حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3223 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تکریم خانواده معظم شهدا  و جانبازان توسط بیمه دی هرمزگان
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۶
    شناسه : 16709
    بازدید 178
    3
    در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و تکریم جامعه هدف انجام می شود دریانیوز//  مدیر بیمه دی استان هرمزگان، گفت: این شرکت بیمه‌ای در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز برای ارائه خدمات درمانی دیدارهای منظم ماهیانه ای تا پایان سال جاری را خواهد داشت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//  مدیر بیمه دی استان هرمزگان، گفت: این شرکت بیمه‌ای در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز برای ارائه خدمات درمانی دیدارهای منظم ماهیانه ای تا پایان سال جاری را خواهد داشت.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ سید محمد حسینی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار و عزت کشور هستند، اظهار کرد: باید سیره و سبک زندگی شهدا در جامعه که همواره با فداکاری، ایثار، ایمان و از خودگذشتگی است در جامعه بیش از پیش گسترش یابد. وی در ادامه افزود: امنیت امروز جامعه مرهون خون پاک شهداست شهدایی که از مال و جان شان بدون چشم داشت گذشتند تا ما امروز در امنیت زندگی کنیم.

    مدیر بیمه دی استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات جهادی و بی منت به مردم عزیز و خونگرم هرمزگان، شرکت بیمه دی افتخار دارد تا برای هفتمین سال متوالی مجری بزرگترین پروژه قرارداد بیمه درمان تکمیلی کشور (قرارداد بیمه تکمیلی درمان خانواده معظم شهداء و جانبازان سرافراز)‌ باشد.

    حسینی با بیان اینکه بر حسب منویات و توصیه های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی و تاکید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستور مهندس موهبتی مدیر عامل شرکت بیمه دی مبنی بر تکریم خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان عزیز، بیان داشت: در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ و انجام مسئولیت اجتماعی و تکریم جامعه هدف، شرکت بیمه دی در نظر دارد ماهانه از ده نفر خانواده معظم شهداء و جانبازان استان با حضور در منازل آنان، ضمن تجلیل و اهداء لوح تقدیر و هدیه مشکلات آنان در حوزه بیمه ای خصوصا درمان را مورد بررسی قرار دهد.

    وی گفت: خدمت به خانواده‌های گرانقدر شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و در این باره تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.مدیر بیمه دی هرمزگان در پایان از مردم شریف استان در خواست کرد تا برای تامین آرامش خاطر و جبران خسارت‌ در زمان وقوع حوادث از محصولات متنوع بیمه‌ای این شرکت استفاده نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.