حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تامین بخش زیادی از منابع مالی پرداخت تعهدات، از محل حق بیمه
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۸
    شناسه : 16571
    بازدید 162
    2
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی در سفر به بندرخمیرعنوان کرد دریانیوز// عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان به همراه کارشناسان این اداره‌کل به منظور بررسی مسائل بیمه‌ای به شهرستان بندرخمیر سفر کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان به همراه کارشناسان این اداره‌کل به منظور بررسی مسائل بیمه‌ای به شهرستان بندرخمیر سفر کرد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان به همراه جمعی از کارشناسان این اداره‌کل با حضور در شهرستان بندرخمیر، از شعبه تامین‌اجتماعی و یک کارگاه تولیدی فعال در این شهرستان بازدید کرده و با فرماندار و امام جمعه بندرخمیر دیدار کردند. دیدار با امام جمعه مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان در دیدار با امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش دارد خدمات بیمه‌ای و درمانی مناسبی را به جامعه هدف خود ارائه نماید.

    عباس اکبری افزود: این سازمان برای اقشار مختلف مردم بیمه‌های متفاوتی دارد تا همه بتوانند از این بیمه‌ها استفاده نموده و سابقه‌ای را برای خود ایجاد کنند.اکبری عنوان کرد: بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویی از نمونه بیمه‌هایی است که توسط سازمان تأمین‌اجتماعی برای مخاطبین خود ایجاد نموده‌است.وی اظهارداشت : زنان خانه‌دار می‌توانند با پرداخت حق بیمه مختصری، برای خود سابقه ایجاد نمایند و پس از چند سال بیمه‌پردازی، بازنشسته شده و مستمری دریافت نمایند.

    اکبری اضافه کرد: افراد دانشجو نیز می‌توانند در دوران دانشجویی با پرداخت حق بیمه، دوران دانشجویی را به عنوان سابقه بیمه‌ای خود لحاظ نمایند.وی با اشاره به نقش ائمه جمعه و جماعت در بین مردم خاطرنشان کرد: ائمه جمعه با کلام نافذی که دارند می‌توانند مبلغ خوبی برای آشنایی بیشتر مردم با بیمه تأمین‌اجتماعی باشند تا همه بتوانند از خدمات این سازمان بهره‌مند شوند.امام جمعه بندرخمیر نیز در این دیدار گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی از جمله نهادهایی است مردم زیادی با آن در ارتباط بوده و به مردم خدمات ارائه می‌کند.

    حجت‌الاسلام شعب صالحی بیان کرد: خوشبختانه سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان بندرخمیر فضای بسیار خوبی ایجاد کرده‌است و خدمات مناسبی نیز به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند که جای تقدیر دارد.صالحی عنوان کرد: شهرستان بندرخمیر با دارا بودن معادن، ظرفیت بالای کشاورزی، صنعت گردشگری و … ظرفیت خوبی از نظر اشتغال دارد و نهادهای خدمات‌رسان می‌توانند نقش پررنگی در ارائه خدمت به مردم این شهرستان داشته باشند و سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این حوزه قرار دارد.

    دیدار با فرماندار بندرخمیر

    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در دیدار با فرماندار بندرخمیر با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود بیان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی یک سازمان بزرگی است که نیمی از جمعیت استان هرمزگان را تحت پوشش خود قرار داده‌است و مردم انتظار دارند که خدمات خوبی دریافت کنند.اکبری اظهارداشت: ماهیانه ۷۷هزار میلیارد تومان منابع مالی مورد نیاز برای پرداخت تعهدات بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی می‌باشد که بخش زیادی از این منابع از محل پرداخت حق بیمه از سوی کارگر و کارفرما تامین می‌شود و تاخیر در پرداخت حق بیمه باعث بوجود آمدن مشکلاتی در پرداخت تعهدات می‌شود.

    وی ادامه‌داد: قشر بزرگی از جامعه هدف سازمان تأمین‌اجتماعی را بازنشستگان تشکیل می‌دهند و اولویت سازمان، پرداخت حقوق این قشر از جامعه می‌باشد.اکبری بیان کرد: در دو سال گذشته شاهد رشد بسیار زیادی در جمعیت بیمه‌شده در استان بوده‌ایم و این امر ضریب پشتیبانی استان را بهبود بخشیده است.

    وی عنوان کرد: در بخش درمانی نیز سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان دومین نهاد ارائه‌دهنده خدمات درمانی، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد تا بتواند خدمات خوبی را به جامعه هدف خود ارائه نماید.در ادامه فرماندار شهرستان بندرخمیر سازمان تامین اجتماعی را از نهادهایی دانست که خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌دهند و نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.میرهاشم خواستار با اشاره به تشویق کارفرمایان فعال در امور بیمه کارگران خود عنوان کرد: مسئولان سازمان تامین‌اجتماعی فرهنگ بیمه را در بین مردم ترویج دهند و خدمات قابل ارائه را برای مردم بازگو نمایند تا علاوه بر بیمه شدگان اجباری، سایر افراد با بیمه نمودن اختیاری از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

    وی با اشاره به خدمات خوب تأمین‌اجتماعی در سطح شهرستان خواستار تسریع در احداث درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرستان بندرخمیر شد.نماینده عالی دولت در شهرستان بندرخمیر با اشاره به اینکه سازمان تامین‌اجتماعی به تعداد زیادی از جمعیت استان خدمات ارائه می‌کند با اجرای طرح‌های غیرحضوری علاوه بر افزایش رضایتمندی مخاطبان و ذی‌نفعان در سایر مسائل مهم اجتماعی همچون صرفه‌جویی در وقت و…نقش به سزایی ایفا کرده‌اند.

    قابل‌ذکراست؛ در ادامه، مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان از شعبه این سازمان در شهرستان بازدید و با کارکنان و مراجعه‌کنندگان گفتگو کرد. همچنین بازدید از معدن سنگ گچ این شهرستان و دیدار و تقدیر از مسئولان این معدن و ارائه خدمات مشاوره بیمه‌ای و بررسی مسائل بیمه‌ای توسط مدیرکل، کارشناسان و رئیس شعبه تامین‌اجتماعی بندرخمیر از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان به این شهرستان بوده‌است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.