حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3223 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تجلیل از مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان خیر نمونه
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۱
    شناسه : 16704
    بازدید 161
    6
    توسط امام جمعه بندرعباس و رئیس کل دادگستری هرمزگان صورت گرفت دریانیوز// رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان خیر نمونه استانی تقدیر کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان خیر نمونه استانی تقدیر کردند.

    به گزارش خبرنگار دریا ، در راستای تکریم از خیرین نمونه و تشویق بنگاه‌های اقتصادی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و حجت‌الاسلام عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان، از عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان خیر نمونه استانی با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند.

    لازم به ذکر است که شرکت فولاد هرمزگان به عنوان بنگاه اقتصادی نمونه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، همواره دستی در کار خیر داشته که نمونه آن حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان، زندانیان و خانواده‌های زندانیان بوده است و به همین دلیل از مدیرعامل این شرکت تقدیر به عمل آمد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.