حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اعطای  وام ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
    ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۵
    شناسه : 16441
    بازدید 1141
    2
    دریانیوز// معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هزار نفر از بیماران خاص و صعب العلاج در هرمزگان، جهت تسهیلات وام درمان به بانک معرفی می شوند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: هزار نفر از بیماران خاص و صعب العلاج در هرمزگان، جهت تسهیلات وام درمان به بانک معرفی می شوند.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ دکتر منوچهر کمالی با اعلام این خبر افزود: این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و با کارمزد ۴ درصد است که هزار نفر باقیمانده از بیماران خاص و صعب العلاج، تا پایان خرداد ماه سال جاری این تسهیلات را دریافت خواهندکرد.منوچهر کمالی تصریح کرد: بیماران پس از معاینه پزشک معالج برای تشکیل پرونده به معاونت درمان و سپس برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

    وی در ادامه اظهارداشت: پیش از این در سال ۱۴۰۲ تعداد دو هزار نفر جهت تسهیلات درمان، از طریق معاونت درمان به بانکها معرفی شدند، که به هزار نفر از این بیماران در سال ۱۴۰۲ وام پرداخت شد.وی گفت: پس از پیگیری های لازم، جهت هزار نفر باقیمانده، بیماران خاص و صعب العلاج که در سال ۱۴۰۲، به بانک برای دریافت تسهیلات ارزان معرفی شده بودند ، تعیین تکلیف انجام شد و تا پایان خرداد ماه سال جاری به این افراد باقیمانده، وام پرداخت خواهد شد.

    وی در تعریف بیماران خاص مشمول این تسهیلات اظهارداشت: بیماری‌هایی مانند تالاسمی، هموفیلی، ام اس، سرطان، بیماران دیالیزی و ریوی شامل این تسهیلات می‌شوند.معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بیماران تالاسمی و هموفیلی خدماتی مانند تصویر برداری، ویزیت یا مشاوره با پزشک درمانگر، شنوایی و بینایی سنجی، آزمایشات و خدمات توانبخشی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.