حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۶ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 27 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3484 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ته لنجی، آبزیان و سوخت سه اولويت بسیج اصناف در سالجاری
    ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
    شناسه : 18627
    بازدید 127
    0
    دریانیوز//  رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: استفاده بیشتر از ظرفیت قانون ته لنجی، عرضه و قیمت گذاری مناسب آبزیان و پیگیری سوخت واحدهای معدنی، تولیدی و حمل و نقلی و... سه اولويت این سازمان در سالجاری است.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//  رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گفت: استفاده بیشتر از ظرفیت قانون ته لنجی، عرضه و قیمت گذاری مناسب آبزیان و پیگیری سوخت واحدهای معدنی، تولیدی و حمل و نقلی و… سه اولويت این سازمان در سالجاری است.

    سرهنگ پاسدار مهدی بشیری زاده در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسب روز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی برگزار شد،اظهار کرد: اصناف و بازاريان همواره از اول انقلاب تاکنون در عمل ثابت کرده‌اند که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.

    بازاریان پای ثابت تمام مراسمات

    وی در ادامه افزود: بازاریان پای ثابت تمام مراسماتی که در سطح استان با هر عنوانی برگزار می‌شود هستند و این قشر پرتلاش از مراسمات پیشتیبانی می‌کنند تا این مجالس و مراسمات برگزار شود. رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، خاطر نشان کرد: تقارن روز بسیج اصناف با اربعین حسینی اتفاق مبارکی است که در این زمینه بازاریان در پشتیبانی از مواکب اربعین که حدود ۵۳ موکبی که در این ایام فعالیت می‌کنند نقش مهمی دارند و بازار همیشه در راس امور بوده است.بشیری زاده اتاق‌های بازرگانی و تعاون، اصناف، بازاریان، انجمن های وابسته به اتاق بازرگانی و تعاونی های سطح استان و همه فعالان اقتصادی را بخشی از جامعه هدف این سازمان نام برد.

    سه اولويت سالجاری بسیج اصناف

    وی گفت: این سازمان در هر شهرستان یک حوزه مقاومت و ۷۲ پایگاه بسیج در حوزه صنفی در سطح استان دارد و از دو سال پیش وارد حوزه اقتصاد شده‌ایم که در این زمینه در اتاق‌های بازرگانی و تعاون دفتر تخصصی داریم و به دنبال حل مشکلات اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی هستیم. رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، عنوان کرد: استفاده بیشتر از ظرفیت قانون ته لنجی، قیمت گذاری و عرضه آبزیان و آبزی پروری و موضوع پیگیری سوخت برای واحدهای صنفی و معدنی و حمل و نقلی سه مورد از هدف گذاری این سازمان است که در اولویت کار ما در سالجاری می‌باشد که امیدواریم با تلاش و پیگیرهای صورت گرفته به سرانجام خوبی برسد. بشیری زاده ابراز داشت: علاوه بر اینکه در بخش‌های عمومی فعالیت داریم در حوزه‌های تخصصی تمام قامت در کنار فعالان اقتصادی و دولت ایستادیم تا مشکلات مردم حل شود.

    تشکیل قرارگاه اقتصادی سپاه و دولت در استان

    وی تصریح کرد: عدم وجود آزمایشگاه، تخلیه و نگهداری گندم به روش سنتی در انبارهای باز، تعداد زیاد دستگاه‌های تصمیم گیر و عدم ثبات مدیریتی در گمرک و بنادر، مشکلاتی است که در مجتمع بندری شهید رجایی وجود دارد.رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: در سالجاری در سطح استان قرارگاه اقتصادی مشترک سپاه و دولت را تشکیل دادیم که بتوانیم در راستای تعامل با دستگاه‌های متولی حوزه اقتصاد مشکلات را کم کنیم.بشیری زاده بیان کرد: در مواقعی که استان دچار کمبود روغن و مرغ بود بسیج اصناف همکاری بسیار خوبی با مجموعه دولت داشت.

    واحدهای صنفی در سامانه تدارک دولت ثبت نام کنند

    عباسی معاون بازرگانی صمت هرمزگان نیز در این نشست با توجه به وجود بسیج اصناف و تعامل بسیار خوبی که با تشکل های صنفی در همه زمینه‌ها ایجاد شده را ثمره تعامل بسیج و اصناف دانست.وی در ادامه افزود: تعامل و همراهی این دو موجب ثمرات خوبی در هرمزگان شده است از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی، ایجاد پایگاه های بسیج ، برگزاری مراسمات مختلف ملی و مذهبی و رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه ماحصل تعامل و همراهی بسیج و اصناف با یک دیگر است.معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان با اشاره به بخش نامه استاندار هرمزگان مبنی برای انجام خریدها از درون استان، عنوان کرد: برای اینکه صنایع، بنگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های اجرایی ملزم شوند خریدهای خود را از درون استان انجام دهند باید واحدهای صنفی در سامانه تدارک دولت ( ستاد) ثبت نام کنند.

    درخواست تخفیفاتی در بخش‌های آب، برق و بیمه واحدهای صنفی

    علی باصره رئیس اتاق اصناف هرمزگان نیز در ادامه این نشست، اظهار کرد: بسیج و‌ بسیجیان در همه حال و در تمام عرصه‌ها یاریگر کشور بوده‌اند و نقش بی بدلیلی دارند.وی در ادامه افزود: بسیج اصناف همکاری بسیار خوبی با اتاق اصناف و واحدهای صنفی دارد که جای قدردانی دارد.رئیس اتاق اصناف هرمزگان بیان کرد: ۴۲ پایگاه بسیج اصناف در سطح بندرعباس مشغول فعالیت هستند.باصره خواستار ارائه تخفیفاتی در بخش‌های آب، برق، بیمه و … واحدهای صنفی از مسئولان‌ امر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.