حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3648 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • انتقاد شدید عضو شورای شهر بندرعباس از دانشگاه هرمزگان
    ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
    شناسه : 19710
    بازدید 169
    2

    دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد در نطق پیش از دستور یکصد و چهلمین جلسه علنی شورا، با اشاره به طرح سوال از شهردار گفت: هفته گذشته تعدادی سوال برای پرسش از شهردار طرح كرده ايم و درخواست داریم شهردار برای پاسخ به آن‌ها و یافتن راهکار در صحن شورا حضور یابد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ […]

    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یعقوب دبیری نژاد در نطق پیش از دستور یکصد و چهلمین جلسه علنی شورا، با اشاره به طرح سوال از شهردار گفت: هفته گذشته تعدادی سوال برای پرسش از شهردار طرح كرده ايم و درخواست داریم شهردار برای پاسخ به آن‌ها و یافتن راهکار در صحن شورا حضور یابد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: طرح سوال وظیفه اعضای شورا و یکی از راه‌های مطرح کردن مطالبات شورا است، طرح سوال به منزله مخالفت با مجموعه شهرداری و یا عملکرد مدیران نیست، برای روشن شدن و بررسی اجمالی موضوع با حضور شهردار است تا جواب و راهکار پیدا کنیم. البته شنيده ام كه برخي همكاران هم قصد طرح سوال دارند كه اميدوارم نيت همكاران نيز خير باشد و واقعا بدنبال شفافيت و رفع مشكل باشند.

    وی افزود: دانشگاه هرمزگان از حق شهروندان بندرعباس برای دانشجویان خود استفاده می‌کند. عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل ترافیک شورای شهر بندرعباس با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و انتقاد از ریاست و هیأت امنای دانشگاه هرمزگان، اضافه کرد : ریاست دانشگاه بواسطه نفوذی که دارد، شهرداري را از طريق دستگاه هاي بالادستي مجبور مي كند تا اتوبوس‌هایی که حق شهروندان است از خدمات عمومي خارج و برای جابه‌جایی دانشجویان در خارج از محدوده شهر و بر خلاف قوانين استفاده گردد.

    وی ادامه داد: درواقع به زور شهرداری را وادار کرده تا خارج از حیطه قانونی ۱۰ دستگاه اتوبوس را برای جابه‌جایی دانشجویان تخصیص دهد‌، این اتوبوس‌ها می‌تواند داخل شهر باشد تا دانش‌آموزان و مردم از آن استفاده کنند، باید این حق اجحاف شده مردم بندرعباس را به آنان بازگردانیم، دانشگاه هرمزگان ملی است و باید از اعتبار ملی برای آن هزینه شود، اگر هم نیاز به اتوبوس دارند مانند دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند از اتوبوس‌های ملکی خود استفاده کنند.

    دبیری نژاد افزود: در تمام كشور به غیر از زنجان که آن هم اتوبوس‌های شهرداری را اجاره کرده در هیچ کجای ایران نمی‌بینیم که از اتوبوس‌های شهرداری بصورت اختصاصي و بدون قرارداد برای حمل و نقل دانشجویان استفاده کنند، اگر هم این دانشگاه می‌خواهد در شورای تامین موضوع را مطرح کند، به جای آن در تهران حق خود را مطالبه کند و براي خريد اتوبوس ملكي اعتبار بگیرد.

    عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با گلایه از عدم همراهی مسئولین ورزشی استان از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: موقع شعار دادن همه فعالين و دلسوزان فوتبال به صف مي شوند و شعار مي دهند كه تيم فوتبال شهرداري برند فوتبال هرمزگان است، اما زمان حمايت از تيم حتي از كمترين همكاري با اين تيم دريغ مي كنند.

    اگر قرار است دست اندركاران حوزه ورزش و فوتبال استان اين تيم را همراهي نكنند شفاف اعلام كنند تا ماهم تكليفمان را بدانيم و عطاي تيم داري را به لقايش ببخشيم تا لااقل شرمنده مردم و بيت المال نباشيم. دبیری نژاد با گلایه از عدم حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عنوان کرد: درحال حاضر علی‌رغم نظرات موافق و مخالف، هر یازده عضو شورا از تیم پشتیبانی می‌کنند و به نتيجه گرفتن تيم اميدواريم، اما متاسفانه نگاه ها به تيم شهرداري بيشتر نگاه مالي است و نه حفظ آبروي ورزش و فوتبال شهر.

    رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر بندرعباس در ادامه درباره وضعیت بهداشت و درمان تصریح کرد : علی‌رغم انتقاداتی که به بیمارستان خلیج فارس شده، همچنان شاهد وضعيت اسفبار مديريت در اين بيمارستان هستيم و بار ضعف‌ها و کم‌کاری‌های آن به دوش بیمارستان شهید محمدی است.

    دبیری نژاد ادامه داد: خوشبختانه با وجود همه شلوغي و كمبودها در بیمارستان شهید محمدی رضایت هفتاد تا هشتاد درصدی مراجعین را شاهد بوده ايم كه در سايه دلسوزي مديريت و كادر درمان اين بيمارستان محقق شده بود. وی عنوان کرد: اما در اوج بی تدبیری و نامدیریتی شاهدیم مدیر ان بیمارستان را شبانه عزل می‌کنند، چرا که شاید می‌توانست یکی از گزینه ی ریاست دانشگاه علوم پزشکی باشد، برخی افراد به پست و میز مدیریتی چسبیده‌اند و تا وقتی این شرایط باشد، بهبود وضعیت بهداشت و درمان براي هرمزگان رويا خواهد بود و مردم همچنان بايد آواره يزد و شيراز و تهران باشند.

    متاسفم كه مزد تلاش مديريت بيمارستان شهيد محمدي را با عزل دادند تا نتواند براي ارتقا در سيستم بيمار دانشگاه علوم پزشكي رشد نمايد و خطري براي ميز و صندلي كسي شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.