حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۱ آذر , ۱۴۰۳ Sunday, 1 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3958 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 127×
  • تقویم شمسی

    آذر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • اقتصاد دریامحور، مهمترین محور اقدامات بانک ملی در هرمزگان
    ۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ۴:۲۵
    شناسه : 22059
    بازدید 126
    0
    مدیرعامل بانک ملی در سفر به هرمزگان تاکید کرد دریانیوز// ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان در برنامه‌های مختلفی از جمله ادای احترام به شهدا، بازدید از طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با نمایندگان و حضور در جمع فعالان اقتصادی استان شرکت نمود.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان در برنامه‌های مختلفی از جمله ادای احترام به شهدا، بازدید از طرح ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با نمایندگان و حضور در جمع فعالان اقتصادی استان شرکت نمود.

    ادای احترام به مقام شامخ شهیدان شهر بندرعباس
    ابوالفضل نجارزاده با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کرد.، دکتر نجارزاده همزمان با هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به همراه اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد این بانک با حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس بر سر مزار شهدای این شهر حاضر شد و با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.ابوالفضل نجارزاده به همراه مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن زیارت مزار و قرائت فاتحه برای شهدا، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.دکتر نجارزاده همچنین بر سر مزار سردار شهید دفاع مقدس علی رضا آرمات و محمد آبسواران شهید ابراهیم احترامی نیز حاضر و یاد و خاطره رشادت های آن شهیدان والامقام را گرامی داشت.

    حمایت از تولید و توسعه کشور دو راهبرد اصلی بانک ملی ایران
    مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان از طرح تصفیه فاضلاب پسماند شهر بندرعباس و تامین آب مورد نیاز صنایع استان بازدید کرد.دکتر نجارزاده در جریان حضور و دیدار با شهروز شجاعی مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس به تشریح خدمات و توانمندی‌های بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک به توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در زیرساخت‌های کشور، بهبود و تقویت تولید و ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی در کشور نگاه راهبردی و حمایتی دارد و در این راستا بانک ملی ایران آمادگی دارد متناسب با نیاز ‏این مجموعه‌ خدمات کارآمد مالی و بانکی را طراحی و ارائه نماید.وی با بیان این‌که این طرح با گذشت مدت‌ها توقف امروز با حمایت‌ها و مشارکت همه‌جانبه و گسترده بانک ملی ایران در حال ساخت و تکمیل شدن است، ادامه داد: بانک مصمم است با ارائه بسته‌های خدماتی متنوع و راه‌حل‌های مالی منطبق با نیاز پروژه‌های توسعه محور این مجموعه، نقش خود را در کمک به توسعه کشور و پیشبرد طرح‌های عمرانی و زیرساخت‌های شهر بندرعباس به خوبی ایفا کند تا مردم شهر از منفعت آن بهره‌مند شوند.

    در این دیدار، دکتر نجارزاده تأکید کرد: بانک ملی ایران از همه توان و ظرفیت موجود خود برای کمک به بخش توسعه استان هرمزگان و به‌ویژه تکمیل پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بندرعباس استفاده می‌کند. وی همچنین افزود: نگاه بانک ملی ایران به بخش تولید و اشتغال، نگاهی حمایتی است و در این راستا تلاش می‌کند تا سیاست‌های اعتباری خود را به‌سوی حمایت از خلق ارزش و تکمیل و توسعه طرح‌های روبنایی و زیربنایی کشور هدایت کند.مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید و در پایان سخنان خود ضمن اشاره به رویکرد جدید بانک خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی بزرگ مستقر در هرمزگان از ظرفیت بسیار زیادی به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای و صادراتی برخوردار هستند و بانک ملی ایران تا حصول نتیجه آن‌ها را حمایت خواهد کرد.شهروز شجاعی مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این شرکت، چند خواسته خود از مدیرعامل بانک ملی ایران را مطرح و در ادامه بر لزوم تقویت همکاری با بانک ملی ایران تأکید کرد.

    بازدید از چند شعبه در بندرعباس
    مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان با حضور در شعبه گمرک از نزدیک در جریان فعالیت های این واحد قرار گرفت و با بازدید از بخش های مختلف این شعبه با کارکنان آن دیدار و گفت وگو کرد.نجارزاده در این بازدید ضمن ارائه رهنمودهای لازم، به بیان مسائل و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد و هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.وی در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد. مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر توجه به نیاز مشتریان ، جذب منابع ارزان‌ قیمت، توسعه درآمدهای مشاع و غیر مشاع و افزایش صدور ضمانت ‌نامه را از جمله اولویت‌های اجرایی و برنامه‌های عملکردی بانک برشمرد.

