حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3242 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • زورگازی شرکت پخش فرآورده های نفتی به شهروندان بندرعباسی
    ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۳۱
    شناسه : 16054
    بازدید 1108
    5
    دریانیوز// برخی از شهروندان بندرعباس که برای تهیه سیلندرگازهای مایع به مراکز توزیع رفته اند با مشکل مسدودی کارت بانکی و عدم تحویل کپسول گاز مواجه شده اند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// برخی از شهروندان بندرعباس که برای تهیه سیلندرگازهای مایع به مراکز توزیع رفته اند با مشکل مسدودی کارت بانکی و عدم تحویل کپسول گاز مواجه شده اند.

    این افراد درپیگیری های خود با این پاسخ مواجه شدند که چون علمک گاز به کنار منزل مسکونی یا در جوار مجتمعتان آمده است شرکت پخش فرآورده های نفتی ، اقدام به مسدودی کارت بانکی معرفی شده در سامانه کرده و از تحویل سیلندرگاز مایع به آن شهروندان برای وادار ساختن به گاز کشی خودداری می کند.

    یکی از شهروندان که با این مورد روبرو شده بود گفت حداقل به سه مرکز توزیع مراجعه کرده و همگی همین پاسخ را داده اند و در مراجعه به شرکت پخش فرآورده های نفتی نیز این موضوع را شنیده است .وی افزود که دهها نفرمثل من سرگردان و حیران پیدا کردن یک کپسول بوده اند و درنهایت با چند برابر قیمت موفق شده اند سیلندری برای خاموش نماندن اجاق گازشان پیدا کنند.چنین رفتارهایی با شهروندان گویی در بندرعباس برای مدیران باب شده است و از نجابت و صبوری این مردم برداشت نادرستی می شود.

    جای پرسش جدی است که طبق کدام قانون یا مصوبه ای چنین رویه ای اتخاذ شده و چرا شهروندان باید با تصمیم های خلق الساعه عده ای دورمیز نشین دچار مشکل و مضیقه تهیه کپسول شوند ؟چرا این موضوع به شکل وسیع و علنی به اطلاع مردم نرسیده و روندی غیرشفاف و پنهانی را طی کرده است؟ اگر شرکت پخش احساس می کند شهروندان رغبتی به اتصال به شبکه گاز شهری ندارند دلیلش راباید در شرایط اقتصادی، فرهنگ سازی ، استانداردهای متنوع برای تایید و…جست و جو کند نه اینکه شهروندان با توسل به روش های غریب در تله اجبار گرفتار شوند.

    نباید زندگی روزمره شهروندانی که صدها مشکل ریزو درشت دارند گروگان تصمیمات مدیرانی شود که ظاهرا رغبتی به توجه به مشکلات مردم ندارند. ازنمایندگان مجلس ، دستگاههای نظارتی و قضایی و …باید خواست به چنین مواجهه هایی با شهروندان ورود کنند واگر واقعا مصوبه ای دراین باره وجوددارد که در مراجع ذیصلاح استانی به تایید رسیده است درمعرض دید و اطلاع مردم قرار دهند .

    دغدغه تهیه سیلندرگاز در شهربندرعباس از کهنه ترین مسائل شهری در این بندر راهبردی جنوب ایران محسوب می شود. سالهاست مردم این شهربرای دسترسی به گاز مایع شهری باانواع مشکلات از نبود و کمبود گرفته تا قیمت متغیر تا معطلی و جست و جو در شهر برای یافتن یک کپسول ۲۰ کیلویی روبرو هستند.

    اگرچه طرح توزیع سیلندربراساس ثبت در سامانه برای قانونمند شدن عرضه آن به قیمت های مصوب کمک کرد اما بازهم مردم این شهر برای استفاده از آن در استفاده های عمومی و خانگی با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.