حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3223 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • امروز، آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری
    ۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۱۷
    شناسه : 16919
    بازدید 140
    2
    دریانیوز// امروز چهارشنبه آخرین روز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و از فردا تبلیغات ممنوع می باشد و از صبح جمعه هشتم تیرماه تا شب هم انتخابات برگزار می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// امروز چهارشنبه آخرین روز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و از فردا تبلیغات ممنوع می باشد و از صبح جمعه هشتم تیرماه تا شب هم انتخابات برگزار می شود.

    با شهادت مظلومانه آیت ا… سیدابراهیم رئیسی و همراهان شان ، انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار می شود و کاندیداهای ریاست جمهوری در دو هفته اخیر تبلیغات زیادی را داشتند و برنامه ها و کارنامه های شان را ارائه دادند و حال نوبت مردم است تا با مشارکت حداکثری به کاندیدای اصلح رای دهند تا بتواند مدیریت اجرایی کشور را برعهده بگیرد‌.

    رئیس جمهور شهیدمان در این مدتی که خدمات‌رسانی به مردم را علی رغم کارشکنی ها و بداخلاقی های برخی ها ،با جان و دل انجام دادند و براساس آمارهای رسمی در هر ۱۹ روز بطور متوسط در سال گذشته سفرهای استانی داشتند و خودشان از نزدیک به مناطق شهری و روستایی رفتند و مشکلات و درخواست های مردم را از نزدیک دیدند و شنیدند و برخی اقدامات شان باعث بازشدن گره های مشکلات مردم بعد از چند دهه شد و مردم نسبت به گذشته در حوزه های مختلف امیدوارتر شدند.

    در بندرعباس اتفاقا چند شب پیش که در محله قدیمی خواجه عطاء بودم، برخی از اهالی می گفتند مشکل صدور سند املاک‌ شان که به بهانه قرار گرفتن خانه ها در حریم ۶۰متری بعد از چند دهه پیگیری لاینحل مانده بود ، در دولت سیزدهم برطرف شد . همچنین بعد از گذشت بیش از دو دهه ، در این دولت به صیادان مجوز صید دادند و ممنوعیت صدور مجوز صید با حمایت رئیس جمهور شهیدمان و استاندار جهادی، پرتلاش و مخلص هرمزگان برطرف شد .

    در حوزه های مختلف خدمات دولت سیزدهم غیرقابل کتمان است و فقط نقطه ضعف این دولت در بیان عملکردشان بود که رهبر معظم انقلاب نیز سال گذشته و در هفته دولت به این موضوع اشاره داشتند. این نگفتن ها از عملکردها باعث شد دشمنان و معاندین بگونه ای وانمود کنند که دولت اقدامات موثری ندارد.

    البته بعد از شهادت رئیس جمهور رئیسی، همگان به خدمات این خادم الرضا(ع) و خدمتگزار واقعی مردم اذعان کردند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند : بعد از فقدان این عزیز دیدم تقریبا همه روزنامه‌ها و مطبوعات و در فضای مجازی و اشخاص گوناگون از جریان های مختلف از او حرف می زنند و تمجید می کنند ؛دلم برای رئیسی سوخت؛ در زمان حیات او آنها حاضر نبودند یک کلام از این حرف ها را بزنند.

    حال که انتخابات برای چهاردهمین دولت قرار است برگزار شود، مردم بایستی کسی را انتخاب کنند که ادامه دهنده مسیر سیدالشهدای خدمت آیت ا…رئیسی باشد که انشاءا… به مرور زمان بخش زیادی از مشکلات مردم برطرف شود و از مردم انتظار می رود رئیس جمهور انقلابی و جهادی را انتخاب کنند تا باری دیگر از انتخاب شان پشیمان نشوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.