حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3609 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 105×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • راهنمای خرید انواع یخچال های ایستاده
    ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۱۴
    شناسه : 18992
    بازدید 189
    5
    اگر قصد راه اندازی و افتتاح فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت را دارید برای این که بتوانید کیفیت محصولاتی که قصد فروش آن ها را دارید را حفظ کنید نیاز به انتخاب تجهیزات سرمایشی مناسب خواهید داشت.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// اگر قصد راه اندازی و افتتاح فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت را دارید برای این که بتوانید کیفیت محصولاتی که قصد فروش آن ها را دارید را حفظ کنید نیاز به انتخاب تجهیزات سرمایشی مناسب خواهید داشت. اگر قصد خرید یخچال ایستاده را در این مورد دارید در این بخش به بررسی نکات مهمی خواهیم پرداخت که باید به آن ها هنگام خرید توجه کنید.

    به طور کلی می توان گفت که پارامترهایی مانند ظرفیت و اندازه یخچال، مدل، مصرف انرژی بهینه، کیفیت سیستم خنک‌ کننده، جنس بدنه، نوع موتور و قدرت آن، نوع عایق بندی، کیفیت شیشه ها، تاج دار و بدون تاج بودن یخچال از جمله مواردی می باشد که نیاز است هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید.

    آشنایی با انواع یخچال ایستاده موجود در بازار

    یخچال ایستاده که توسط برندهای مختلف در مدل های تک درب تا شش درب طراحی و برای فروش روانه بازار شده اند و شما می توانید با توجه به فضایی که برای قرار گیری در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. (مسئله ای که باید هنگام انتخاب به آن توجه داشته باشید این است که تنوع کالا در نظر گرفته شده در تعیین تعداد و مدل یخچال تاثیر بسیار زیادی دارد.)

    برای آشنایی با انواع یخچال ایستاده در ادامه به معرفی هر یک از مدل ها خواهیم پرداخت. انتخاب درست به افزایش بهره‌ وری و کارایی فروشگاه شما کمک می کند.

    یخچال ایستاده تک درب

    یخچال های تک درب در ابعاد ۶۰ و ۷۰ سانتی در دو مدل تاج دار و بدون تاج طراحی و تولید می شوند. در مواردی که محدودیت ارتفاع دارید می توانید مدل های بدون تاج را انتخاب کنید. عرض داخلی هر دو مدل ۶۰ سانت می باشد و برای این که محصولات قرار داده شده در داخل طبقات در معرض دید مشتریان قرار بگیرد درب یخچال از نوع شیشه ای می باشد.

    جهت تنظیم و کنترل دما بر روی بدنه یخچال ترموستات نصب شده است و شما می توانید با توجه به نوع محصولات دما را متناسب با آن تنظیم کنید.

    یخچال ایستاده دو درب

    یخچال های دو درب در مدل های ۶۰ تا ۱۴۰ سانتی در دو مدل استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شوند و شما می توانید برای استفاده در سوپرمارکت ها، قصابی ها، مغازه ها و… یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

    امکان جابجایی طبقات در این مدل وجود دارد و شما می توانید با توجه به ارتفاع محصولات طبقات را تنظیم و کنترل کنید. امکان درج استیکرهای مختلف اعم از پپسی، کوکاکولا، فانتا، هایپ و… بر روی برخی از این مدل ها وجود دارد.

    یخچال ایستاده سه درب

    یخچال ایستاده سه درب در ابعاد ۲ متری به صورت یک طرف نما و دو طرف نما طراحی و تولید می شوند و شما می توانید بنا به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. امکان ساخت بدنه به صورت استیل و گالوانیزه وجود دارد ولی در مواردی که مدل استیل را انتخاب کنید قیمت نهایی محصول افزایش پیدا می کند.

    عایق بندی انتخاب شده در مدل های سه درب از نوع تزریق فوم پلی یورتان و نورپردازی استفاده شده از نوع LED برای در معرض دیدن قرار گرفتن محصولات و انتخاب راحت تر مشتریان می باشد.

    طبقات این مدل برخلاف مدل های تک درب قابل جابجایی نیستند و امکان تنظیم ارتفاع وجود ندارد در صورت جابجایی با توجه به این که طبقات شیشه ای هستند احتماال شکستگی وجود دارد.

    یخچال ایستاده چهار درب

    یخچال ایستاده چهار درب به دو صورت گالوانیزه و استیل تولید می‌ شود. امکان درج استیکر مد نظر شما در مدل های گالوانیزه امکان پذیرمی باشد و نیاز است تا این مورد را هنگام خرید ذکر کنید.

