حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برترین هتل های تفریحی اروپا از نگاه مجله فوربس
    ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۹
    شناسه : 18546
    بازدید 135
    0

    برترین هتل های تفریحی اروپا از نگاه مجله فوربس سواحل اروپا، گنجینه‌ای از تجربیات فراموش‌نشدنی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. از طعم بی‌نظیر غذاهای محلی در جزایر یونان گرفته تا آرامش وصف‌نشدنی در کنار آب‌های کریستالی کرواسی، و زیبایی خیره‌کننده صخره‌های آهکی پرتغال، این قاره با هزاران کیلومتر خط ساحلی، هر سلیقه‌ای را راضی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    برترین هتل های تفریحی اروپا از نگاه مجله فوربس

    سواحل اروپا، گنجینه‌ای از تجربیات فراموش‌نشدنی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. از طعم بی‌نظیر غذاهای محلی در جزایر یونان گرفته تا آرامش وصف‌نشدنی در کنار آب‌های کریستالی کرواسی، و زیبایی خیره‌کننده صخره‌های آهکی پرتغال، این قاره با هزاران کیلومتر خط ساحلی، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. مجله فوربس در یک بررسی لیستی از برترین هتل‌های تفریحی اروپا در سال ۲۰۲۴ را جمع‌آوری کرده است تا بتوانید بهترین مقصد را برای تعطیلات خود برگزینید. می‌توانید در صفحه تورهای خارجی، هزینه‌های سفر به مقاصد مختلف را ببینید.

    کوستا ناوارینو: بهشتی ساحلی در دل پلوپونز

    کوستا ناوارینو (Costa Navarino)، در فاصله حدود سه ساعتی آتن، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تفریحی برای علاقه‌مندان به گلف و استراحتگاه‌های ساحلی بدل شده است. ماندارین اورینتال مجلل با الهام از طبیعت، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای مهمانان رقم می‌زند.

    ۹۹ سوئیت و ویلا خصوصی با استخر اختصاصی، همگی با چشم‌اندازی بی‌نظیر به خلیج آرام، در دل طبیعت سرسبز این مجموعه جای گرفته‌اند. طراحی مدرن و مینیمال هتل، با جزئیات ظریفی از صنایع دستی سنتی منطقه مسینا، تلفیقی بی‌نظیر از گذشته و آینده را به نمایش می‌گذارد. اگر به‌دنبال آرامش و تجربه‌ای متفاوت از جزایر شلوغ یونان هستید، ماندارین اورینتال، کوستا ناوارینو، گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست.

    هتل بلویو دوبروونیک: نگینی در دل ساحل دالماسی

    هتل بلویو دوبروونیک (Bellevue Dubrovnik) یکی از زیباترین هتل‌های تفریحی، با موقعیتی بی‌نظیر بر فراز صخره‌های ساحل دالماسی (Dalmatian)، چشم‌اندازی خیره‌کننده به دریای آدریاتیک و شهر تاریخی دوبروونیک ارائه می‌دهد. از هر یک از بالکن‌های رو به دریا، می‌توانید شاهد زیبایی‌های طبیعی کرواسی باشید و حتی گاهی، شجاعان محلی را ببینید که از این ارتفاع به دل آب می‌جهند.

    اگرچه دوبروونیک بیشتر به ساحل‌های صخره‌ای‌اش شهرت دارد، هتل بلویو به مهمانان خود این امکان را می‌دهد تا از ساحل سنگ‌ریزه‌ای اختصاصی لذت ببرند و آرامش را در آب‌های زلال تجربه کنند. در ساحل عمومی نیز می‌توانید از شور و نشاط محیط لذت ببرید یا در بخش خصوصی ساحل، روی صندلی آفتاب‌گیر دراز بکشید و به تماشای دریا بنشینید.

    شهر قدیمی دوبروونیک با ساختمان‌های تاریخی و کوچه‌های سنگ‌فرش شده، تنها ده دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد. برای صرف غذایی لذیذ، رستوران میشلین استار Vapor را از دست ندهید که با تراسی رو به دریا، ماهی‌های تازه را به شما پیشنهاد می‌دهد. پس از یک روز پرماجرا در شهر یا ساحل، می‌توانید در اسپای هتل به آرامش برسید. استخر آب شیرین سرپوشیده، سونا، حمام بخار و انواع ماساژها، خستگی سفر را از تنتان بیرون خواهند کرد.

