حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • دارالترجمه غرب کجا بریم؟
    ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
    شناسه : 18543
    بازدید 137
    1

      ترجمه مدارک یکی از مهم‌ترین مراحل درخواست ویزا و مهاجرت به کشور مدنظر است. به همین خاطر شما باید برای این مرحله به دارالترجمه‌هایی معتبری بروید که مدارک را به زبان مد‌نظر شما ترجمه می‌کنند. دارالترجمه‌ رسمی تات با داشتن مترجمان مجرب و باسابقه می‌توانند در این مسیر شما را همراهی کنند. در تهران و شهر‌های […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

     

    ترجمه مدارک یکی از مهم‌ترین مراحل درخواست ویزا و مهاجرت به کشور مدنظر است. به همین خاطر شما باید برای این مرحله به دارالترجمه‌هایی معتبری بروید که مدارک را به زبان مد‌نظر شما ترجمه می‌کنند. دارالترجمه‌ رسمی تات با داشتن مترجمان مجرب و باسابقه می‌توانند در این مسیر شما را همراهی کنند. در تهران و شهر‌های دیگر ایران دارالترجمه‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و از خدمات این موسسه‌ها استفاده کنید. در این مطلب در حد امکان اطلاعاتی در مورد دارالترجمه‌های غرب تهران داده شده است. برای اطلاع از لیست بهترین دارالترجمه های غرب تهران، اینجا کلیک کنید.

    دارالترجمه غرب کجا برویم؟

    1. دارالترجمه تات
    2. دارالترجمه پارسیس
    3. دارالترجمه نیل
    4. دارالترجمه نیکان
    5. دارالترجمه آمیتیس
    6. دارالترجمه علامه

    دارالترجمه رسمی تات

    یک دارالترجمه رسمی انگلیسی به نام که در غرب تهران است، تات نام دارد. این دارالترجمه از سال ۱۳۹۷ کار خود را شروع کرده است. در این دارالترجمه ترجمه مدارک شما را متخصصان کارآزموده و با تجربه انجام می‌دهند.  می‌توانید مدارک خود را در وب‌سایت تات به نشانی www.tat-translator.ir بارگذاری کنید. همچنین زمانی که ترجمه مدارک شما تمام ‌شود، دارالترجمه تات با پیک  آن‌ها را برای شما ارسال می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید هزینه‌هایی که این مرکز ترجمه برای ترجمه مدارک شما در نظر می‌گیرد، بر اساس قیمت‌های مصوب اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه است.

    از دیگر خدماتی که دارالترجمه تات ارائه می‌دهد، به عنوان یک دارالترجمه فوری، ترجمه رسمی یک روزه مدارک،به همراه گرفتن تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه در کمترین زمان ممکن می باشد. همچنین این موسسه کار ترجمه شفاهی را به زبان انگلیسی، آلمانی، چینی، فرانسوی و روسی انجام می‌دهد. اگر برای همایش‌ها، نمایشگاه‌ها یا مذاکرات تجاری به مترجم نیاز داشتید، می‌توانید از این موسسه در این مورد کمک بخواهید.

    خدمات دارالترجمه تات 

    1. ترجمه انگلیسی
    2. ترجمه رسمی فوری
    3. ترجمه مدارک تحصلی
    4. دریافت مهر دادگستری و امورخارجه

    راه ارتباطی با دارالترجمه تات: ۰۹۱۲۰۰۳۹۹۱۷

    سایت : www.tat-translator.ir

    دارالترجمه شاهین

    دارالترجمه شاهان نیز از دیگر دارالترجمه‌های غرب تهران است. این دارالترجمه توانسته است با داشتن مترجمان باتجربه، مشتریان زیادی را به خود جذب کند. دارالترجمه شاهان در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را شروع کرد و از خدمات آن ترجمه اسناد و مدارک، گرفتن تاییدیه لازمه از قوه قضائیه، دادگستری و سامانه سجاد است. اگر خواستید این موسسه مدارک شما را ترجمه کند،

    می‌توانید به آدرس بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از چهار راه پونک، جنب درمانگاه پیامبر، ساختمان اسکان، پلاک ۲۴۴، طبقه ۳، واحد ۱۰ مراجعه کنید یا با تلفن ۰۲۱۴۶۱۲۲۲۴۶ تماس بگیرید.

     دارالترجمه نیل ( مهر ناتی)

    یکی دیگر از دارالترجمه‌های غرب تهران، نیل نام دارد. این موسسه را گروه مهاجرتی NTO در سال ۱۴۰۰ تاسیس کرد و هدف آن‌ ارائه خدمات ترجمه رسمی و غیررسمی به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، عربی، فرانسوی، آلمانی، اردو و ایتالیایی است. همچنین اگر نیاز به ترجمه ناتی داشتید، می‌توانید مدارک خود را برای این دارالترجمه بفرستید.

    خدمات دارالترجمه نیل

    1. ترجمه مدارک تحصیلی
    2.  پیک رایگان
    3. دریافت مهر دادگستری
    4. اسکن ترجمه

    همچنین طبق اطلاعاتی که وب‌سایت دارالترجمه نیل داده است، این موسسه ترجمه مدارک شما را به فاصله ۱ تا ۵ روز تحویل می‌دهد. همچنین اگر به تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز باشد، ۳ روز کاری به آن اضافه می‌شود.

