حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 3 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3507 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حضور تیم کونگ‌فو توا سنتی  بندرعباس در مسابقات بین سبکی استان
    ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۳
    شناسه : 18854
    بازدید 121
    0
    به میزبانی رودان برگزار شد دریا نیوز// تیم کونگ‌فو توا سنتی شهرستان بندرعباس در مسابقات قهرمانی بین سبکی استان شرکت کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز// تیم کونگ‌فو توا سنتی شهرستان بندرعباس در مسابقات قهرمانی بین سبکی استان شرکت کرد.
    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ تیم کونگ‌فو توا سنتی شهرستان بندرعباس با حضور هفت فایدر در چهار رده سنی شامل نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات بین سبکی استان در شهرستان رودان شرکت کرد. در این مسابقات که در وزن های مختلف برگزار شد، از تیم کونگ‌فو توا سنتی بندرعباس علیرضا حنفی در بخش بزرگسالان، مهدی ابناخون در رده جوانان و علی کمالی‌فر، ابوالفضل زارعی، مبین ملکی و محمدصدرا زارعی در رده نونهالان حضور یافتند. در پایان این مسابقات، مهدی ابناخون در وزن ۶۳- کیلوگرم جوانان با شکست حریفان به مقام قهرمانی رسید و گردن‌آویز طلا را از آن خود کرد. همچنین علیرضا حنفی در وزن ۸۱- کیلوگرم بزرگسالان مقام دوم را کسب کرد.

    در رده نونهالان نیز محمدصدرا زارعی در وزن ۲۲- کیلوگرم با شکست حریفان به مسابقه فینال رسید اما نتوانست حریف خود را در این مرحله شکست دهد و به مقام دوم بسنده کرد. همچنین مبین ملکی در وزن ۲۴- کیلوگرم و اشکان موذنی در وزن ۵۰- کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شدند. در وزن ۲۵_ کیلوگرم نونهالان نیز ابوالفضل زارعی و در وزن ۲۷- علی کمالی‌فر به مقام سوم دست یافته و صاحب مدال برنز شدند. قابل ذکر است؛ مسابقات کونگ‌فو بین سبکی استان هرمزگان در روز جمعه نهم شهریور ماه به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد و تیم کونگ‌فو توا سنتی شهرستان بندرعباس به سرمربی‌گری استاد علی رئیسی‌زاده با هفت فایدر حضور یافت و تمامی کونگ‌فوکاران این شهرستان توانستند مقام کسب کرده و مدال دریافت نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.