    صنعت بانکرینگ کشور توسعه می یابد
    مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان به همراه دیگر مدیران ارشد این بانک از بخش های مختلف شرکت «بناگستر کرانه» بازدید کرد.دکتر نجارزاده در جهت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک با حضور در شرکت «بناگستر کرانه» از تأسیسات و بخش های مختلف این شرکت دیدن کرد و با مدیرعامل این مجموعه‌ بزرگ به گفت ‌وگو نشست. وی در این دیدار به تشریح ظرفیت ها و قابلیت های بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک ملی ایران بانک همه مردم ایران است و آمادگی دارد متناسب با نیاز ‏این مجموعه‌ خدمات مالی و بانکی را طراحی و ارائه نماید.

    وی با بیان این که بانک ملی ایران با تمام توان تلاش می کند در تمامی سطوح در کنار مشتریان خود باشد، افزود: تلاش داریم تا با ارائه خدمات متنوع در پروژه‌های توسعه محور این مجموعه نقش خود را در کمک به پیشبرد صنعت نفت کشور به خوبی ایفا کنیم.مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به خدمات ارزی چشمگیر و قابل توجه بانک ملی ایران در داخل و به ویژه در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: با دارا بودن بانک و واحدهای سابسیدری، بانک ملی ایران می تواند بخشی از نیازهای ارزی این شرکت را تامین کند.وی مشارکت و سرمایه گذاری در بخش های مختلف طرح های زیربنایی و روبنایی کشور را از مهمترین و محوری ترین اقدامات بانک ملی ایران دانست و افزود: امروز بانک‌ ملی ایران در زمینه ارائه خدمات مالی به سرعت ظرفیت‌های خوبی را به وجود آورده است و می تواند با این ظرفیت و خدمات در کنار این مجموعه باشد.

    دیدار با نماینده ولی فقیه استان هرمزگان
    رئیس شورای هماهنگی بانک های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران که به همراه مسئولان ارشد این بانک به استان هرمزگان سفر کرده است مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس قرار گرفت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.دکترابوالفضل نجارزاده به منظور ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات دهی بانک به آحاد مردم و فعالیت های گسترده برای اجرای برنامه های دولت و همچنین تبیین برنامه ها و شرایط نظام بانکی و کسب رهنمود در دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده حاضر شد و با وی گفت و گو کرد.وی با تشریح این که بانک ملی ایران با حدود یک قرن قدمت و خدمت هم اکنون بیش از ۵۲ میلیون مشتری و دارای شبکه وسیع خدمات دهی با حدود ۳ هزار شعبه در اقصی نقاط کشور است، تصریح کرد: این بانک تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه و دولت بکار می برد و در سال گذشته عملکرد مناسبی در بخش تسهیلات خرد داشته است.

    نجارزاده در ادامه اضافه کرد: بانک در فعالیت های مالی خود به دنبال کسب سود نیست ولی تلاش دارد تا منابع در اختیار خود را صرف مناطق محروم و توسعه طرح های زیربنایی و عمرانی دولت کند.نجارزاده با بیان این که این استان در حوزه‌ صنعت، پتاسیل و ظرفیت بالایی در کشور دارد گفت: بانک ملی ایران با ارائه بسته های اعتباری و تولید محصولی ویژه برای تامین و رفع نیاز مالی تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان برای تولید محصول ، علاقه بسیاری در جهت افزایش تعاملات و فعالیت های اقتصادی در استان هرمزگان دارد. وی با بیان این که بانک ملی ایران از زمان تاسیس تاکنون در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قدم های سازنده و مطلوبی در توسعه کشور برداشته است، افزود: راهسازی، سدسازی، مدرسه سازی، ساخت بیمارستان، احداث مجموعه های ورزشی و …. بخشی از اقدامات و فعالیت های بانک در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی و توسعه زیرساخت ها و طرح های عمرانی کشور است.

