حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3242 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خیران بایدجهت مادام العمر کردن بنا،اقدام به وقف نمایند
    ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۵
    شناسه : 16616
    بازدید 163
    1
    نماینده ولی فقیه در هرمزگان: دریانیوز// نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه وقف بناهای خیرساز موجب جلوگیری از تغییر کاربری می‌شود، گفت: خیران باید جهت مادام العمر کردن بنا، اقدام به وقف نمایند؛ زیرا بناهای موقوفه را به هیچ عنوان نمی‌توان تغییر کاربری داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه وقف بناهای خیرساز موجب جلوگیری از تغییر کاربری می‌شود، گفت: خیران باید جهت مادام العمر کردن بنا، اقدام به وقف نمایند؛ زیرا بناهای موقوفه را به هیچ عنوان نمی‌توان تغییر کاربری داد.

    حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در رویداد بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه ساز هرمزگان با اشاره به وجود برخی چالش‌ها در بحث ارتباط خیران با دستگاه‌های مربوطه در خصوص احداث بناهای خیرساز افزود: برخی خیران بر مبنای فعل خیری که می‌خواهند انجام دهند، اقدام به ساخت و احداث فضاهای خیرساز بدون دریافت نیازها و استانداردها با دستگاه متولی می‌کنند که این در برخی موارد چالش‌هایی را درپی دارد.

    وی بیان کرد: در برخی موارد شخص خیر اقدام به ساخت فضاهای آموزشی، درمانی و دیگر بخش‌ها کرده است که به دلیل نبود هماهنگی با دستگاه متولی این سازه از استانداردهای کافی برخوردار نبوده یا جانمایی درستی نداشته و فرد خیر به خاطر تعهد خود به آن منطقه، ساخت و ساز آن را رقم زده است که در نهایت هزینه‌های انجام شده بلااستفاده می‌شود.

    نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با قدردانی از خیران مدرسه ساز استان اظهارکرد: مشارکت خیران به‌ویژه خیران مدرسه‌ساز در هرمزگان کم‌نظیر است و حضور افراد خیر در هرمزگان همواره منشا توسعه و آبادانی استان است و رفع نیازهای زیربنایی استان در حوزه‌های مختلف با حضور خیران، با همکاری دستگاهای متولی امر مثمرثمر خواهد بود.

    عبادی‌زاده با تاکید بر نیاز آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی در هرمزگان، تصریح کرد: ایجاد هماهنگی بیشتر بین خیران و دستگاه‌های متولی در استان هرمزگان موجب هدایت درست هزینه‌های خیران در احداث سازهای مورد نیاز استان و بهره‌مندی مردم هرمزگان از این فضاهای خواهد شد.

    به گزارش ایرنا، وی در پایان بر تشکیل کمیته‌ای برای بررسی مسائل و مشکلات استان هرمزگان با حضور خیران تاکید کرد و گفت: باید کمیته‌ای تشکیل شود در آن اولویت‌های زیربنای استان احصا و ظرفیت خیران به آن سوء سوق داده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.