیم. حال این سوال پیش می ‌آید که در بین انواع مختلف این آژانس‌ ها چطور می ‌توان بهترین آژانس مسافرتی را انتخاب و اقدام به استفاده از خدمات آنها نمود؟ استفاده از پلتفرم بوکینگ برای رزرو هتل برابر است با:

    • تنوع در انتخاب هتل
    • تجربه قیمت مقرون به صرفه با مقایسه قیمت ها
    • پرداخت امن
    • پشتیبانی ۲۴ ساعته
    • ارائه ی مشاوره های حرفه ای و تخصصی

    هتل های لوکس پاتایا کدامند؟

    با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی موجود در پاتایا، دور از ذهن نیست که این شهر سالانه با خیل عظیم گردشگران و توریست ‌ها مواجه گردد. تدابیر هوشمندانه ی آنها در جهت ساخت انواع هتل ‌ها سبب شده است که سالانه گردشگران بسیار زیادی در این منطقه اقامتی دلنشین، راحت و امن را تجربه کنند. برخی از هتل ‌ها در پاتایا به عنوان بهترین و لوکس‌ ترین هتل‌ ها شناخته شده ‌اند. بنابراین بهتر است برای رزرو هتل پاتایا این هتل‌ ها را شناخته و بر اساس امکانات و خدمات آنها، اقدامات لازم را به کار ببندید. از جمله هتل های لوکس در این منطقه عبارتند از:

    • هتل آماری اوشن
    • هتل هیلتون
    • هتل بیویو
    • هتل دوسیت تانی
    • هتل کوزی بیچ
    • هتل ایمپریال

    نکات مهم برای سفر به پاتایا

    قبل از اقدام به رزرو هتل های پاتایا بهتر از اطلاعات کاملی را در زمینه ی سفر به این منطقه کسب نمایید. کسب اطلاع در مورد آب و هوا، مواد غذایی، نوع پوشش مناسب، فرهنگ و غیره تاثیر بسزایی بر روی کیفیت سفر شما خواهد داشت. از جمله موارد ضروری که برای سفر به این منطقه باید مد نظر قرار دهید عبارتند از:

    • بهترین زمان سفر: اگر دوستدار آب و هوای مرطوب با ریزش باران‌ های نمناک و جذاب هستید، بهترین زمان سفر به پاتایا ماه می تا نوامبر (۱ اردیبهشت الی ۹ آذر) می‌ باشد. به طور کلی زمان مطلوب برای سفر به این منطقه با توجه به استقبال گردشگران، اواخر نوامبر تا اواخر مارس (از اوایل آذر ماه تا اوایل فروردین ماه) خواهد بود.
    • نحوه دریافت ویزا: قبل از اقدام به رزرو هتل های پاتایا باید اقدامات لازم برای دریافت ویزا را به کار ببندید. برای دریافت ویزای پاتایا ارائه مدارکی مانند: اصل پاسپورت (که از ۷ ماه اعتبار برخوردار باشد)، عکس رنگی، کارت ملی، اصل تمکن مالی، بیمه مسافرتی و غیره ضروری است. برای کسب اطلاعات بیشتر می ‌توانید از مشاوره ‌های تخصصی در سایت بوکینگ استفاده کنید.
    • حمل و نقل در پاتایا: برخلاف شهرهای دیگر، پاتایا شهر بزرگی نیست. بنابراین تنها فاکتور امن و راحت برای حمل و نقل عمومی، اتوبوس ‌های محلی و یا سانگسیو (وانت‌ها) هستند. ناگفته نماند که در این منطقه می ‌توانید شاهد تاکسی موتوری، اجاره موتور، اجاره ماشین و تاکسی نیز باشید. اما وجود برخی از محدودیت ‌ها سبب شده است که بهترین گزینه برای حمل و نقل، اتوبوس‌ های محلی باشند.

    مزایای استفاده از خدمات بوکینگ

    این روزها همه جا سخن از خدمات ایده آل سایت بوکینگ برای سفرهای داخلی و خارجی می ‌باشد. این سایت علاوه بر ارائه مشاوره‌ های تخصصی و حرفه ‌ای، خدمات ارزنده و تکرار نشدنی را به مسافران ارائه می ‌دهد. از جمله خدمات شگفت انگیز این سایت عبارتند از:

    • قیمت مناسب و مقرون به صرفه تورهای مسافرتی و کاهش هزینه ‌های سفر به مناطق خارجی
    • رزرو انواع هتل های پاتایا با خدمات بی ‌نظیر و فوق العاده برای مسافران مختلف با شرایط متفاوت
    • ایجاد بستر مناسب برای سفر ایده ‌آل و بدون دغدغه
    • تامین امنیت، آرامش و رفاه مسافران در سفرهای پیش رو

    جمع بندی

    زمانی که سخن از سفر به پاتایا به میان می ‌آید، یک سفر رویایی و شگفت انگیز در ذهن هر مخاطبی مجسم می‌ شود. پاتایا یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است که به سبب ویژگی ‌های منحصر به فرد، آثار تاریخی برجسته، طبیعت خیره کننده، فرهنگ جذاب، تفریحات مدرن و غیره، تجربه سفر خاطره ‌انگیزی را برای مسافران رقم می ‌زند. بنابراین با رزرو هتل های پاتایا یک سفر رویایی و تکرار نشدنی را تجربه کنید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.