    آدرس این موسسه: جنت آباد مرکزی، تقاطع اتوبان نیایش، مجتمع گالریا، طبقه ۴، واحد ۴۸ است یا با شماره ۰۲۱۴۴۳۴۲۸۷۱ تماس بگیرید.

    دارالترجمه پارسیس

    دارالترجمه رسمی پارسیس نیز در غرب تهران است. این دارالترجمه حدود ۱۵ سال است که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته بخشی از فعالیت دارالترجمه پارسیس

    1.  ترجمه مقاله
    2. ترجمه  رسمی مدارک
    3. کتاب،
    4. وب‌سایت
    5.  شفاهی رسمی
    6. ترجم فوری مدارک

    فعالیت می‌کند. همچنین از دیگر ویژگی‌های آن، پیک رایگان است. اگر مدارکی دارید و می‌خواهید ترجمه رسمی شوند، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

    آدرس:  بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش، نبش کوچه حضرت امیر، جنب بانک پاسارگاد رو‌به‌روی پل عابر پیاده

     شماره تماس ۰۲۱۴۴۸۷۸۳۴۵ 

    در خیابان ستارخان دارالترجمه‌ای به نام فدرال وجود دارد که مدارک را به یکی از زبان‌های عربی، روسی، ترکی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی ترجمه می‌کند. مترجمانی که در این موسسه کار می‌کنند زیر نظر کارشناسان مورد تایید دادگستری هستند. علاوه بر این، زمانی که مدارک هویتی و تحصیلی را مترجمان موسسه فدرال ترجمه کردند، مهر وزارت امور خارجه روی آن زده می‌شود. از دیگر خدمات آن، ترجمه مقالات انگلیسی به زبان‌های دیگر، ترجمه کتب و ترجمه محتوای وب‌سایت‌های چندزبانه است.

    دارالترجمه نیکان

    نیکان نیز از دیگر دارالترجمه‌های غرب تهران است که مترجمان متخصص و مجرب دور هم جمع شده‌اند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. این موسسه

    1. ترجمه مدارک هویتی،
    2. ترجمه مدارک تحصیلی
    3. ترجمه مدارک مهاجرتی
    4. ترجمه مدارک شغلی
    5. ترجمه فوری
    6. ترجمه غیر رسمی

    و هدف آن برآورده‌کردن نیاز‌های شما است. غیر از ترجمه رسمی، دارالترجمه نیکان در زمینه ترجمه غیررسمی نیز فعالیت می‌کند که می‌توانیم به ترجمه متون ادبی، متون آموزشی و علمی مانند مقالات، کتاب‌ها و منابع علمی، ترجمه زیرنویس فیلم و متن‌های تجاری مانند قراردادها اشاره کنیم. روش‌ برقراری ارتباط با دارالترجمه نیکان به شرح زیر است:

    •  وب‌سایت دارالترجمه نیکان  nikan-translation.com

    • ارسال ایمیل به آدرس info@nikan-translation.com؛

    • آدرس: به خیابان ستارخان – ضلع جنوب غربی فلکه اول صادقیه – مجتمع پردیس – طبقه چهارم – واحد ۱۲٫

    دارالترجمه آمیتیس

    غیر از دارالترجمه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، آمیتیس نیز در غرب تهران قرار دارد. این مرکز ترجمه می‌تواند مدارک شما را به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی، روسی و ناتی ترجمه کند. از دیگر خدمات آن در صورت نیاز، گرفتن تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و تاییدیه سفارتخانه‌ها است. در ضمن، این مرکز می‌تواند برای درخواست کد صحت از سامانه سجاد و درخواست تاییدیه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به شما کمک کند. همچنین اگر تمایل داشتید کتابی یا مقاله‌ای به زبان انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی و روسی ترجمه شود، می‌توانید از دارالترجمه آمیتیس کمک بخواهید.

    آدرس این دارالترجمه: نرسیده به فلکه اول صادقیه، رو‌به‌روی شیرین‌عسل، پلاک ۱۱۱۸، طبقه سوم، واحد ۱۲ است.

    دارالترجمه علامه

    اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید به نزدیک‌ترین دارالترجمه رجوع کنید، می‌توانید دارالترجمه علامه را انتخاب کنید. این موسسه حدود ۱۳ سال است که در زمینه ترجمه رسمی و غیررسمی فعالیت دارد. از خدمات آن می‌توانیم به ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان‌های ترکی، فرانسوی و انگلیسی، متون تخصصی، هم‌زمان (شفاهی) و فوری اشاره کنیم. همچنین اگر نیاز به تاییدات دادگستری و امور خارجه داشتید، این موسسه این کار را برای شما انجام می‌دهد. اگر خواستید از خدمات این دارالترجمه استفاده کنید، می‌توانید به

    آدرس: تهران، سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، بین ۱۶ و ۱۸، برج علامه، پلاک ۵۵، طبقه ۵ واحد B مراجعه کنید.

    سخن نهایی

    در تهران، دارالترجمه‌های زیادی وجود دارند که تعدادی از آن‌ها در شرق و تعدادی در غرب این شهر قرار دارند. با درنظرگرفتن موقعیت خود و توانمندی دارالترجمه با گرفتن اطلاعات کافی یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. در نظر داشته باشید، دارالترجمه‌ای را انتخاب کنید که به‌راحتی بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید به سوالات شما جواب بدهند و شما را راهنمایی کنند تا بتوانید هر چه سریع‌تر به هدف خود برسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.