حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تجدید میثاق کارکنان شبکه بانکی با آرمان‌ های شهدا
    ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۵۵
    شناسه : 10101
    بازدید 1287
    7
    به مناسبت هفته بانکداری اسلامی انجام شد دریانیوز// به مناسبت هفته بانکداری اسلامی کارکنان شبکه بانکی استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، مزار این عزیزان را غبارروبی کرده به آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت هفته بانکداری اسلامی کارکنان شبکه بانکی استان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، مزار این عزیزان را غبارروبی کرده به آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.


    کارکنان بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بار دیگر و هم‌زمان با آغاز هفته بانکداری اسلامی با اهدای گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان در این مراسم گفت: اگر ما امروز در کشور آرامش داشته و هر کدام از ما دارای منصبی هستیم به خاطر از خودگذشتگی شهدا می‌باشد. حسن آرمات افزود: اگر شهدا جان خود را فدا نمی‌کردند، امروز کشور ایران دارای این اقتدار و امنیت نبود. آرمات اظهارداشت: کارکنان شبکه بانکی بیشترین خدمت را در سیستم اداری استان بر دوش دارند و در همه عرصه‌های اقتصادی تلاشگر و فعال هستند.

    وی عنوان کرد: خوشبختانه بانک‌های کشور توانسته‌اند به بانکداری بدون ربا دست پیدا کنند اما هنوز به بانکداری اسلامی نرسیده‌ایم. آرمات خاطرنشان کرد: مردم کشور تاکنون به خوبی نشان داده‌اند که راغب هستند در پروژه‌های بانکداری اسلامی مشارکت نمایند. دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان به تلاش کارکنان شبکه بانکی اشاره و بیان کرد: در هر جایی کار یا پروژه‌ای توسط مردم یا دولت انجام می‌شود، بانک‌ها نقش اصلی را در آن ایفا می‌کنند. وی گفت: بیشترین سهم در رشد اقتصادی کشور را بانک‌ها دارند و در کارهای مختلف از جمله اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره نقش بانک‌ها بسیار پررنگ است. آرمات عنوان کرد: علی‌رغم زیر سوال بردن فعالیت بانک‌ها توسط برخی افراد، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشور همواره پشتیبان و حمایتگر شبکه بانکی بوده‌اند.

    این مسئول عنوان‌کرد: تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا یکی از مهمترین دستاوردها و گام های بزرگ کشور در جهت استقرار قوانین اسلامی در شیوه نوین بانکداری بود. وی اضافه کرد: قانونی که به عنوان مترقی‌ترین و تأثیرگذارترین قوانین کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت اجرای عدالت اقتصادی و اعتلای نظام بانکی و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی به مردم و جامعه از رهگذر شریعت اسلام ایجاد گردید. آرمات اظهارکرد: بانک‌های عضو کمیسیون در استان هرمزگان تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه اعطای تسهیلات در بخش‌های مختلف داشته‌اند و سعی نموده‌اند خدمات خوبی به مردم استان ارائه نمایند.

    وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات به واحدهای بزرگ صنعتی در جهت رونق تولید و اشتغال مردم، پرداخت تسهیلات ازدواج در جهت حمایت از جوانان و تشکیل خانواده، پرداخت تسهیلات فرزندآوری برای تشویق خانواده‌ها به منظور افزایش جمعیت، پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب‌پذیر از جمله مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به منظور توانمندسازی این خانواده‌ها و حفظ شان و منزلت آنها و پرداخت تسهیلات در زمینه‌های بسیار زیادی که باعث شده‌است مشکلات اقتصادی جامعه کاهش یابد بخشی از عملکرد بانک‌های استان می‌باشد. دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان توانستند ۲۳هزار ۷۱۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان پرداخت نمایند که این کار با مبلغ ۳۲هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال صورت گرفته است و گام بلندی در جهت ازدواج جوانان و تشکیل خانواده در استان بوده‌است.

    وی بیان کرد: از آنجایی که کشور ایران نیازمند فرزندآوری و افزایش جمعیت است، بانک‌های عضو کمیسیون در استان به جهت حمایت و جلب مشارکت خانواده‌ها به این منظور نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند ۱۳ هزار و ۳۹۴ فقره تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال در بخش فرزندآوری پرداخت نمایند. آرمات اظهارداشت: در چهار ماهه نخست سال جاری نیز بانک‌های عضو کمیسیون، اقدامات بسیار زیادی در این زمینه‌ها انجام داده‌اند و از ابتدای سال تا پایان تیرماه، هفت هزار و ۸۱ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت نموده‌اند. وی افزود: همچنین از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه و در زمینه فرزندآوری نیز سه هزار و ۴۵۲ فقره تسهیلات به ارزش ۲هزار و ۵۴۹ میلیارد و دویست میلیون ریال توسط بانک‌های عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان پرداخت شده‌است.

    آرمات یادآورشد: بانک‌های استان هرمزگان در کنار پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف استان، هیچگاه از اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نشده‌اند. وی ادامه داد: ساخت مدرسه، ساخت مسجد، ساخت خانه بهداشت، اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم، کمک به خانواده‌های زلزله زده، اهدای بسته‌های معیشتی و … از جمله اقدامات بانک‌ها در استان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود بوده‌است.قابل‌ذکراست؛ کارکنان شبکه بانکی عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اهداء گل به مقام شهدا ادای احترام کرده و با آنها تجدید میثاق کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.