حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۰ آذر , ۱۴۰۳ Friday, 20 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 4054 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 127×
  • تقویم شمسی

    آذر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • تندیس زرین به فولاد هرمزگان رسید
    ۲۹ آبان ۱۴۰۳ - ۴:۴۳
    شناسه : 21553
    بازدید 157
    1
    در چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریانیوز// در چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های فولادی، تولیدی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور، فولاد هرمزگان موفق به دریافت تندیس زرین شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور بزرگ‌ترین شرکت‌های فولادی، تولیدی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور، فولاد هرمزگان موفق به دریافت تندیس زرین شد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مدیران، متخصصان و نمایندگان شرکت‌های برجسته تولیدی و خدماتی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار شد. ازجمله اهداف برگزاری این رویداد به‌عنوان یکی از معتبرترین نشست‌های تخصصی کشور، اشاعه فرهنگ مشتری‌مداری، افزایش آگاهی نسبت به حقوق مصرف‌کنندگان و بررسی راهکارهای نوین برای بهبود تعامل با مشتریان و ارتقای سطح کیفیت خدمات بوده است.

    رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، آشنایی با روش‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان، راه‌های افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوه‌های نوین رهبری بازار، تقویت استراتژی‌های سازمان جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری عنوان شد.

    شایان ذکر است انتخاب شرکت‌های برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابی‌های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور پس از بررسی شاخص‌های مختلف از جمله محرکه‌های کیفی، قیمت‌گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم های رضایتمندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان توسط کمیته علمی انجام شده است.

    ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسب و کار سازمان، ایجاد حس وفاداری در مشتریان، رضایت از دریافت کالا یا خدمات، وجود تفکر استراتژیک مسئولانه در قبال مشتریان، تبدیل نارضایتی مشتریان به رضایت، تعامل خوب با مشتریان و توجه کامل سازمان به بحث رضایتمندی مشتریان موجب شد هیات داوران چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در میان ده‌ها بنگاه اقتصادی حاضر در این اجلاس، شرکت فولاد هرمزگان را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانستند و این شرکت تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.