حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 16 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3701 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • دوره های آموزشـی درحال برگزاری سیـمرغ
    ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۲۲
    شناسه : 20332
    بازدید 126
    1
    دریانیوز// فن بیان بزرگسال: سرفصل های این دوره کم نظیر عبارتند از : رفع خجولی ، هوش کلامی، راهکارهای افزایش اعتماد به نفس ،شناخت هوش هیجانی ، ارتباط موثر، پرورش صدا و مدیریت لهجه، اصول سخنرانی حرفه ای و مولفه های گفتار می باشد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// فن بیان بزرگسال
    سرفصل های این دوره کم نظیر عبارتند از : رفع خجولی ، هوش کلامی، راهکارهای افزایش اعتماد به نفس ،شناخت هوش هیجانی ، ارتباط موثر، پرورش صدا و مدیریت لهجه، اصول سخنرانی حرفه ای و مولفه های گفتار می باشد. این دوره با حضور چهار مدرس در ۱۲جلسه آموزشی و ارائه به روزترین مطالب توسط اساتید و انجام تمرینات عملی در کلاس و پیگیری تمرینات، مسلما کمک می‌کند مهارت آموزان کلاس،توانایی‌های خود را راحتر و با قدرت بیشتری به منصه ظهور بگذارند و از حقوق خود قدرتمندانه دفاع کنند.
    در این دوره کاربردی ، دو جلسه حضور در سالن( جهت تمرین عملی سخنرانی) و یک جلسه خصوصی با اساتید نیز در نظر گرفته شده است.

    فن بیان خصوصی
    ( ویژه مدیران و صاحبین کسب و کار )
    با توجه به برنامه های کاری فشرده مدیران و مسئولین، دوره خصوصی با سرفصل‌های دوره بزرگسال، اما به صورت اختصاصی برای این دسته از متقاضیان برگزار میشود، که براساس شرایط زمانی و مکانی این عزیزان دوره برنامه ریزی و برگزار می‌شود.( ۱۲ جلسه کلاس و چهار جلسه حضور در سالن و ارائه سخنرانی، جهت تمرین عملی ، برای این دسته از عزیزان ، پیش بینی شده است).

    فن بیان خردسال
    خردسالان ۴ تا ۶ سال در این دوره با انواع گام های صدا، آداب معاشرت، اصول اولیه ارتباط ، نحوه درست تلفظ کلمات و آواها و همچنین با خوانش شعر برای افزایش دایره لغات، اعتماد به نفس بیشتری کسب کرده و ارتباطات بهتری با والدین واطرافیان خود برقرار می کنند .

    فن بیان کودک
    شامل گروه های سنی ۷ تا ۱۰ سال است سرفصل های مهم این دوره عبارتند از : تنفس صحیح ، آداب معاشرت حرفه ای ، تکنیک های رفع خجولی ، بازی های هدفمند هوش کلامی و افزایش حرفه ای دایره لغات

    فن بیان نوجوان
    با تفکیک دو گروه سنی ۱۱ تا ۱۳ و ۱۳ تا ۱۷ سال با تمریناتی کاربردی و اصولی کمک می‌کند تا هنرجویان این دوره مهارت های ارتباطی را به بهترین شکل فرا گرفته و با تمرینات هوش کلامی ورفع خجولی و افزایش اعتماد به نفس گام بزرگی در ارتباط موثر ارائه قدرتمند در جمع داشته باشند.

    صداسازی و گویندگی
    همه انسان‌ها صدای خوبی دارند و کسانی که در این مسیر هستند با تمریناتی شامل تنظیم سرعت گفتار،شناخت انواع روشهای تنفسی و انواع لحن مسلما با صدای جذاب‌تری با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند.این دوره جذاب قدرت کلام شما را دو چندان و صدای شما دلنشین‌تر خواهد نمود.

    مجری گری و اجرای صحنه
    هنرجویان کودک و نوجوان بعد از گذراندن دوره فن بیان مقدماتی و تکمیلی در صورت تمایل در این دوره آموزشی شرکت کرده و با اصول اجرای صحنه ،مصاحبه و گزارش آشنا خواهند شد و در صورت تمایل، در مجامع و مناسبت های گوناگون ، جهت ارائه معرفی میشوند.

    مهارت های زندگی گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال
    این دوره برپایه بازی بوده و در قالب داستان های جذاب ،مهارت‌هایی همچون نظم ، مسئولیت پذیری ، کنترل خشم ،کنترل استرس، برد و باخت، شناخت احساسات ، اعتماد به نفس و دوست یابی آموزش داده می شود.

    مهارت های زندگی گروه سنی ۴ تا ۶ سال
    با کمک بازی هاو داستان های هیجان انگیز به شناخت فردی و بین فردی و کنترل خشم و مدیریت استرس و شناخت بدن و احساسات کمک می‌کند.

    مهارت های زندگی نوجوان
    با تفکیک دو گروه سنی ۱۱ تا ۱۳ و ۱۳ تا ۱۷ سال
    سرفصل‌های مهم این دوره عبارتند از : مهارت نه گفتن ،مدیریت استرس،کنترل خشم و شناخت احساسات و هیجانات شکل درست و اصولی ابراز رفتار در موقعیت های متفاوت ، تفکر نقاد ، حل مسئله و تصمیم گیری

    کارگاه های آموزشی ویژه والدین
    با توجه به درخواست ها و احساس نیاز براساس دوره‌های آموزشی که برای خردسال ،کودک و نوجوان برگزار می‌شود، کارگاه های تک جلسه با حضور روانشناسان کاربلد و همکار در مجموعه سیمرغ برگزار می‌شود تا به رشد خانوادگی مهارت آموزان کمک شایانی داشته باشد؛ به طور مثال کارگاه تربیت جنسی ،کارگاه والدین موفق ،کارگاه سواد رسانه از جمله کارگاه هایی است که برگزار می شود.

