حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 29 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3347 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تعمیر و بهینه سازی پمپ آب گردشی بویلر واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس
    ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۷
    شناسه : 17717
    بازدید 124
    0
    تداوم جان فشانی تلاشگران نیروگاه بندرعباس برای روشنایی بخشیدن به خانه‌های مردم ؛ دریانیوز//مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تعمیر و بهینه سازي پمپ آب گردشی بویلر واحد ۲ بخار این نیروگاه، در دمای ۷۰ درجه کوره و رطوبت ۹۰ درصد بندرعباس و در کمترین زمان ممکن، جهت جلوگیری از قطع برق خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تعمیر و بهینه سازي پمپ آب گردشی بویلر واحد ۲ بخار این نیروگاه، در دمای ۷۰ درجه کوره و رطوبت ۹۰ درصد بندرعباس و در کمترین زمان ممکن، جهت جلوگیری از قطع برق خبر داد.

    ”داریوش محمودی” عنوان کرد: یکی از عوامل محدودکننده تولید، پمپ‌های آب گردشی بویلر هستند، که این تجهیزات جزء پمپ‌های خاصی است که در شرایط فشار و دمای بسیار بالا کار می‌کنند و باتوجه به اینکه حداکثر اختلاف دما بین پوسته پمپ و آب بویلر ۵۰ درجه سانتی‌گراد است، از متریال خاصی با درصد بالای کروم برای ساخت دیفیوزر، نازل، ایمپلر و شافت پمپ استفاده شده تا در شرایط دما و فشار بالا خواص مکانیکی ماده کاهش پیدا نکند، همچنین عایق‌بندی سیم‌پیچی موتور با مهارت زیاد انجام شده و از ایجاد اتصال کوتاه در موتور آن جلوگیری می‌کند.

    مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: از آنجایی که پمپ‌های آب گردشی بویلر دارای کاربرد در نیروگاه‌های حرارتی با بویلرهای درام‌دار هستند و باتوجه به تحریم‌های اعمال شده، امکان تهیه قطعات و خرید از شرکت تولیدکننده میسر نیست، کارشناسان و متخصصان این نیروگاه برای دستیابی به قطعات یدکی و همچنین تعمیر و بهینه سازی پمپ‌های معیوب، با عنایت به نیاز شبکه و جلوگیری از قطع برق در دمای ۷۰ درجه کوره و رطوبت ۹۰ درصد بندرعباس و در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

    وی تصریح کرد : به موازات تعمیر و بهینه سازی پمپ آب گردشی بویلر واحد یک بخار، نشت یابی و رفع نشتی این واحد نیز توسط کارکنان خستگی ناپذیر و فداکار این واحد نیروگاهی در شرایط سخت تابستان و در زمان کوتاه انجام و به اتمام رسید.

    محمودی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت، تعمیر و بهینه‌سازی قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی در نیروگاه بندرعباس محقق شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.