حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3436 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
    ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۷
    شناسه : 18315
    بازدید 119
    0
    دریانیوز// رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یکی از کارهای بزرگ در سال‌های اخیر بود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یکی از کارهای بزرگ در سال‌های اخیر بود.

    جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار یکی از مهم ترین دستاوردهای دانشگاه در سال های اخیر را جذب دانشجوی خارجی عنوان کرد و بیان داشت: با صنایع تفاهم نامه های خوبی اخذ شده که در حوزه آموزشی و پژوهشی است.

    به گفته وی، بسیاری از ورودی‌ها به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از خارج استان هستند و از رسانه‌ها می خواهیم تا جامعه را به سمت تحصیل در رشته‌های مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی تشویق کنند.جاودان ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد خانه های بهداشت هرمزگان پزشک دارند و استقرار پزشک دوم و شبانه روزی سازی این خانه‌ها به اعتبارات زیادی نیاز دارد که در حیطه توان ما در استان نیست.مرگ مادران باردار در هرمزگان به ۲۱ در ۱۰۰ هزار رسیده که شاخص بسیار خوبی است و کاهش بسیاری داشته است و البته برای ما حفظ حیات حتی یک مادر ضروری است.

    وی ۱۰ علت اول فوت در استان را بیماری های قلبی و عروقی، کووید، تصادفات در حمل و نقل، بیماری‌های حول تولد، سرطان و تومور، بیماری‌های تنفسی، بیماری‌های غدد و حوادث غیر عمدی عنوان کرد و بیان داشت: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها، ۲۰۰ پروژه را افتتاح کردیم.جاودان اضافه کرد: ۳ ام آر آی به استان اضافه شده است که دستاورد بزرگی است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره تعداد تخت‌های بیمارستانی هم گفت: از استاندارد کشوری عقب هستیم که با اضافه شدن ۶۰۰ تخت در بیمارستان جدید بندرعباس و ۲۶۰ تخت خواب بیمارستان ستاره و بیمارستان میناب و بیمارستان سپاه گام بزرگی در زمینه رفع کمبودها برداشته خواهد شد.وی بیان داشت: در طی سه سال گذشته ۱.۳ میلیون نفر در بیمارستان‌های هرمزگان بستری شده‌اند.

    به گزارش فارس ، جاودان همچنین عنوان داشت: همه بیمارستان‌های هرمزگان دارای سی تی اسکن هستند و در سه سال اخیر ۲۰۰ داروخانه جدید هم ایجاد شده و داروهای خاص در داروخانه‌های بیشتری توزیع می شود تا دسترسی مردم آسان‌تر شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.