حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رئيس جمهور شهیدمان در میدان خدمت مزدش را گرفت
    ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۲۷
    شناسه : 16070
    بازدید 1117
    10
    دریانیوز// همزمان با سالگرد ولادت هشتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و خادم الرضا(ع)، آیت ا... سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در میدان عمل و خدمت و در مسیر افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی و... به فیض شهادت رسیدند تا مزد خدمتگزاری شان را از امام رضا(ع) گرفته باشند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// همزمان با سالگرد ولادت هشتمین اخترتابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و خادم الرضا(ع)، آیت ا… سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در میدان عمل و خدمت و در مسیر افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی و… به فیض شهادت رسیدند تا مزد خدمتگزاری شان را از امام رضا(ع) گرفته باشند.

    شهیدسیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و انقلابی ،این سیدمحرومان ، مرد عمل و ایمان و خستگی ناپذیر بود و مردم داری اش مانند شهیدان رجایی و حاج قاسم‌سلیمانی بود و به همین دلیل در دل ها جا داشت که این حادثه ، اقشار مختلف را متاثر کرد و مردم ایران مردی در میدان عمل را ازدست دادند . این شهید بزرگوار در تمامی مناصب خالصانه کار کرد و کسب رضایت خداوند متعال را همیشه درنظر داشت و برای کار کردن زمان و مکان نمی شناخت.

    ایران مردی را از دست داد که مردانه و شجاعانه در مقابل استکبار می ایستاد و از آرمان های انقلاب و شهدا و امام (ره) و رهبری معظم انقلاب دفاع می کرد. ایران
    رئیس جمهوری را از دست داد که از همان روزهای فعالیت دولت سیزدهم‌و در اوج کرونا ، برای درک‌بیشتر مشکلات مردم به اماکن مختلف می رفتند و با مردم گفتگو می کردند وبهترین تصمیمات را می گرفتند.

    رئیس جمهور شهیدمان، یاور محرومان و مستضعفان بطور مرتب سفرهای استانی و ارتباط با مردم داشتند و مردم باور ومردم محور بودند و به مناطق مختلف می رفتند و با مردمانی گفتگو می کردند که برخی از مردم می گفتند تاکنون حتی فرماندار وهیچ مسئولی به آنجا نرفته و حال رئیس جمهور به آن ‌منطقه سفر کرده اند و دیدار رئیس جمهور در آن مناطق برایشان غیرقابل باور بود.

    مردم از حضور رئیس جمهور مردمی شان در مناطق مختلف ، بسیار خرسند وامیدوار می شدند و می دانستند این رئیس جمهور انقلابی و جهادی در انجام وظیفه کوتاهی نمی کند و در تمام حوزه ها ایثارگرانه وبیش از وظیفه هم اقدام خواهد کرد. شهید سیدابراهیم رئیسی مزدخدمتش به مردم را در سالروز ولادت امام رضا علیه السلام با شهادتش گرفت ، فقط مردم در حسرت ادامه خدمتش ماندند.

    البته قانون اساسی فرایند اداره کشور در شرایط وقوع حوادث این‌چنینی را مشخص کرده است و نگرانی در این‌حوزه وجود ندارد و مقام معظم رهبری نیز دستورات لازم را در این زمینه اعلام فرمودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.