حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3438 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اعزام موکب بهداشتی و درمانی حضرت علی‌اکبر (ع) رودان به کربلا
    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۹
    شناسه : 18212
    بازدید 142
    2
    دریا نیوز// تیم درمان موکب بهداشتی و درمانی حضرت علی‌اکبر (ع) رودان به مقصد کربلا معلی اعزام شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریا نیوز// زلیخا خادمی، مسئول موکب بهداشتی و درمانی حضرت علی‌اکبر (ع) شهرستان رودان از استقرار تیم درمانی این موکب در شهر کربلا برای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) خبر داد.

    خادمی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته به مدت دو هفته در کشور عراق حضور خواهیم داشت، افزود: اقدامات پزشکی و درمانی شامل ویزیت رایگان، سرم‌درمانی، ویزیت دارویی، پانسمان، مشاوره و … را در برنامه کاری خواهیم داشت.

    به گفته مسئول موکب بهداشتی و درمانی حضرت علی‌اکبر (ع) شهرستان رودان؛ این هشتمین سال برقراری موکب درمانی در شهر کربلا بوده و امسال نیز تعداد ۲۰ نفر از کادر پزشکی، پرستاری، دارویار و خدماتی این موکب درمانی را تشکیل می‌دهند.

    خادمی همچنین از ارائه خدمت به ساکنین عراقی خبر داد و خاطرنشان کرد: این شرایط فراهم آمده است که بتوانیم علی‌رغم خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، به مردم کشور عراق به‌خصوص ساکنین شهر کربلا نیز خدمات رایگان پزشکی ارائه نماییم.

    وی موقعیت استقرار این موکب درمانی را عمود ۱۳۸۱ عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی به‌صورت سه شیفت در این موکب انجام می‌شود.

    شایان به ذکر است که درمانگاه موکب بهداشتی و درمانی حضرت علی‌اکبر (ع) شهرستان رودان نخستین تیم درمانی از هفت تیم درمانی زیرمجموعه موکب شهید عراقی‌زاده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در اربعین سال جاری است که به‌عنوان تیم پیشرو در کشور عراق حضور خواهد یافت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.