حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3436 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تاکی این حوادث ادامه دارد؟
    ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۳
    شناسه : 17923
    بازدید 139
    4
    دریانیوز// هرمزگان را قطب اقتصاد کشور لقب داده اند، ولی شهروندانش در فقر بسر می‌برند. سالیان دراز است که فقر در هرمزگان بیداد می‌کند ولی کمتر مسئولی برای رفع این معضل تلاش کرده است .
    ارسال توسط : نویسنده : محمد زارعی چاه خرگی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// هرمزگان را قطب اقتصاد کشور لقب داده اند، ولی شهروندانش در فقر بسر می‌برند. سالیان دراز است که فقر در هرمزگان بیداد می‌کند ولی کمتر مسئولی برای رفع این معضل تلاش کرده است .

    چند سالی است که سوخت گازوئیل در مرز ساحلی هرمزگان سوداگری می‌شود و بدلیل کمبود شغل ، تعداد زیادی از شهروندان هرمزگانی به سمت و سوی این شغل پردرآمد گرایش پیدا می‌کنند. جای دوری نرویم ، از ابتدای سال جاری تاکنون ، بقدری حوادث جاده ای ناشی از واژگونی یا برخورد خودروهای حامل سوخت قاچاق زیاد بوده که هنگام تردد و رانندگی در جاده های استان، آثار آتش سوزی به‌ وضوح مشاهده می‌شود.

    شنبه عصر مورخ ۱۳/۰۵/۱۴۰۳ محور بندرعباس میناب، کلیپی در فضای مجازی دست به دست شد که گویای آتش سوزی ناشی از برخورد یک خودروی حامل سوخت و یک خودروی دیگر که حامل چندین سرنشین بودند و همگی آنها در آتش سوختند، بود.مسئولین، مراجع قضایی ، نهاد های امنیتی و انتظامی و راهور محترم ، تا کی باید شاهد چنین صحنه ها و حوادث دلخراشی باشیم ؟

    از مدعی العموم نیز انتظار می رود در این زمینه تلاش مضاعف نمایید و تدابیری بیندیشید که این حوادث تقلیل پیدا کند. بارها در جراید، این معضل و موضوع رو با شدت و حدت نشر و بازتاب دادیم و حتی در فضای مجازی نیز مشاهده نمودید. برای رفع این معضل، چه کار مثمر ثمری انجام دادید؟ آیا جان و اموال شهروندان برایتان مهم نیست ؟ تدابیری بیندیشید و این معضل را برطرف کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.