    نویسندگی بزرگسال
    با شناخت ایده ،شناخت صحنه و صحنه آرایی با کلمات کمک می‌کند تا به دنیای خیال انگیزی قدم بگذاریم و وارد دنیای واژه‌های جادویی شویم تا داستانی جذاب پدید آوریم.کمک به کشف استعداد های نهفته و چاپ و نشر کتاب از دیگر اهداف این دوره است.

    نویسندگی کودک و نوجوان
    این گروه از هنرآموزان با نحوه نگارش داستان به خیالات خود پرو بال داده و داستان هایی جذاب خلق می‌کنند. با همکاری صمیمانه استاد ماندگاری، چندین جلد کتاب در طول یک سال گذشته از همین گروه هنرجویان ،نوشته و چاپ شده است.

    قصه گویی خلاق ۳ تا ۶ سال
    این دوره با ساخت یک قصه خیال انگیز توسط هنرجوها و هدایت اصولی مربی پیش می رود .خلاقیت کلامی هنرجویان ، تقویت و مشارکت جمعی آنان ، افزایش می یابد.

    نمایش عروسکی گروه سنی ۳ تا ۶ سال
    در این دوره با انواع عروسک های نمایشی و ریتم و کار با آنها آشنا خواهند شد و با تشخیص مربی هر هنرجو نقش یک شخصیت را برعهده می‌گیرد و کارگروهی و مشارکت جمعی را تمرین می‌کند.

    ریتم و بازی
    شامل بازی هایی هدفمند با موسیقی های جذاب برای گروه سنی ۴تا ۶ سال این دوره به توجه ، تمرکز ، کار تیمی ، خلاقیت و سرعت عمل هنرجو کمک می‌کند.

    دقت پلاس
    این دوره آموزشی به درخواست والدین و شناخت دقیق مدرس از شرایط دنیای امروز هنرجویان و عوامل عدم تمرکز مانند گوشی همراه ،بازی های رایانه ای و تلویزیون برای گروه سنی ۷ تا ۹ سال طراحی و درحال برگزاری است که شامل تقویت توجه و تمرکز ،تقویت حافظه دیداری و شنیداری می شود.

    مغز پلاس
    مختص گروه سنی ۹ الی ۱۲ سال با هدف ایجاد عادت مطالعه صحیح وپایدار ،نحوه به خاطر سپاری اعداد و فرمول‌ها ،برنامه ریزی صحیح درسی و تقویت تمرکز و توجه می باشد.

    تندخوانی وتقویت حافظه
    جهت گروه سنی ۱۳ سال به بالا با سرفصل‌های آموزشی :روشهای صحیح مطالعه،خلاصه نویسی اصولی ،راهکارهای توجه و تمرکز، برنامه‌ریزی درسی و تکنیک های افزایش سرعت مطالعه باشرایط به ذهن سپاری بهتر (درک مطلب بالاتر)

    خوشنویسی
    دیگر مهارتی که در مجموعه سیمرغ در حال برگزاری است، خوشنویسی با خودکار،قلم نی،خوشنویسی انگلیسی و کالیگرافی برای گروه های سنی ۷ سال تا بزرگسال می‌باشد .

    دپارتمان مهارتی
    دپارتمان مهارتی مختص گروه سنی ۳ الی ۶ سال و با هدف آموزش تجمیع مهارت هایی مانند: مهارت های زندگی ،مهارت های ریتمی وحرکتی ،مهارت های استقلال فردی ،مهارت‌هایی ذهن آگاهی ،مهارت‌های ادراکی و مهارت‌های کلامی، پرورش خلاقیت کودکان

    دوره ی ویژه کودک و نوجوان (VIP)
    ترکیبی از دوره های آموزشی فن بیان و مهارت‌های زندگی می باشد که با ثبت نام هنرجو در این دوره، والدین نیز با تخفیف ویژه از کارگاه های روانشناسی که در موسسه سیمرغ برگزار می‌شود، استفاده خواهند برد.

    جلسات آمادگی سنجش پیش از دبستان
    با توجه به اینکه دانش آموزان در بدو ورود و ثبت نام در مدارس بایستی آزمون اولیه ای را انجام دهند، موسسه سیمرغ در تیم روانشناسی و مشاورین خود همکاری را دارد که در این مسیر به والدین و دانش آموزان کمک می‌کند این آزمون را با موفقیت طی کنند.

    کوچ فردی
    مراجعین که با ذهن شلوغ و آشفته و سوالات بسیار زياد وارد جلسه می‌شوند که اصلا کوچ به چه معناست و چه کمکی به ما می‌کند را بایستی اینطور پاسخ داد که: کوچ ،مشاوره و مربی نیست ،تصمیم گیرنده نیست و قرار نیست راهکاری در اختیار شما بگذارد، بلکه کوچ با سوالات کلیدی و فعالانه گوش کردن به شما همراه موفقیت شما خواهد بود تا از نقطه فعلی به نقطه ای بسیار خوب بعدی برسید.شرایط کوچینگ بسیار منعطف و متنوع می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.