حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3237 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بررسی برند تکنو و چند محصول محبوب آن
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۴۶
    شناسه : 15818
    بازدید 1134
    9
    دریانیوز// یکی از برند های معروف در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، برند تکنو می‌باشد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// یکی از برند های معروف در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، برند تکنو می‌باشد، این برند که امروزه در کشور ما دارای محبوبیت بالایی می‌باشد، چند سال است که توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، توجه بسیاری از خریداران لوازم خانه و آشپزخانه را به خود جلب کند. برند تکنو محصولات متفاوت و مدل های مختلف زیادی را از محصولات لوازم خانگی تولید می‌کند که میتوان به انواع چرخ گوشت، پلوپز، بخارشوی، اسپرسو ساز، آب مرکبات گیری، آبمیوه گیری، چای ساز، خردکن، جاروبرقی، اتو بخار، پلوپز و … اشاره کرد.

    در ادامه این مطلب به بررسی سه محصول از برند تکنو میپردازیم که جزو محصولات پر فروش و محبوب این شرکت می‌باشند.

    آبمیوه گیری تکنو

    انواع آبمیوه طبیعی و بدون مواد افزودنی یکی از منابع مهم از ویتامین های ضروری بدن است که نیاز روزانه همه افراد می‌باشد. آبمیوه هایی که در خانه تهیه می‌شوند قطعا دارای ارزش بیشتری نسبت به آبمیوه های بسته بندی شده بازار هستند. به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال تهیه یک محصول برای آبگیری میوه ها در خانه هستند تا بتوانند در هر زمان اقدام به تهیه آبمیوه طبیعی در خانه داشته باشند. از جمله محصولات محبوب و با کیفیت برند تکنو محصولات آبمیوه گیری هستند که جز پر فروش ترین های برند تکنو محسوب می‌شوند. از جمله محبوبیت این محصولات تکنو وجود مدل های مختلف در رنج قیمتی های متفاوت است که دست خریداران را در انتخاب و خرید در هر بازه قیمتی باز گذاشته است. خریدارانی که به دنبال انتخاب یک آبمیوه گیری هستند میتوانند انواع مدل های این برند را با بالا و پایین کردن فاکتور های مختلف برسی و سپس با توجه به بودجه ای که مد نظر دارند، محصول خود را خریداری کنند.

    این آبمیوه گیری ها که در مدل های مختلفی توسط این شرکت تولید و عرضه شده اند دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی هستند که آنها را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند. همچنین قیمت آبمیوه گیری تکنو نیز بستگی زیادی به این ویژگی ها دارد، برای مثال از این ویژگی ها میتوان به سیستم ضد چکه، سوئیچ ایمنی، تنظیمات سرعت، مصرف انرژی، مخزن تفاله، بدنه ظروف مستحکم، پایه ضد لغزش و … اشاره کرد.

    آب مرکبات گیری تکنو

    آب مرکبات گیری تکنو

    از جمله محصولات دیگر شرکت تکنو آب مرکبات گیری است و همانطور که میدانید میتوان به کمک آن آبگیری انواع مرکبات را انجام داد. این محصولات که قیمت پایین تری نسبت به محصولات آبمیوه گیری دارند، قابلیت تهیه انواع آب مرکبات را به صورت پالپ دار و بدون پالپ دارند و همچنین در مدل های بالا این محصولات آب مرکبات را از فیلتر های مخصوص رد کرده و در نهایت آب مرکبات مورد نیاز شما را تهیه می‌کند. این محصولات دارای ویژگی های مختص خود هستند که در بیشتر آب مرکبات گیری ها دیده می‌شود و میتوان به مواردی چون : نوع آن (دستی، برقی، اهرمی، فشاری) توان مصرفی، میزان صدا، حجم مخزن، طراحی ظاهری محصول، قابلیت شستشو در ظرفشویی و … اشاره کرد. همه این ویژگی ها که نام بردیم بر روی قیمت آب مرکبات گیری تاثیر خواهد داشت.

    در مدل های بالای آب مرکبات گیری های تکنو، سری های مختلفی وجود دارد که میتوان برای مرکبات مختلف از آنها استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید این دستگاه ها را دارید میتوانید با مقایسه مدل های مختلف و با توجه به بودجه مد نظر محصول خود را انتخاب و خریداری کنید.

    همزن برقی تکنو

    یکی از محصولات پر کاربرد در خانه که امروزه در آشپرخانه به چشم میخورد، انواع همزن می‌باشد. به طور کلی همزن ها به دسته های برقی، کاسه دار و دستی تقسیم می‌شوند. همزن های کاسه دار معمولا بیشتر در شیرینی پزی ها و قنادی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، همزن های دستی و برقی بیشتر کاربرد خانگی دارند و بیشتر افرادی که به پخت شیرینی و کیک علاقه مند هستند، به دنبال خرید این محصولات می‌باشند. محصولات همزن تکنو دارای بالاترین کیفیت در بازار هستند و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت در ساخت و همینطور به دلیل داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده در سراسر کشور، از محبوبیت بالایی برخوردارند. قیمت همزن برقی تکنو در بازار ایران با توجه به ویژگی های به خصوصی که دارد، نسبت به سایر برند ها پایین تر بوده.

     

    همزن برقی تکنو

    خرید انواع محصولات تکنو از انتخاب سنتر

    این سه محصول که در بالا به آنها اشاره کردیم، جزو محصولات پر فروش و محبوب شرکت تکنو هستند که توانسته با ویژگی ها و قیمت پایینی که دارند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کنند. اگر قصد خرید هر کدام از محصولات بالا و یا محصولات تکنو را دارید میتوانید از طریق سایت اینترنتی انتخاب سنتر اقدام به خرید کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.