حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • با خرید بلیط آکواریوم دبی مال، از تماشای دنیای زیر آب لذت ببرید
    ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
    شناسه : 16605
    بازدید 1162
    4
    در قلب شهر دبی، دنیایی زیر آب منتظر کشف شدن است. آکواریوم دبی مال، با بیش از 33 هزار موجود دریایی، دروازه‌ای به سوی اعماق اقیانوس را می‌گشاید و سفری هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز//در قلب شهر دبی، دنیایی زیر آب منتظر کشف شدن است. آکواریوم دبی مال، با بیش از ۳۳ هزار موجود دریایی، دروازه‌ای به سوی اعماق اقیانوس را می‌گشاید و سفری هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زند. با خرید بلیط این آکواریوم عظیم، به تماشای شگفتی‌های خلقت در زیر آب می‌پردازید و با گونه‌های مختلف ماهی‌ها، کوسه‌ها، سفره ماهی‌ها، اسب‌های دریایی و مرجان‌های رنگارنگ آشنا می‌شوید. گویی در اعماق اقیانوس غوطه‌ور شده‌اید و دنیایی اسرارآمیز و پر رمز و راز را کشف می‌کنید.

    این مقدمه فقط چکیده‌ای از تجربه ی شگفت‌انگیزی است که در انتظار شماست. در ادامه این مقاله، با جزئیات بیشتری به معرفی آکواریوم دبی، جاذبه‌های آن و اطلاعات مربوط به بلیط‌ها می‌پردازیم. همراه ما باشید تا سفری به دنیای زیر آب دبی مال داشته باشیم.

    دبی مال: میزبان بزرگترین آکواریوم دنیا

    آکواریوم دبی مال، که بخشی از یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های جذب گردشگر در دبی به حساب می‌آید، در سال ۲۰۰۸، پس از دو سال تلاش بی‌وقفه، به روی عموم گشوده شد. مدیران گردشگری دبی برای ساخت این شاهکار معماری، از شرکت استرالیایی مشهور “پدل تروپ” (Peddle Thorp) که در ساخت بناهای بزرگ و پیچیده تخصص دارد، کمک گرفتند. شرکت اماراتی “امار اینترتینمنت” (Emaar Entertainment) نیز مسئولیت مدیریت پروژه را بر عهده داشت. کارشناسان این شرکت‌ها پس از بررسی‌های دقیق، بهترین نقطه برای ساخت این آکواریوم را در همسایگی برج خلیفه و دبی مال، یعنی پرجاذبه‌ترین منطقه دبی، انتخاب کردند.

    نگهداری از موجودات آب شور، به ویژه آبزیان رنگارنگ و چشم‌نواز مانند عروس‌های دریایی و دلقک ماهی‌ها، کار آسانی نیست. به همین دلیل، کارشناسان آکواریوم دبی با فراهم کردن شرایطی ایده‌آل، محیطی امن و مناسب برای زندگی بیش از ۱۴۰ گونه از دیدنی‌ترین آبزیان اقیانوس را مهیا کرده‌اند. در این آکواریوم، شما می‌توانید شاهد گونه‌های مختلفی از ماهی‌ها، کوسه‌ها، سفره ماهی‌ها، اسب‌های دریایی، مرجان‌های رنگارنگ و … باشید. گویی در اعماق اقیانوس غوطه‌ور شده‌اید و دنیایی اسرارآمیز و پر رمز و راز را کشف می‌کنید.

    بازدید از این آکواریوم منحصر به فرد، تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی است که نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. در ادامه این مطلب، با جزئیات بیشتری به معرفی آکواریوم خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا سفری به دنیای زیر آب دبی مال داشته باشیم.

    معرفی تفریحات آکواریوم دبی مال

    آکواریوم دبی، با ارائه ی طیف وسیعی از برنامه‌ها و فعالیت‌های هیجان‌انگیز، به شما فرصتی منحصر به فرد برای کشف دنیای زیر آب و موجودات شگفت‌انگیز آن می‌دهد.