    وی با بیان اینکه بانک ملی ایران در پرداخت وام های قرض الحسنه و تسهیلات خرد نقش و سهم مهم و بالایی در شبکه بانکی دارد، گفت: در سال گذشته بانک ملی ایران عملکرد ۱۰۰ درصدی در ارائه پرداخت تسهیلات تکلیفی داشته است.مدیرعامل بانک ملی ایران در بخش دیگری از این دیدار افزود: رسالت و وظیفه اصلی بانک ملی ایران خدمت رسانی به آحاد جامعه است و در سال های اخیر این بانک با ارائه خدمات مالی متنوع و اجرای مسئولیت های اجتماعی در راستای حل مشکلات مالی و گره گشایی از مشکلات مردم توانسته است منشاء خیر و برکت باشد.نجارزاده با بیان این که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فروش دارایی های مازاد بانک ها، بانک ملی ایران اقدامات خوبی را به مرحله اجرا رسانده است، گفت: سال گذشته بالغ بر ۳۶ همت از دارایی های مازاد بانک را به فروش رساندیم و امسال نیز بنا داریم با فروش ۵۰ همت دیگر با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به خلق بنگاه های جدید و رونق تولید کمک کنیم.

    مدیرعامل بانک ملی ایران در این نشست با تاکید براین که برنامه راهبردی بانک با قدرت در حال پیاده سازی است، اظهار کرد: در سال گذشته طرح تسهیلات قرض الحسنه مهربانی ملی را برای عموم مردم ارائه دادیم و تا به امروز ۲ هزار و ۷۰۰ نفر این وام را دریافت کردند.حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز پس از استماع گزارش مدیر عامل بانک ملی ایران ، ضمن قدردانی از اقدامات دلسوزانه و تلاش های بی وقفه انجام گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب مالی و تسهیلات دهی به آحاد جامعه، به خصوص مناطق محروم کشور و اقشار ضعیف و آسیب دیده، از خداوند متعال برای مسئولان این بانک آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی کرد.وی در این دیدار با بیان این که بانک ملی ایران قدیمی ترین و بزرگترین بانک کشور است، اظهارداشت: مدیران و دلسوزان بانک ملی با وجود دانش فنی و کسب تجربه گران بها در طول سال ها تلاش و فعالیت در حوزه بانکداری کشور می توانند با تصمیم گیری به موقع و تصمیم سازی سریع موجب خیر و برکت در کشور شوند.

    حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده با قدردانی از عملکرد بانک ملی ایران در حوزه خروج از بنگاه داری و مولد سازی دارایی ها گفت: یکی از اقدامات درست و مطلوب بانک ملی خروج از بنگاه داری است که شایسته است عایدی حاصل از این اقدام صرف مردم شود.وی با بیان این که تامین مالی طرح های زیر ساختی استان و به ویژه طرح تصفیه فاضلاب شهر بندرعباس توسط بانک ملی اقدامی شایسته و قابل تقدیر و توجه است، گفت: انتظار داریم پرداخت تسهیلات خرد به آحاد جامعه و نیازمندان را در دستور کار قراردهید.وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید در کشور، تصریح کرد: بانک ملی ایران با تدابیر و تمهیدات موثر می تواند با تامین مالی طرح های توسعه ای بنگاه های اقتصادی و تولید کنندگان موجب ایجاد فرصت های شغلی و رونق تولید در استان شود.

    اقدام ماندگار بانک‌ملی در تکمیل طرح‌های زیرساختی استان
    دکتر نجارزاده در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان، مشارکت و حمایت های بانک ملی ایران در ساخت و ساماندهی طرح تصفیه فاضلاب پسماند شهر بندرعباس و تامین آب مورد نیاز به صنایع استان را یک اقدام ماندگار و موثر دانست و گفت: سالیان زیادی بود که مردم و ساکنین شهر بندرعباس مشکلات بسیاری با اثرات مخرب فاضلاب شهری داشتند که با ورود بانک و پشتیبانی‌های انجام شده، این طرح در حال تکمیل و ساماندهی است و با اتمام فازهای آن مردم و ساکنین شهر از آن بهره مند خواهند شد.

    نجارزاده با برشمردن این نکته که کارکنان بانک ملی ایران نزدیک به یک قرن تلاش توانسته‌اند تصویری درست از بانکداری مطلوب به جا بگذارند، گفت: با تلاش‌های مدیران ارشد بانک و استفاده از ظرفیت‌های قانونی، امسال تحول خوبی در شعب به منظور تراز نقدینگی رخ داد.وی در این همایش به حل مشکلات بخش فناوری بانک در قالب یک کارگروه اشاره کرد و گفت: تمامی ارکان، اجزاء و شرکت‌های ابزاری بانک در حوزه فناوری امسال برای موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در اختیار بانک هستند.

