حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3500 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سام نوآوران، آموزشگاه مهارتی برای پرورش المپیادی ها
    ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۰
    شناسه : 18785
    بازدید 124
    0
    تجلیل از مدیر آموزشگاه سام نوآوران و ۷ المپیادی اش؛ دریانیوز// آموزشگاه فنی وحرفه ای آزاد « سام نوآوران » در هفته ملی مهارت امسال، این افتخار را داشت که علاوه بر تجلیل از «مژده دادرس» مدیر این آموزشگاه، ۷ نفر از المپیادی های آموزشگاه نیز در مراسمی با حضور مسئولان استان و مدیران و کارکنان آموزشگاه های آزاد استان در بندرعباس تجلیل شوند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// آموزشگاه فنی وحرفه ای آزاد « سام نوآوران » در هفته ملی مهارت امسال، این افتخار را داشت که علاوه بر تجلیل از «مژده دادرس» مدیر این آموزشگاه، ۷ نفر از المپیادی های آموزشگاه نیز در مراسمی با حضور مسئولان استان و مدیران و کارکنان آموزشگاه های آزاد استان در بندرعباس تجلیل شوند.

    دادرس با تبریک به المپیادی هایی که در هفته ملی مهارت مورد تجلیل قرار گرفتند؛اظهار داشت : علاوه بر ۷ نفری که امسال مورد تجلیل قرار گرفتند، در سال گذشته نیز این آموزشگاه موفق شد ۹ نفر را وارد رقابت المپیاد ملی مهارت کند‌.وی گفت: برای آموزش هنرجویان جهت ورود به رقابت های المپیادی برنامه ریزی کرده ایم و از خانواده ها دعوت می‌کنم جهت ورود فرزندان شان برای مهارت آموزی و ورود به المپیادهای مهارتی در سطوح مختلف از آموزشگاه سام نوآوران در کوی فرهنگیان بندرعباس بازدید کنند.

    دادرس خاطرنشان کرد: تاکنون نوجوانان و جوانان از ۱۶ سال به بالا را برای رقابت های المپیادی داشتیم که در سال جاری برنامه ریزی کرده ایم تا کودکان المپیادی زیر ۱۶ساله ها را هم وارد مسابقات المپیاد کنیم.به گفته دادرس، در حال حاضر محمد قاسمی نسب تختی، یکی از مربیان آموزشگاه که از المپیادی های جهانی در رشته طراحی صفحات وب است، در آموزشگاه سام نوآوران آموزش رشته های صفحات وب، پایتون، جاوا اسکریپت و سایر برنامه نویسی ها را برعهده دارد.وی افزود: ۵ نفر دیگر در رشته های مهارتی طراحی صفحات وب، مکاترونیک، تاسیسات الکترونیکی و کنترل صنعتی در حال آموزش هستند تا در المپیاد مهارتی امسال شرکت کنند.

    دادرس در مورد ۷ نفری که تجلیل شدند، نیز گفت: علی پرویز در رشته رباتیک، محمدرسول کریمی، سورن عالی زاده دانش آموز ۱۷ ساله در رشته مکاترونیک ( تلفیقی از رشته های الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر)، امیرعلی هاشمی در رشته طراحی صفحات وب، زهرا عباسی دومشهری در رشته فن آوری طراحی گرافیک، امیرحسین لطفی ملاتی در رشته آکواترونیک ( فناوری آپ) و یوسف قاسم پور در رشته تاسیسات الکترونیکی در آموزشگاه فنی و حرفه آزاد سام نوآوران آموزش دیدند و وارد المپیاد کشوری شدند و در هفته ملی مهارت هم مورد تجلیل قرار گرفتند.

    وی گفت: آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سام نوآوران با هدف توسعه آموزش های مهارتی برای جوانان جویای شغل مناسب و خانواده هایی که می خواهند فرزندان کودک و نوجوان شان را با رشته های فنی و حرفه ای آشنا کنند و از کودکی در کارگاه های مهارتی حضور یابند و آموزش ببینند و استعدادهای شان شکوفا شود، راه اندازی شده است تا خلاء کمبود آموزش های مهارتی برای دانش آموزان، کودکان و نوجوانان نیز برطرف شود.

    دادرس افزود: در آموزشگاه سام نوآوران برای اقشار مختلف از سنین ۴ تا ۶۵ سال که به آموزش های مهارتی علاقمند هستند، کارگاه های مختلف برگزار می‌کنیم. آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سام نوآوران برای بزرگسالان کارگاه های تخصصی نظیر برق، الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق، معماری، فناوری اطلاعات، حمل و نقل، تاسیسات، بهداشت و ایمنی و هنرهای تجسمی برگزار می‌کند.

    این آموزشگاه همچنین برای کودکان ۴ ساله تا دانش آموزان ۱۸ ساله کارگاه های فنی و مهارتی مانند الکترونیک کودکان، هوش مالی، رایانه (ICDL) نوجوانان، تولید محتوا، برنامه نویسی پایتون، بازی سازی، طراحی سایت، طراحی بردهای الکترونیکی، تعمیر بردهای الکترونیکی، برق صنعتی، اتوماسیون صنعتی و‌‌‌‌… برگزار می‌کند.

    وی اظهار داشت: این آموزش ها با هدف پرورش مهارت و خلاقیت از سنین پایین در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده تا دانش آموزان بتوانند در کنار آموزش های نظری و تئوری در مدرسه، آموزش های مهارتی تکمیلی را نیز بگذرانند تا مباحث آموزشی تئوری و عملی برایشان قابل فهم و هضم باشد.

    با پرورش مهارت و خلاقیت دانش آموزان در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت های بزرگی در استان در حوزه های تکنولوژی و فن آوری نوین خواهیم شد. همچنین فراگیری این آموزش ها برای دانش آموزان و شرکت در مسابقات در سطح کشوری و جهانی و کسب مقام برایشان در رتبه بندی مدارس نمونه و تیزهوشان نیز تاثیر بسزایی دارد.

    دانش آموزانی که در کارگاه های مهارتی شرکت می‌کنند، موفقیت شان در جشنواره ها و المپیادهای ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانش آموزی مدارس مانند خوارزمی، جابربن حیان، خواجه نصیرالدین طوسی و… افزایش می‌یابد. همین الان ما دانش آموزانی داریم که در برخی از جشنواره های دانش آموزی نیز مقام کسب کرده اند.

    دانش آموزی از کارآموزان آموزشگاه در سومین جشنواره ملی و دانش آموزی خواجه نصیرالدین طوسی رتبه دوم کشوری را در حوزه دست سازه کسب کرد‌.برخی از دانش آموزان علاقمند هم با دوستان و همکلاسی های شان ساعاتی را علاوه بر شرکت در کارگاه ها، به تکرار و تمرین آموخته های شان در آموزشگاه می‌پردازند و خودشان را برای شرکت در رقابت های جشنواره ها و المپیادها آماده می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.