حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3436 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد هرمزگان
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
    شناسه : 18281
    بازدید 127
    0
    با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و همزمان با روز ملی تشکل ها: دریانیوز// طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و همزمان با روز ملی تشکل ها نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد استان هرمزگان افتتاح شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز//  همزمان با روز ملی تشکل ها طی مراسمی با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیر کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از مدیران دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد هرمزگان افتتاح شد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در آئین افتتاخ نمایشگاه، عنوان کرد: نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد استان هرمزگان با پیگیری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی ذیربط و همچنین سازمان های مردم نهاد همزمان با روز ملی تشکل ها و هفته مشارکت های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است و ضروری است این نمایشگاه به نحوه مطلوب اطلاع رسانی گردد.

    وی افزود: نمایشگاه توانمندی های سازمان های مردم نهاد هرمزگان به مدت سه روز برپا است و علاقه مندان می توانند با حضور در محل بازارچه سنتی هتل هما بندرعباس از این نمایشگاه كه ماحصل خلاقيت و هنر هنرمندان و صنعتگران سنتي استان و به خصوص بانوان بازدید بعمل آورند.

    کامرانی، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، بهزیستی، میراث فرهنگی و زیست محیطی به ارائه توانمندی ها و دستاوردهای خود پرداخته اند كه در نوع خود كم نظير است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد استان هرمزگان در حوزه صنایع دستی آثار فاخری تولید کرده اند که نیازمند معرفی در سطح ملی و بین المللی است و لازم است در حوزه اقتصاد و بازار یابی محصولات هنري اقدامات ملموس تری در دستور کار قرار گیرد.

    وی اظهار داشت: محصولات تولیدی توسط بانوان هنرمند هرمزگانی نیازمند معرفی هرچه بیشتر است و با توجه به استعدادهاي كم نظير و خلاق بانوان و درصد جمعيت آنها در كشور و استان ضروری است در حوزه حكمراني بيشتر از توانمندی آنها استفاده گردد.

    رئیس شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد هرمزگان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و صنایع مستقر در هرمزگان محصولات و هدایا مورد نیاز خود در حوزه صنایع دستی را از محصولات تولیدی با کیفیت سازمان های مردم نهاد استان تهیه کنند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط با سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی برای رفع موانع پیش روی توسعه فعالیت‌های آنها
    همکاری کنند.

    وی افزود: تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد بازوی دولت در پیشبرد امور کشور و تسریع در روند توسعه ، رشد و پيشرفت آنها هستند و از این ظرفیت ضروری است بیش از پیش بهره گرفته شود.

    کامرانی گفت: آموزش و توانمند سازی سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی و رفع مشکلات پیش روی آنها از مسائل مهمی است که نیازمند توجه و اهتمام ویژه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.