حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3653 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • سبزجامگان همیشه بیدار
    ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
    شناسه : 19963
    بازدید 129
    0
    دریا گزارش می‌دهد دریانیوز// تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت نزد مردم در کشور، مرهون مجاهدت‌های هوشمندانه، مقتدرانه و مخلصانه کارکنان خدوم، شجاع و مسئولیت‌شناس ناجا هستیم. هفته نیروی انتظامی بهانه ‌ای است برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و ارتقای احساس امنیت نزد مردم در کشور، مرهون مجاهدت‌های هوشمندانه، مقتدرانه و مخلصانه کارکنان خدوم، شجاع و مسئولیت‌شناس ناجا هستیم. هفته نیروی انتظامی بهانه ‌ای است برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

    نیروی انتظامی، نماد تعهد و خدمت است
    نیروی انتظامی، نماد امنیت، نظم، تعهد و خدمت است که با تلاش شبانه‌روزی خود موجب ایجاد امنیت کشور عزیزمان در ناامن‌ترین منطقه جهان شده و نیروی انتظامیِ در تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذارده‌اند که بدون شک، این تلاش‌های اثرگذار همواره نزد خداوند باری‌تعالی ثبت و در ذهن ملت شریف ایران ماندگار خواهد بود.نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی‌عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده‌اند.

    امنيت و آرامش لازمه پويائي و بالندگي جامعه است

    با توجه به اهمیت هفته نیروی انتظامی، نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه بندرعباس ضمن تبريک این هفته به فرمانده و مجموعه فرماندهان، مديران و کارکنان انتظامي استان گفته است: بي‌شک امنيت و آرامش از مؤلفه‌هاي ضروري و لازمه‌ پويائي و بالندگي جامعه‌اي است که در حرکت به سوي پيشرفت، توسعه‌ و آباداني، توانمندي‌هاي مادي و معنوي خود را براي رسيدن به اهداف پيش‌رو بکار گرفته است. وي افزود: خداوند را شاکريم که پليس در تراز انقلاب در تمامي اين سال ها با رشادت ها، ايثار و از خودگذشتگي اجازه ندادند ذره‌اي از اين احساس امنيت خدشه‌دار شود.

    نماينده ولي فقيه در هرمزگان اظهار داشت: فراجا همانند ديگر قواي مسلح، نيروي مکتبي است که تعهد به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي از مهمترين شاخصه‌هاي آن مي‌باشد و اين نيرو، جوشيده از بطن مردم، براي مردم و محبوب مقام معظم رهبري «مدظله العالي» است.

    وي ادامه داد: اهتمام برادران هميشه بيدار و پرتلاش نيروي انتظامي با روحيه جهادي و نگاه اجتماعي محور در صيانت از تأمين امنيت پايدار ايران اسلامي در دوران خاطره‌انگيز دفاع مقدس و پس از آن درهمه عرصه‌هاي مورد نياز انقلاب اسلامي ستودني است و يقيناً از اذهان ملت شريف و ارجمند ايران فراموش نخواهد شد.

    امنيت حاکم بر جامعه، مديون فداکاری‌های نیروی انتظامي هستیم

    حجت الاسلام والمسلمين عبادي زاده با اشاره به هفته انتظامي، گفت: امنيت امروز در جامعه مديون نيروي‌هاي زحمت کش و فداکار انتظامي است.وی به نقش نيروي انتظامي در تأمين امنيت و نظم جامعه اشاره و از تلاش‌هاي آن‌ها قدرداني کرد و گفت: نيروهاي انتظامي در همه ابعاد جامعه حضور دارند و امنيت امروز در کشور و استان يک نعمت بزرگ است و نيروي خدوم انتظامي نقش مهمي در برقراري آن در جامعه دارد.

    خطيب جمعه بندرعباس اظهار داشت: نيروي انتظامي تنوع مأموريت دارد و در همه عرصه ها از مبارزه با سوداگران مرگ و حراست از اماکن و شخصيت ها و مبارزه با منکرات مشارکت دارد و از مردم مي خواهيم اگر از يک مأمور انتظامي خطاي سر زد تعميم به همه اين نيروهاي خدوم نکند و از تلاش هاي همه آنها قدرداني مي کنيم.

    همچنین فرمانده انتظامي استان هرمزگان نیز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه در اولين روز هفته انتظامي طي سخناني، بيان داشت: در طول ۴۵ سال از انقلاب اسلامي ثابت شده که هرگاه مثل ۸ سال دفاع مقدس ايستادگي و مقاومت کرديم و در راه امام قدم برداشتيم، در اين قدم برداشتن‌ها ثابت قدم بوده ايم، اما هرگاه نگاهمان به بيرون بوده و هرگاه دستمان لرزيده و از خط امام و رهبري فاصله گرفتيم، مطمئناً ناکام شده‌ايم.

    اين مقام ارشد انتظامي استان افزود: به فرمايش مقام معظم رهبري که فرمودند دشمنان نظام و اسلام در عقب نشيني ما حدي را قائل نيستند، امروز يک مطالبه دارند، اين اگر انجام شود مطالبات ديگري دارند اما اگر ما محکم بايستيم در جايشان مي‌ايستند و اگر ما مقتدرانه عمل کنيم دشمنان جرأت و جسارت هيچ حرکتي عليه ما و کشور ما پيدا نمي کنند .

    سردار جاويدان در ادامه اضافه کرد: امنيت يک مقوله بسيار مهم است، امنيتي که پيامبر گرامي اسلام آن را هم سنگ سلامت توصيف کرده اند و جايگاه انتظامي امروز جايگاهي رفيع است و به قول حضرت آقا رکن رکين تأمين امنيت در جامعه اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي، مجاهدين في سبيل الله هستند.اين مقام ارشد انتظامي استان ابراز داشت: نظام جمهوري اسلامي نظامي ارزشي و ولايي است و بزرگترين افتخار نيرو‌هاي مسلح، خدمت به اين نظام اسلامي و مردمان با بصيرت و ولايتمدار آن است.

    سردار علي اکبر جاويدان در پايان خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي از جمله نيرو‌هايي است که همواره با به جان خريدن سختي و چالش‌هاي زياد توانسته امنيت جامعه را تأمين و تضمين کند.

    تضعيف پليس در جامعه ظلم به مردم است

    امام جمعه شهرستان سيريک نیز ضمن تبريک هفته انتظامي به فرمانده و مجموعه فرماندهان، مديران و کارکنان انتظامي با تاکيد بر لزوم حفظ حرمت پليس در جامعه خاطر نشان کرد: تضعيف نيروي انتظامي به عنوان ارکان اصلي برقراري نظم درجامعه ظلم به مردم است و امري مذمت شده است که موجب جسارت مجرمين و قاچاقچيان و سوداگران مرگ درتکرار جرم و تجاوز به حقوق شهروندان مي شود و بايد همه مردم در برقراري نظم و امنيت در جامعه با پليس همکاري و تعامل داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.