حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • بهره‌برداری از مجتمع توانبخشی هلال‌احمر هرمزگان
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
    شناسه : 18112
    بازدید 164
    4
    طی روزهای آینده انجام می‌شود دریانیوز// مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان گفت: مجتمع جدید توانبخشی جمعیت هلال‌احمر هرمزگان طی روزهای آینده در بندرعباس افتتاح خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان گفت: مجتمع جدید توانبخشی جمعیت هلال‌احمر هرمزگان طی روزهای آینده در بندرعباس افتتاح خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ مختار سلحشور افزود: این مجتمع با دارا بودن امکانات مختلف از جمله کار درمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی، اروتز و پروتز و … در عرصه‌ای به مساحت پنج هزار و هشتصد مترمربع و زیربنای سه هزار و پانصد مترمربع احداث شده و افتتاح خواهد داشت.

    سلحشور بیان کرد: برای اجرای این پروژه مبلغ ۵۰۱ میلیارد ریال هزینه شده‌است و این مجتمع از نظر مساحت و لوازم، یکی از بهترین مجتمع‌های توانبخشی هلال‌احمر کشور بوده و در استان نیز این مجتمع مجهزترین و بزرگترین می‌باشد.وی به دیگر پروژه‌ای که به زودی در استان افتتاح خواهد شد اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه یکی از خدمات جمعیت هلال‌احمر ارائه خدمات امداد و نجات در جاده‌های کشور می‌باشد، یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در دوراهی فین آماده بهره‌برداری و ارائه خدمت به مردم است و به زودی با حضور رئیس سازمان هلال‌احمر و اعتبار ۴۶میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

    سلحشور اظهارداشت:سالن ورزشی شهدای امدادگر نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که آماده بهره‌برداری بوده و برای این پروژه نیز مبلغ ۱۶۵میلیارد ریال هزینه شده‌است.مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان عنوان کرد: در زمینه امداد و نجات نیز این جمعیت در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با توجه به حوادثی که در سطح استان به وقوع پیوست اقدامات زیادی انجام داد و در زمان بعد از آن نیز با اجرای ۳۰۰مانور امدادی در موضوعات مختلف سعی کرده‌است آمادگی خود را برای زمان حادثه حفظ و ارتقا دهد.

    وی ادامه‌داد: یکی دیگر از اقدامات جمعیت هلال‌احمر، اجرای پویش نذر آب است که در آن با استفاده از ظرفیت خیرین، اقدامات متنوعی از جمله آب‌رسانی، تهیه مخزن و … انجام می‌شود.سلحشور خاطرنشان کرد: هزار و ۴۱۵نفر از افراد نیازمند در استان از خدمات فیزیوتراپی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.این مسئول بیان کرد: ۶۳کاروان سلامت در مناطق مختلف استان به ویژه نقاط محروم مستقر، و خدمات سلامت‌محور را ارائه کرده‌اند و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته‌است. وی گفت: هم‌زمان با فرارسیدن اربعین حسینی، ۱۰نفر از امدادگران استان با پنج خودرو در مرز مستقر شده و به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

    همچنین یک تیم هجده نفره شامل پزشک، پرستار و داوطلبان از استان نیز برای ارائه خدمت به زائران اعزام می‌شوند.سلحشور در پایان به ارسال یک محموله امدادی به غزه در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: در سال گذشته یک محموله امدادی ده هزار تنی از کمک‌های مردمی از طریق اسکله شهید رجایی برای مردم غزه ارسال شد چرا که ساماندهی این کمک‌ها کار بسیار سختی بود و توسط داوطلبان استان ساماندهی و ارسال شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.