    مدیرعامل بانک ملی درباره غیرحضوری شدن برخی خدمات این بانک عنوان کرد: در حال حاضر برخی خدمات بانک غیرحضوری شده و باید این اقدام نیز ادامه و توسعه پیدا نماید تا خدمات در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان قرار گیرد.وی گفت: اعتماد، سرمایه‌ای است که در بانک ملی وجود دارد و مردم اعتماد پایداری به این بانک دارند و این اعتماد به راحتی به دست نیامده است.وی ادامه‌داد: مردم و مشتریان به حرف ما اعتماد دارند و نباید این اعتماد خدشه‌دار شود و برای حفظ این اعتماد، خدمات را باید به موقع و کامل به مشتریان ارائه دهیم.

    دکتر نجارزاده اذعان کرد: ظرفیت ارزی بسیار زیادی در استان هرمزگان وجود دارد و باید این ظرفیت تقویت شود تا بتوانیم حوزه ارزی بانک را تقویت نماییم. وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان همچنین دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف صنعت است، به همین دلیل باید محصولات متنوعی متناسب با این استان طراحی و تولید شود.نجارزاده به وجود دو منطقه آزاد تجاری در هرمزگان اشاره کرد و اظهارداشت: ظرفیت مناطق آزاد موجود در استان باید فعال‌تر باشد و بانک باید حضور پررنگی در این مناطق داشته باشد.نجارزاده به قدمت بالای شعبه ابوموسی اشاره و تصریح کرد: بانک ملی اکنون در جزیره‌ای حضور دارد که سندیت این جزیره نشان می‌دهد، از سال ۱۳۵۲ بانک ملی در جزیره ابوموسی راه‌اندازی شده‌است.وی با توصیف این مطلب که با همدلی، انسجام، همکاری و تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در تمامی ارکان بانک سال گذشته موفقیت حاصل شد، افزود: امسال بنا داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌ های به عمل آمده، سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم تا بانک را به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و تحول‌ خواه همانند گذشته در نظام بانکداری کشور معرفی کنیم.

    رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان نیز در این همایش گفت: از سال ۱۴۰۱ برنامه‌های استان را در دو برنامه دوساله آغاز کردیم.حسن آرمات اظهارداشت: در برنامه دو ساله اول، بانک ملی در استان به عنوان دومین بانک برتر شناخته شد که با تلاش همکاران در استان، در شش ماهه اول امسال بانک ملی به عنوان بانک اول استان شده‌است.آرمات بیان کرد: از صد شرکت بزرگ و پرگردش کشور، شش شرکت در استان هرمزگان فعالیت دارند. وی با اشاره به اینکه این اداره در برنامه دو ساله اول در بخش تعهدات رشد قابل قبولی نداشته است خاطرنشان کرد: در ماه نهم اجرای برنامه دوم، عملکرد استان بسیار خوب بوده و رشد خوبی داشته‌است و رشد تعهدی استان در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت.

    آرمات با بیان اینکه در زمینه جانشین پروری نیز در استان اقدامات خوبی انجام شده‌است گفت: تا پانزده سال آینده با نیروهایی که پرورش یافته‌اند مشکلی در این زمینه در استان وجود نخواهد داشت.رئیس اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان تصریح کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد دریامحور، در استان و در برنامه دوم تمرکز ما بر مسئله دریا و اقتصاد دریامحور خواهد بود.آرمات با بیان اینکه دغدغه اصلی ما کسب رتبه اول استان بوده اظهار کرد: با تلاش همکاران در شش ماهه نخست امسال بانک از رتبه دوم به رتبه اول ارتقاء یافت که این رتبه بدون در نظر گرفتن شعب مناطق آزاد می‌باشد که اگر این شعب نیز لحاظ شود قطعا رتبه استان بهتر خواهد شد.

    نشست با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی
    دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان با جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.مدیرعامل بانک ملی ایران در این نشست با تقدیر از حضور نمایندگان استان گفت: بانک ملی ایران حدود یک قرن سابقه در نظام پولی کشور دارد و یک نهاد مردم‌نهاد است که تاکنون منشا خیر برای مردم بوده‌است.ابوالفضل نجارزاده افزود: بسیاری از صنایعی که در کشور فعالیت می‌کنند با حمایت‌های صورت گرفته از سوی بانک ملی توانسته‌اند فعالیت خود را آغاز یا توسعه دهند و بخش زیادی از مشکلات مردم نیز توسط این بانک برطرف شده‌است.

