حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • دولت آینده نگاهی تحول گرایانه در همه عرصه ها داشته باشد
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۵
    شناسه : 16431
    بازدید 168
    11
    امام جمعه بندرعباس : دریانیوز// امام جمعه بندرعباس با اشاره به ویژگی‌های شاخص رئیس جمهور آینده گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم شهید رئیسی مردمی بودن بود، رئیس جمهور بعدی نیز بایستی همچون این شهید عزیز شیوه مردم داری در پیش بگیرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// امام جمعه بندرعباس با اشاره به ویژگی‌های شاخص رئیس جمهور آینده گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم شهید رئیسی مردمی بودن بود، رئیس جمهور بعدی نیز بایستی همچون این شهید عزیز شیوه مردم داری در پیش بگیرد.

    حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در حال حاضر کشور خود را آماده برگزاری یک رویداد مهم یعنی انتخابات ریاست جمهوری می‌کند. وی با مهم برشمردن این انتخابات گفت: این انتخابات بسیار حائز اهمیت است چرا که سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می‌زند. بر همین مبنا باید دولتی انتخاب شود که نگاهی تحولی به همه عرصه‌ها داشته باشد.

    امام جمعه بندرعباس گفت: تحول در همه عرصه‌ها نیاز امروز جامعه در جهت رفع مسائل عمومی است بر همین مبنا بایستی دولتی انتخاب شود که با این دید به حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد، فرهنگ، جامعه و… نگاه کند و در این عرصه‌ها موجب پیشرفت شود. وی تصریح کرد: اقتصاد یکی از شاخصه‌های اساسی است و باید بتوان برای تقویت اقتصاد داخلی برنامه تحولی در نظر گرفت اما در عین حال بایستی به معیشت و مسائل اجتماعی هم توجه داشت از این منظر نیاز است دولتی شایسته سالار انتخاب شود.

    نماینده ولی فقیه در هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم شهید رئیسی مردمی بودن بود. رئیس جمهور بعدی نیز بایستی همچون این شهید عزیز شیوه مردم داری در پیش بگیرد. وی در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: ازدواج را نباید سخت گرفت باید بر آسان کردن مسیر ازدواج تاکید کرد و خانواده‌ها نیز در این راه با جوانان همراهی کنند.

    به گزارش تسنیم ، حجت الاسلام عبادی زاده گفت: یکی از معضلات جامعه بالا رفتن سن ازدواج است که باید حل شود و ازدواج آسان در جامعه ترویج شود که می‌توان با کاهش خرج و مخارج مراسم ازدواج، این مسائل را حل کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.