    غواصی در کنار کوسه‌ها:

    تصور کنید در کنار غواصان باتجربه، به اعماق مخزن می‌روید و با کوسه‌های وحشی رو در رو می‌شوید! بله، در آکواریوم دبی مال این رویا به حقیقت می‌پیوندد.

    قدم زدن با کلاه مخصوص در کنار کوسه‌ها:

    با کلاه مخصوص تنفس زیر آب، در کنار یکی از درنده‌ترین شکارچیان جهان در مخزن قدم بزنید و هیجان این تجربه ی منحصر به فرد را تا ابد در خاطرتان ثبت کنید.

    غواصی اسکوبا و تخصصی:

    فرصتی عالی برای دریافت مدرک غواصی در این آکواریوم شگفت‌انگیز و یا ارتقای سطح غواصی خود با بسته‌های غواصی تخصصی، عکاسی زیر آب، غذا دادن به کوسه‌ها و …

    دیدار با موجودات خاص:

    با کروکودیل غول‌پیکر ۷۵۰ کیلویی که ۴۰ سال سن دارد، سمورهای آبی پنجه کوچک بامزه و دوست‌داشتنی، پنگوئن‌های جنتو در زیستگاه یخی آن‌ها، و از نزدیک با آنها آشنا شوید و یا حتی با دست خود به سفره ماهی‌ها غذا بدهید.

    برنامه‌های جذاب:

    تماشای غذا دادن به کوسه‌ها، سفره ماهی‌ها، کروکودیل‌ها، سمورهای آبی، پنگوئن‌ها و پیراناها در زمان‌های مشخص، نمایش‌های آموزشی توسط مربیان مجرب در مورد موجودات مختلف آکواریوم و آشنایی با “حیوانات شب امارات” و موجودات بومی شب‌زی امارات متحده عربی، تنها بخشی از برنامه‌های جذاب و متنوع این آکواریوم هستند.

    آکواریوم دبی مال، فراتر از یک آکواریوم معمولی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از دنیای زیر آب را برای شما رقم خواهد زد.

    قیمت بلیط آکواریوم دبی مال چقدر است؟

    قیمت بلیط آکواریوم دبی به نوع بلیط و تجربه ای که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. در اینجا خلاصه‌ای از قیمت بلیط‌ها آورده شده است.

    قیمت بلیط بزرگسالان برای آکواریوم + باغ وحش: شروع قیمت از ۱۳۵ درهم
    قیمت بلیط کودکان برای آکواریوم + باغ وحش: شروع قیمت از ۱۳۰ درهم
    قیمت بلیط بزرگسالان برای آکواریوم + باغ وحش + غار پنگوئن: شروع قیمت از ۱۷۶ درهم
    قیمت بلیط کودکان برای آکواریوم + باغ وحش + غار پنگوئن: شروع قیمت از ۱۷۱ درهم

    *نکات:

    هزینه بلیط برای کودکان زیر ۲ سال رایگان است.
    کودکان ۲ الی ۱۰ سال نیاز به تهیه بلیط کودک دارند.
    قیمت های درج شده مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۳ می‌باشد.

    سفری به اعماق اقیانوس در قلب دبی مال

    آکواریوم دبی مال، با بیش از ۳۳ هزار موجود دریایی، در دو طبقه همکف و دوم دبی مال واقع شده است. این موقعیت مکانی عالی، دسترسی به این آکواریوم را برای بازدیدکنندگان آسان می‌کند.

    آکواریوم دبی در:

    فاصله ۱٫۳ کیلومتری مرکز شهر دبی
    فاصله ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد.

