حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3268 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بررسی کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
    ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۴۰
    شناسه : 17357
    بازدید 121
    1
    دریانیوز// رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت از کسب نمره 5/63 و نیم توسط این دانشگاه خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت از کسب نمره ۵/۶۳ و نیم توسط این دانشگاه خبر داد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ دکتر جاودان با تاکید بر اهمیت مستندسازی و گزارش به موقع اقدامات انجام شده گفت: در کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشكي، دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت، معاونت غذا و دارو، روابط عمومی، معاونت آموزشی، صندوق رفاه دانشجویی موفق به کسب رتبه یک کشوری شده‌اند که در خور تقدیر است.

    رئیس دانشگاه افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی در این کارنامه رتبه دوم بازرسی دانشگاه رتبه ۳ و پس از آن معاونت های بهداشتی، درمان و توسعه مدیریت و منابع رتبه قابل قبولی کسب نمودند.رئیس دانشگاه در این جلسه خواستار توضیحات عملکردی هر یک از این واحدها و تلاش مضاعف و جهادی در انجام گزارشات به موقع و مستندسازی شد.

    دکتر غلامعلی جاودان در این نشست با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی اطلاع رسانی در خصوص عملکرد دانشگاه و مشارکت تمامی حوزه‌ها در ارائه کارنامه دانشگاه گفت: بخش مهمی از تحقق قوانین جوانی جمعیت به موضوع جلوگیری از ناباروری و زایمان طبیعی مرتبط است.وی ضمن تأکید بر آموزش همگانی در مراکز ارائه خدمات و بیمارستان‌ها، از تمامی حوزه‌ها به خصوص از حوزه معاونت توسعه منابع و معاونت درمان خواستار پیگیری‌های خاص در رابطه با ترغیب همکاران به ازدواج به موقع و زایمان طبیعی شد.

    رئیس دانشگاه این جلسه ضمن اشاره به عملکرد مطلوب مراکز درمان ناباروری سطح یک تا ۳ در سال ۱۴۰۲ در استان هرمزگان در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه گفت: در مجموع در سطح‌های ۱ و ۲ و ۳ ناباروری تعداد ۱۸۸۳ زوج نابارور تحت درمان ناباروری قرار گرفتند که از این تعداد ۲۹۷ مورد IUI و تعداد ۲۵۴ مورد IVF و تعداد ۴۲۸ مورد درمان دارویی دریافت کردند که به نتایج مطلوب حاملگی و زایمان موفق منجر شده است.

    وی همچنین افزود: در این مراکز تعداد ۱۰ هزار و ۲۰۰ ویزیت متخصص و فوق تخصص زنان، اورولوژی و طب سنتی طی مدت یکسال اخیر انجام شده است.مدیر کل بیمه سلامت استان در این جلسه گفت: با ابلاغ پروتکل درمان ناباروری در خصوص تشخیص و درمان ناباروری از سوی وزارت بهداشت، تعداد ۱۵۶۳ زوج نابارور نشان دار شده و از خدمات رایگان بیمه سلامت در درمان ناباروری بهره مند می شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.