    نجارزاده خاطرنشان کرد: بانک ملی تلاش زیادی داشته است تا در حوزه‌های مختلف نقش‌هایی که برای بانک در نظر گرفته می‌شود را عملی نماید.نجارزاده با اشاره به اینکه کارکنان بانک ملی مورد اعتماد مردم در هر منطقه هستند بیان کرد: وظیفه اجتماعی که بر عهده همکاران وجود دارد باعث شده آنها در منطقه، مورد اعتماد قرار بگیرند.دکتر نجارزاده با بیان اینکه بانک ملی یک بانک کاملا دولتی است عنوان کرد: ما در بانک ملی به دنبال سودآوری نبوده‌ایم چرا که یک بانک دولتی هستیم و باید در راستای سیاست‌های دولت حرکت نماییم.

    نجارزاده با اشاره به اینکه در سفرهای استانی تلاش می‌شود مشکلات استان مورد بررسی و رفع شود گفت: نود درصد مسئولان بانک در سفرهای استانی حضور دارند و در این سفرها مسائل و مشکلات استان رصد شده و حل می‌شود تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود و این موضوع با حضور در مناطق مختلف و حوزه‌های استان به صورت حضوری مسائل استان رصد می‌شود. وی درباره مهمترین موضوعی که در استان توسط بانک ملی دنبال می‌شود اظهارداشت: بانک ملی در استان هرمزگان موضوع اقتصاد دریامحور را که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت نیز می‌باشد دنبال می‌کند.وی با اشاره به ورود بانک ملی به ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: تصفیه فاضلاب شهر بندرعباس یکی از مهمترین موضوعاتی است که بانک به آن ورود کرده است و توانسته اقدامات خوبی انجام دهد چرا که سالیان زیادی است مردم این شهر با مشکلاتی در این زمینه مواجه بودند.

    نجارزاده ادامه‌داد: اگر این ساماندهی فاضلاب بندرعباس به درستی صورت بگیرد، می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد تا در زمینه فاضلاب اقدام نمایند و این تهدید را به فرصت تبدیل نمایند. وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک ملی بیان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری همیشه در اولویت بانک بوده و همیشه بودجه و سهمیه‌ای که در این زمینه اختصاص می‌یابد صددرصد محقق می‌شود.نجارزاده درباره ارائه خدمات غیرحضوری بانک خاطرنشان کرد: در بخش فعالیت‌های شعب، اکثر خدمات را تمایل داریم به صورت غیرحضوری به مردم ارائه نماییم چرا که باعث شفافیت برای مردم وه بانک است و اکنون تسهیلات خرد بانک به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود و تا پایان سال بسیاری از خدمات به این صورت به مشتریان ارائه خواهد شد.

    مدیرعامل بانک ملی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان هرمزگان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این استان وجود دارد و با وجود این ظرفیت‌ها، نباید هرمزگان محرومیت داشته باشید و بانک ملی آمادگی دارد در حوزه مسئولیت اجتماعی تا جایی که در توان داشته باشد در بخش‌های مختلف که نیاز استان است سرمایه‌گذاری نماید تا دغدغه‌های مردم استان برطرف شود.وی با تقدیر از نمایندگان مجلس عنوان کرد: در حوزه بانکی همیشه نمایندگان مجلس حمایت‌های خوبی از بانک‌ها انجام داده‌اند و در اصلاح ساختار مالی بانک‌ها به آنها کمک کرده‌اند. در این نشست رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان نیز گفت: در استان ارتباط بسیار خوبی بین بانک‌ها و نمایندگان مجلس وجود دارد و نمایندگان نیز همواره حامی بانک‌های استان بوده‌اند.حسن آرمات عنوان کرد: در بحث ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس تاکنون دو همت توسط بانک ملی تخصیص یافته که بیش از پنج همت آن پرداخت شده‌است و این امر موجب شده تا این پروژه اکنون بیش از هفتاد درصد پیشرفت داشته باشد.

