حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3438 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رمز موفقیت شورا رضایتمندی مردم است
    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
    شناسه : 18247
    بازدید 138
    3
    دریانیوز// رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در صحن شورا گفت: قبل از هر سخن و کلامی از اعضای محترمی که با رای خود مسئولیت خطیرریاست سال پایانی شورای ششم را بر عهده بنده گذاشتند،از اعتمادشان قدردانی می کنم.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

     

    دریانیوز// عیسی عباسی با قدردانی از رئیس پیشین شورا افزود: از دکتر نظری که والحق و الانصاف در مدت تصدی ریاست شورا همواره برای وفاق و همدلی بین اعضا و گره گشایی مشکلات شهروندان تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم.
    وی خطاب به اعضای شورا گفت: در سال پایانی عمر شورای ششم قرارداریم.زمان در حال گذر است.سه سال با یک چشم برهم زدنی گذشت.بیاییم در سال آخر شورای ششم به اندازه سه سالی که گذشت تمام وقت خود را صرف خدمت بیشتر به شهروندان نماییم.همکاران بزرگوار، شورای شهر یعنی محلی برای خردجمعی لذا خروجی تصمیمات آن باید درراستای خدمت به مردم و رضایتمندی مردم باشد.
    وی ادامه داد: ما به عنوان اعضای شورا در قبال رای مردم مسئولیت داریم و تکلیفی بر عهده ماگذاشته شده باید در پیشگاه خدا و هم در برابر مردم پاسخ‌گو باشیم.احترام متقابل بین اعضای شورا می‌تواند به همدلی بیشتر و انسجام آن کمک کند.بیاییم از این موقعیتی که نصیبمان شده به نحو احسن در راستای خدمت به مردم و رضایت خداوند متعال استفاده کنیم.
    رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: خدماتی که شوراها انجام می‌دهند، زمانی مورد قبول پروردگار است که برای خداوند و در راه رضایت او باشد. ما باید با تعامل، همفکری، انسجام و اتحاد و با بهره مندی از ظرفیت مردم و استفاده از راهکارهای تجربی در ساختن فردایی بهتر با توسعه همه جانبه شهربندرعباس گامهای بسیار مؤثری برداریم.
    عباسی اضافه کرد: امروز برای ما نمایندگان مردم در پارلمان محلی، فرصت و توفیق خدمت، فراهم شده و باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمام فرصت‌ها برای خدمت صادقانه به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
    وی اظهارداشت: بیاییم برای گره گشایی مشکلات مردم نجیب بندرعباس و کمک به مدیریت شهری، یکصدا باشیم تا مردم از ما به نیکی یاد کنند.
    وی ضمن تسلیت۲۲مرداد سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: روز خبرنگار و کسب مدال طلای تکواندو آرین سلیمی بعد از ۱۶ سال و همچنین مقام اول ایمان باوقار همکار روابط عمومی در مسابقات کیوکوشین قهرمانی کشور کاراته را تبریک عرض می نمایم.
    عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خطاب به نوبانی شهرداربندرعباس گفت: میدان امام خمینی (ره) یکی از مهمترین فضاهایی است که سیمای شهر را در ذهن شهروندان ایجاد می‌کند، اما از وضعیت نامناسبی برخوردار است. ضرورت دارد برای این میدان که به نوعی پیشانی شهر بندرعباس است باید چاره ای اساسی اندیشیده شود تا هر چه سریع تر این میدان مرمت و بازسازی شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.