    برای جابجایی راحت و تغییر دکوراسیون پایه های یخچال چرخ دار هستند و محل نصب موتور می توانید در بخش بالایی و یا پایینی یخچال باشد.

    یخچال ایستاده شش درب

    یخچال ایستاده شش درب در بیشتر فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت‌ ها بسیار دیده‌ اید. یخچال های شش درب فروشگاهی در دو مدل به صورت نوفراست و دیفراست در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلف تولید می شوند.

    هنگام انتخاب یخچال ایستاده به چه نکاتی باید توجه کرد؟

    در این قسمت قصد داریم به بررسی نکات مهمی بپردازیم که می تواند در زمینه انتخاب درست یخچال ایستاده به شما کمک کند.

    محل نصب موتور

    امکان نصب موتور در بخش بالایی و پایینی یخچال وجود دارد و این مورد با توجه به شرایط موجود تعیین می شود. در مدل های تک درب محل قرارگیری موتور در بخش پایینی و در سایر مدل ها امکان نصب موتور در بخش بالایی در صورت وجود تاج وجود دارد.

    ابعاد و اندازه

    هنگام خرید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید در صورتی که در مورد فضای در نظر گرفته شده محدودیت دارید هنگام انتخاب به این مورد توجه کنید تا با توجه به نوع کسب و کارتان مدل مناسبی را انتخاب کنید.

    میزان مصرف انرژی

    میزان مصرف انرژی در زمینه هزینه های مربوط به مصرف برق تاثیر بسیار زیادی دارد به همین خاطر توصیه می کنیم مدل هایی را برای خرید انتخاب کنید که به صرفه جویی قابل توجه در هزینه های شما کمک کند.

    نوع دسترسی به محصولات

    در مورد نوع دسترسی به محصولات باید بگوییم که اگر می خواهید از هر دو طرف به محصولات قرار داده شده در داخل یخچال دسترسی داشته باشید انتخاب مدل های دو طرف نما بهترین انتخاب برای شما می باشد.

    در غیر این صورت انتخاب مدل های یک طرف نما گزینه مناسبی می باشد.

    بهترین برندهای موجود در بازار برای خرید یخچال ایستاده کدامند؟

    اگر برای خرید یخچال به دنبال بهترین تولیدکنندگانی هستید که در این زمینه در حال فعالیت هستند و توانسته اند محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب به بازار عرضه کنند در این بخش به معرفی ۳ برند معتبر در این زمینه خواهیم پرداخت.

    صنایع برودتی سردین کالا

    گروه تولیدی سردین کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در زمینه تولید انواع یخچال و فریزرهای فروشگاهی با به کارگیری از بهترین متریال و قطعات می باشد که توانسته است محصولات متنوع را برای مصارف گوناگون صنعتی تولید کند.
    محصولات این شامل طیف وسیعی از یخچال ها و فریزرهای ایستاده و خوابیده با کیفیت و ظاهری زیبا و قیمتی مناسب جهت مصارف صنعتی و فروشگاهی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و آشپزخانه های صنعتی و… می باشد.

    جهت دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش برای خرید یخچال ایستاده می توانید از طریق تماس با شماره ۰۹۱۲۸۹۱۴۸۳۲ با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

    صنایع برودتی یخچال مارکت

    صنایع برودتی یخچال مارکت همواره در تلاش است محصولات تولیدی برند خود را با مناسب ترین قیمت و با حذف واسطه ها به بازار عرضه کند. تمام محصولات تولید شده در این مجموعه دارای ۱۲ ماه گارانتی بدون قید شرط و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد. جهت خرید یخچال ویترینی یخچال مارکت با کارشناس فروش این مجموعه تماس بگیرید.

    کارشناس فروش صنایع برودتی یخچال مارکت: ۰۹۱۲۸۵۸۴۶۷۶

    کینو پروداکت

    تمامی محصولات تولیدی برند کینو دارای سیکل تبرید بهینه و متناسب با شرایط آب و هوایی کشورمان طراحی و تولید شده است. استفاده از فوم عایق پلی یورتان که تماماً توسط دستگاه های اتوماتیک تزریق می شوند و همچنین وجود برچسب انرژی و دارا بودن بیشترین راندمان در بین سایر محصولات باعث برتری محصولات برند کینو شده است.

    شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان، دریافت لیست قیمت یخچال ایستاده کینو و اطلاع از موجودی محصولات با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و محصولات کینو را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

    شماره تماس برای ثبت سفارش خرید: ۰۹۱۲۸۵۷۷۲۴۹

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.