    کارلتون کن: نگینی درخشان ریویرا

    کارلتون کن (Carlton Cannes) که بیش از یک قرن است میزبانی چهره‌های مشهور را بر عهده دارد، همچنان به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تفریحی لا کروازت (La Croisette) می‌درخشد. پس از بازسازی گسترده، این بنای تاریخی در سال ۲۰۲۳ با شکوهی دوباره به روی مهمانان گشوده شد. طراحان داخلی با دقت تمام، المان‌های کلاسیک و مدرن را در هم آمیخته‌اند تا فضایی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را خلق کنند.

    در این هتل مجلل، ۳۳۲ اتاق و ۳۷ سوئیت لوکس وجود دارد که بسیاری از آن‌ها چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریای مدیترانه دارند. علاقه‌مندان به سینما می‌توانند سوئیت آلفرد هیچکاک را رزرو کنند؛ جایی که صحنه مشهوری از فیلم «گرفتن دزد» فیلمبرداری شد. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هتل، مجتمع سلامتی «The C Club» است که با وسعتی نزدیک به ۱۰۰۰ متر مربع، امکانات متنوعی از جمله یک حلقه بوکس حرفه‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

    نسخه بدروم: بهشتی ساحلی در قلب ریویرای ترکیه

    بدروم، قلب تپنده ریویرای ترکیه، سال‌هاست که مقصدی محبوب برای ثروتمندان بوده است. با ساحل‌های شنی، آب‌های نیلگون و کلوپ‌های شبانه لوکس، این شهر ساحلی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

    این هتل ساحلی با باشگاه اختصاصی، ساحل ماسه‌ای، اسکله خصوصی با کاباناهای لوکس، دو بار، یک کلوپ شبانه، چندین رستوران و مهمانی‌های هفتگی، تمام آنچه که برای یک تعطیلات رویایی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به‌دنبال یک تعطیلات لوکس و پر از هیجان در ترکیه هستید، نسخه بدروم از بهترین هتل‌های تفریحی خواهد بود.

    وردورا، بهشتی در دل سیسیل

    هتل وردورا (Verdura)، یکی از زیباترین اقامتگاه‌های زنجیره هتل‌های روکو فورته (Rocco Forte)، در ساحل جنوب غربی سیسیل واقع شده است. این هتل لوکس که با طبیعت بکر مدیترانه احاطه شده، یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های تفریحی برای علاقه‌مندان به گلف محسوب می‌شود.

    با یکی از بهترین زمین‌های گلف ایتالیا، وردورا بهشتی برای علاقه‌مندان به این ورزش است. اما حتی اگر به بازی گلف علاقه نداشته باشید، می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این هتل لذت ببرید. پیاده‌روی در باغ‌های سرسبز، شنا در استخرهای روباز، استراحت در اسپا و قدم‌زدن در ساحل اختصاصی از جمله فعالیت‌هایی است که می‌توانید در وردورا تجربه کنید. هزینه‌های سفر به ایتالیا را می‌توانید در صفحه تورهای اروپا ببینید.

    ماربلا، بهشتی برای تمام فصول

    باشگاه ماربلا (Marbella Club)، نگینی درخشان در ساحل آفتابی ماربلا، از سال ۱۹۵۴ پذیرای گردشگران و چهره‌های مشهور بوده است. این هتل لوکس که با الهام از معماری اندلسی ساخته شد، امروزه به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های تفریحی در جنوب اسپانیا محسوب می‌شود.

    با فضایی بالغ بر ۵۴۰۰۰ فوت مربع، باشگاه کودکان ماربلا یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین باشگاه‌های کودکان در اروپا است. برنامه‌های متنوع و جذاب این باشگاه، از کلاس‌های آشپزی و سفالگری گرفته تا گشت‌های دریایی و آموزش عطرسازی، لحظات شاد و آموزنده‌ای را برای کودکان ۴ تا ۱۴ سال فراهم می‌کند.

    درحالی‌که کودکان مشغول بازی و یادگیری هستند، بزرگسالان نیز می‌توانند از امکانات متنوع هتل بهره‌مند شوند. از جمله این امکانات می‌توان به اسپای لوکس، ساحل اختصاصی، استخرهای زیبا، رستوران‌های متنوع و باغ‌های سرسبز اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.