    نشست با مشتریان، شرکای تجاری و فعالان اقتصادی هرمزگان
    دکتر ابوالفضل نجارزاده با بیان اینکه صد مشتری برتر و شرکای تجاری بانک، سرمایه‌های اصلی این بانک هستند اظهارداشت: بانک ملی تلاش دارد در همه شرایط پشتیبان این سرمایه‌ها باشد.ابوالفضل نجارزاده در نشست با مشتریان، مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان هرمزگان که اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک حضور داشتند، با بیان اینکه بانک ملی با یک قدمت طولانی و نزدیک به یک قرن در اقتصاد کشور فعالیت دارد، افزود: بانک ملی در حال حاضر ۵۲میلیون نفر مشتری دارد که این مشتریان به بانک اعتماد دارند و اگر پشتیبانی مشتریان و اعتماد آنها نبود ما نمی‌توانستیم در این مدت فعالیت کنیم. وی با اشاره به حضور مسئولان بانک در سفرهای استانی عنوان کرد: همه مدیران بانک در سفرهای استانی حضور دارند تا مسائل و مشکلات را در استان رصد و حل و فصل نمایند.

    نجارزاده خاطرنشان کرد: استان هرمزگان یک استان اقتصادی است و باید مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی استان را بتوانیم برطرف نماییم تا آنها بدون دغدغه و بی وقفه فعالیت نمایند.وی تصریح کرد: استان هرمزگان دارای پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار بالایی است و با داشتن چنین ظرفیت‌هایی نباید زیرساخت‌های استان در این اندازه باشد و باید نسبت به توسعه آن اقدام شود و نیاز است در استان یک همدلی وجود داشته باشد تا مشکلات برطرف شود.وی افزود: زیرساخت‌های استان نیاز است که بازنگری شود چرا که این استان اقتصادی است و باید امکانات لازم برای این امر وجود داشته باشد و ما علاقمند هستیم در زمینه بهبود زیرساخت‌های استان نیز مشارکت نماییم.

    مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ورود این بانک به موضوع ساماندهی فاضلاب بندرعباس بیان کرد: زمانی که برای پروژه ساماندهی فاضلاب ورود کردیم نمی‌دانستیم که این پروژه برای مردم تا این اندازه با اهمیت است و امروز شاهد این موضوع هستیم که یک تهدید به فرصت تبدیل شده‌است و فاضلاب این شهر که دغدغه همه مردم و مسئولان بود پس از پا پیش گذاشتن بانک ملی و تامین مالی پروژه، اثرات مخرب آن از یین رفته است.نجارزاده عنوان کرد: با حمایت مشتریان می‌توانیم کارهایی انجام دهیم که منفعت آن به همه مردم برسد و در بانک اگر سودی حاصل شود به کارهای زیربنایی یا تسهیلات خرد از جمله ازدواج و فرزندآوری اختصاص می یابد.

    این مسئول تصریح کرد: فعالان اقتصادی جایگاه ویژه‌ای برای بانک دارند و با حمایت آنها می‌توانیم به مسئولیت‌های خود عمل نماییم.نجارزاده ادامه‌داد: همه مشتریان بانک تعلق خاطر به این بانک دارند و می‌توان گفت تقریبا هشتاد درصد فعالان اقتصادی کشور با بانک ملی در ارتباط بوده‌اند و فعالیت اقتصادی خود را با کمک بانک ملی آغاز کرده یا توسعه داده‌اند.مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به راه‌اندازی بانکداری جامع در این بانک اظهارداشت: بانکداری جامع دو سال است که برای مشتریان بزرگ در بانک ملی راه‌اندازی شده‌است تا بتوانیم فرآیندهای لازم را به مشتریان ارائه کرده و دسترسی به خدمات برای این مشتریان تسهیل یابد.

    نجارزاده با بیان اینکه بانک ملی خدمات ارزی بسیار خوبی به فعالان اقتصادی ارائه می‌کند عنوان کرد: فعالان اقتصادی در استان هرمزگان نیاز است با ظرفیت‌های ارزی بانک بیشتر آشنا شوند تا بتوانند این خدمات را از بانک ملی دریافت نمایند.وی به آمادگی بانک ملی برای راه‌اندازی شعبه ارزی در استان اشاره کرد تا کمک زیادی به فعالان اقتصادی استان نماید. در ادامه رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان گفت: بانک ملی در استان هرمزگان در همه شاخص‌های بانکی توانسته سرآمد باشد که این امر با حمایت‌های مشتریان انجام شده‌است.

    حسن آرمات عنوان کرد: بانک ملی یک بانک حاکمیتی است و به دنبال سودآوری نیست و کارهایی که تاکنون صورت گرفته با حمایت و اعتماد مشتریان بوده‌است.لازم به ذکر است؛ این نشست هم‌اندیشی که با هدف هم‌فکری و بررسی راهکارهای تقویت و گسترش همکاری‌های بین بانک و فعالان اقتصادی استان هرمزگان برگزار شد، هریک از فعالان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی استان دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.