حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3648 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • حاج ایوب؛ مصمم در ایجاد همدلی
    ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۱۸
    شناسه : 19641
    بازدید 147
    3
    دریانیوز// باز مهر ماه فرا رسید. مهر ماهی که از سال ۹۷ برای ما با اندوه بزرگی همراه شد. از دست دادن حاج ایوب دبیری‌نژاد در هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۷ برای اهالی رسانه استان هرمزگان بسیار ناگوار بود.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// باز مهر ماه فرا رسید. مهر ماهی که از سال ۹۷ برای ما با اندوه بزرگی همراه شد. از دست دادن حاج ایوب دبیری‌نژاد در هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۷ برای اهالی رسانه استان هرمزگان بسیار ناگوار بود.

    شخصی که در طول مدت فعالیت در سمت‌های مختلف، همواره تلاش داشته‌است براساس قانون فعالیت نماید و افرادی که با وی همکاری کرده‌اند می‌دانند که او فردی قانون‌مدار بود. مهر ماه همواره برای مردم با آغاز سال تحصیلی و هیاهوی دانش‌آموزان عجین شده اما برای اهالی رسانه، یادآور از دست دادن یکی از پیشکسوتان و بزرگان این عرصه در استان است. مرحوم دبیری‌نژاد را با نام «حاجی» می‌شناختند و صدا می‌کردند.

    به گواه کسانی که حاجی را می‌شناختند، وی فردی مردم‌دار، پرهمت، دلسوز و خوش برخورد بود. فعالیت در تربیت فرزندان این سرزمین، فعالیت‌های اجرایی در شهرهای مختلف و فعالیت در رسانه از مهم ترین کارهایی است که حاج ایوب دبیری‌نژاد در طول حیات خود انجام داد. در طول فعالیت در رسانه، همواره به همکاران تاکید داشت که در انعکاس اخبار و گزارش‌ها، واقعیت، بی‌طرفی و انجام رسالت روزنامه‌نگاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

    وی از سال ۱۳۸۰ روزنامه دریا را به چاپ رساند و این روزنامه که میراث گران‌بهای به جا مانده از وی می‌باشد، اکنون به عنوان روزنامه مردمی که دغدغه انعکاس مشکلات مردم را دارد شناخته می‌شود و پس از حاج ایوب نیز همکاران در این روزنامه تلاش داشته‌اند همان خط‌ مشی که ریل‌گذاری شده‌ بود را ادامه دهند و مهم ترین موضوع گزارش‌های این روزنامه بر محور مردم باشد. حاج ایوب دبیری نژاد در طول عمر خود تمام سعی و تــلاشش را می‌کرد تا گره از مشکلات مردم هرمزگان بگشاید.

    از شرق تا غرب از شمال تا جنوب هرمزگان نام ایشان زبان زد خاص و عام است. او مرد جبهه و جنگ بود همین باعث شده بود تا روحیه‌ای سخت‌کوش و مقاوم داشته باشد. سخت‌ترین شرایط و تلخ‌ترین روزها هم مصمم و آرام می‌ایستاد. این روزها نبودش در مطبوعات استان به شدت احساس می شود. حاج ایوب دبیری نژاد تا آخرین روز از عمر خود تمام سعی و تلاش خود را می‌کرد تا بین همه دوستان، مطبوعاتی‌ها و سیاسیون هرمزگان به دور از جناح‌های آنان وحدت و همدلی بوجود بیاورد و این امر هم میسر شده بود. اما این روزها که وی در بین ما نیست جای خالی او به شدت احساس می‌شود. خداوند روحش را شاد گرداند و او را با اولیای الهی همنشین قرار دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.