    با ورود به دبی مال، درب ورودی آکواریوم دبی شما را به سفری هیجان‌انگیز در دنیای زیر آب دعوت می‌کند. در این سفر، نه تنها شاهد حرکات شگفت‌انگیز کوسه‌های شنی خواهید بود، بلکه می‌توانید در اعماق اقیانوس غرق شوید و از تماشای تنوع بی‌نظیر موجودات دریایی لذت ببرید.

    اطلاعات کامل برای بازدید از آکواریوم دبی مال:

    آدرس: Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates
    تلفن: ۹۷۱۸۰۰۳۸۲۲۴۶۲۵۵+
    وب سایت: thedubaiaquarium.com
    ساعت کاری: (دوشنبه تا جمعه ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰) (شنبه و یکشنبه: ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰)

    چگونه به دبی مال و آکواریوم دبی مال برویم؟

    سفر به دنیای زیر آب در آکواریوم دبی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است که برای رسیدن به آن، راه‌های مختلفی پیش روی شماست.

    با مترو:

    به ایستگاه برج خلیفه بروید.
    از مترو پیاده شده و با استفاده از اتوبوس رایگان شماره ۲۵ یا با کمی پیاده‌روی بر روی پل، به راحتی به دبی مال و آکواریوم دبی خواهید رسید.

    با اتوبوس:

    اگر در محله دیره هستید، سوار اتوبوس شماره ۲۷ شوید که هر ۱۵ دقیقه یکبار حرکت می‌کند.
    اتوبوس‌های شماره ۲۸، ۲۹، ۵۰، ۸۱، F13 و X22 نیز از نقاط مختلف شهر دبی به سمت آکواریوم دبی حرکت می‌کنند.

    با تاکسی:

    می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های آنلاین مانند کریم، اوبر یا کیوی تاکسی به راحتی به دبی مال بروید.
    همچنین تاکسی‌های معمولی در خیابان شیخ زاید نیز در دسترس شما هستند.

    نکات:

    ساعات کار مترو و اتوبوس را قبل از سفر بررسی کنید.
    در صورت تمایل به استفاده از تاکسی، می‌توانید از اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی آنلاین استفاده کنید که معمولاً کرایه ی کمتری نسبت به تاکسی‌های معمولی دارند.
    اگر با خودروی شخصی به دبی مال می‌روید، می‌توانید از پارکینگ طبقاتی آن با پرداخت هزینه استفاده کنید.
    با انتخاب هر کدام از این راه‌ها، به آسانی می‌توانید به آکواریوم دبی مال برسید و سفری به یادماندنی در دنیای زیر آب را تجربه کنید.

    آکواریوم دبی مال: سفر به اعماقی ناشناخته

    گشتی در دنیای زیر آب، در میان رنگ‌ها و موجودات شگفت‌انگیز، تجربه‌ای بی‌نظیر بود که در آکواریوم دبی مال آن را به واقعیت تبدیل کردید. سفری که از میان تونل‌ها و مخازن عظیم، شما را به اعماق اقیانوس برد و با رازهای آن آشنا کرد. دیدار از کوسه‌های غول‌پیکر، سفره‌ماهی‌های رنگارنگ، اسب‌های دریایی ظریف و مرجان‌های دیدنی، تنها بخشی از زیبایی‌های این آکواریوم بود. غواصی در کنار کوسه‌ها، قدم زدن با کلاه مخصوص در میان آن‌ها و یا غذا دادن به سفره‌ماهی‌ها، تجرباتی هیجان‌انگیز بودند که خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن شما به یادگار گذاشتند.

    آکواریوم دبی، فراتر از یک آکواریوم معمولی، دریچه‌ای به سوی دنیای زیر آب و گامی در جهت حفظ و احترام به این گنجینه ی طبیعی بود. امیدواریم این سفر مجازی به دنیای زیر آب، برای شما جذاب و آموزنده بوده باشد. اگر قصد سفر به دبی را دارید، بازدید از این آکواریوم منحصر به فرد را به هیچ عنوان از دست ندهید. سفری که نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

    منبع

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.